Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!
Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)
Kommentit (681)
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus, että 4% tinderin käyttäjistä etsi kumppania sieltä. Tinder on oikeasti vain seksiseuran hakuun tarkoitettu sovellus.
Ei kannata uskoa kaikkea lukemaansa. Tinder ei ole enää sitä, mitä se oli aikoinaan. Moni etsii sieltä elämänkumppania ja parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 v nainen
- 166/60
- vartalo mallia x, leveät hartiat ja lantio, kapea vyötärö, pyöreä peppu
- harrastukseni ovat liikunnallisia ja vatsalihakset erottuvat
- pukeudun rennon naisellisesti ja minulla on pitkät hiukset
- alempi korkeakoulututkinto
- pärjään hyvin omillani
- 2 teini-ikäistä lasta
- asun omakotitalossa suurkaupungin liepeillä ja minulla on auto
- baareissa en käy, eikä minulla ole mitään paheita (paitsi karkkia syön)
- olen tasapainoinen, rauhallinen ja ujo, tutussa seurassa puheliaampi
- viihdyn parhaiten kotona
- pidän leipomisesta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, joukkuepeleistä, kuntotreenistä, tanssimisesta
- rentoudun saunomalla, mökillä, kylvyssä, lukemalla tai katselemalla lempisarjojani
- pidän monipuolisesta ja intohimoisesta perusseksistä
- en pidä liiallisesta alkoholin käytöstä, huumeiden käytöstä, tupakoinnista, öykkäröinnistä, itserakkaudesta, väkivaltaisuudesta, ylisosiaalisuudesta, huonoista käytöstavoista, lihavuudesta, huutamisesta, epätasapainoisuudesta, impulsiivisuudesta, painostuksesta, haukkumisesta, mustasukkaisuudesta
- toivon löytäväni itselleni elämänkumppanin, joka on arvoiltaan ja luonteeltaan samantyylinen kuin itsekin olen, normaalipainoinen tai hieman roteva saa olla
Antakaahan kehitysehdotuksia myös tälle profiilille. Olen aikeissa kirjautua tinderiin ensi vuoden puolella tosimielellä.
Kannattaa muistaa että Tinderissä on todella paljon ihmisiä jotka etsivät sieltä vain ja ainoastaan seksiseuraa ja monet eivät vaivaudu edes kirjoittamaan yhtään mitään profiiliinsa, koska olettavat ulkonäöllään saamaan matcheja.
Itse en laittaisi kovinkaan tarkkaa kuvausta itsestäni sinne juurikaan kyseisestä syystä, varsinkaan jos itse etsisin oikeaa suhdetta.
Ne jotka etsivät samaa kuin sinä ja kiinnostuvat sinusta osaavat kyllä viesteissä kysellä enemmän.
Onko pelkästään seksiseuraa hakevat tyypit lukutaidottomia? Jos kerron profiilissa hakevani suhdetta tositarkoituksella, niin eikö se jo kerro, että ollaan hakemassa eri asioita. t. n46
Kirjoitin ihan oman kokemukseni perusteella ja kyllä, monet jättävät lukematta profiilin ja matchin tullessa kyselevät vietissä että "Mitä sä olet täält hakemassa?" ja kun vastaat että suhdetta, niin sitten ihmetellään "ai jaa." ja sen jälkeen sut poistetaan matcheista.
Eli tinderissä on suurimmalle osalle ihan sama mitä kirjoitat profiiliisi, läheskään kaikki ei niitä tekstejä lue vaan tykkäävät pelkästään kuvien perusteella.
Olen harkinnut muuttavani nimeni Tina Turn-offiksi, koska:
Olen jo 50 v.
Olen naiseksi pitkä (180 cm).
Olen paksu, mitat 115-95-115.
Minulla on yliopistotutkinto.
Huumorini on huonoa.
En ole ollenkaan urheilullinen, lähinnä vain kävelen päivittäin.
Harrastan sitä sun tätä ja mitä milloinkin.
En ihannoi matkailua enkä tajua viineistä mitään.
En ole kovin suvaitsevainen, sillä en suvaitse persuja, trumpisteja, putinisteja enkä huuhaaporukoita.
Kaikesta huolimatta olen ärsyttävän tyytyväinen itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko ulkomuotoa edes mainita profiilissa, jos se näkyy kuvista. Tosin en haluaisi esitellä takapuoltani tinderin kuvissa tai saan kaikki pervot kimppuuni. Ehkä parempi jättää niin tarkat kuvaukset kokonaan väliin. n46
Se olis hyvä, mutta toki joutuu sit miettimään et pystyykö laittamaan semmosen kuvan ittestään kokonaan ... miehenä se on silleen helpompaa.
Ainahan se on kompromissi mut kannattaa miettiä et jos hyvät kuvat niin on sit mahdollisuuksiakin enemmän, kun itte surutta menee "x" katsomatta profiilia jos ei kuvasta saa kunnolla selvää.
Luulen, että tällä kropan mallilla saan mahdollisuuksia liikaakin. Ehkä on parempi laittaa ensin vain kasvokuva ja kuva koko vartalosta kauempaa otettuna, jotta saan karsittua pelkkää ulkonäköä tuijottavat tyypit pois. Luulen, että ne eivät vaivaudu edes lukemaan profiilia tai eivät ainakaan piittää sen sisällöstä. Eikös sinne voi myöhemmin lisätä uusia kuvia? t. n46
Yksi vaihtoehto tähän kuvaongelmaan on, että pyydät jonkun ottamaan sinusta kuvan ulkona, nätissä paikassa ulkoiluvaatteet päällä. Tähän aikaan vuodesta talvivaatteet peittävät väkisinkin muotoja, mutta iloinen hymy näkyy kauemmaskin.
Itseäni arveluttaa Tinder (en tosin varmaan ole vielä valmis mihinkään deittailuun) juuri tuon kuva-asian takia. Haluan, että minut huomioidaan ihmisenä, ei ulkonäön perusteella muodostettuna fantasiana. Sen takia en omassa "profiilissa" mitään ulkonäkökuvailuja laittanutkaan.
Nro 6
tinder ja elämä yleensäkin on teille selvästi liian vaikea asia.
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pelkästään seksiseuraa hakevat tyypit lukutaidottomia? Jos kerron profiilissa hakevani suhdetta tositarkoituksella, niin eikö se jo kerro, että ollaan hakemassa eri asioita. t. n46
Voi kuule, siellä käydään kimppuun lukee siellä mitä tahansa. Tossa just kaveri (nainen) valitteli et kun varatut ukkomiehet ja muuten vaan seksiä hakevat pommittaa kokoajan. Samalla toki hankaloittaa sinkku miehien mahdollisuuksia kun miehiä on yleensäottaen niin paljon enemmän.
Käsittääkseni tuollaiset tyypit voi laittaa estoon, mutta onhan se rasittavaa, jos pääasiassa tulee vain viestejä näiltä häntäheikeiltä. n46
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus, että 4% tinderin käyttäjistä etsi kumppania sieltä. Tinder on oikeasti vain seksiseuran hakuun tarkoitettu sovellus.
No nyt viimmeaikoina parantunut kait, ja olin yllättynyt että saattaa sitäkautta treffitkin tulla ... mut joo onhan se edelleen aika hankala oikeen kumppanin etsimiseen, ittellä sattu vaan vissiin onnea matkaan tälläkertaa.
Kannattaa muistaa että Tinderissä on todella paljon ihmisiä jotka etsivät sieltä vain ja ainoastaan seksiseuraa ja monet eivät vaivaudu edes kirjoittamaan yhtään mitään profiiliinsa, koska olettavat ulkonäöllään saamaan matcheja.
Itse en laittaisi kovinkaan tarkkaa kuvausta itsestäni sinne juurikaan kyseisestä syystä, varsinkaan jos itse etsisin oikeaa suhdetta.
Ne jotka etsivät samaa kuin sinä ja kiinnostuvat sinusta osaavat kyllä viesteissä kysellä enemmän.
Nimenomaan jos etsii suhdetta niin kannattaa panostaa profiiliin. Mistä suhdetta etsivä muuten tunnistaa toisen suhdetta etsivän, tai erottuu tekstittömistä panon etsijöitä?
Vierailija kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, siellä käydään kimppuun lukee siellä mitä tahansa. Tossa just kaveri (nainen) valitteli et kun varatut ukkomiehet ja muuten vaan seksiä hakevat pommittaa kokoajan. Samalla toki hankaloittaa sinkku miehien mahdollisuuksia kun miehiä on yleensäottaen niin paljon enemmän.
Käsittääkseni tuollaiset tyypit voi laittaa estoon, mutta onhan se rasittavaa, jos pääasiassa tulee vain viestejä näiltä häntäheikeiltä. n46
Toki jos vaan pitää malttia ja oikeesti jaksaa lukea profiilit läpi ja toivoa ettei oo vaan mikään seksin perässä ja pistää "x" niille muille. Ittellä tosiaan näytti olevan onnea kun tos paripäivää sitten törmäsin ihan hyvään profiiliin mikä oli myös mätsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Miksi? Miksei edes oman ikäinen kelpaa?
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan jos etsii suhdetta niin kannattaa panostaa profiiliin. Mistä suhdetta etsivä muuten tunnistaa toisen suhdetta etsivän, tai erottuu tekstittömistä panon etsijöitä?
Voitaneen siis päätellä, että pelkän kuvan kanssa liikkeellä olevat hakevat vain seksiseuraa ja profiiliin panostaneet ovat hakemassa suhdetta enemmän tosimielellä.
Jagex kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jagex kirjoitti:
Olen 42-vuotias lihaksikas, hiukan ylipainoinen mutta erittäin sporttinen, vastuullinen ja lapsirakas mies. Säästeliäs, töissä käyvä, vastuullinen ja sivistynyt. Haaveilen omasta kodista, vaikka on säästöjä asun toistaiseksi vuokralla. Unelmakumppaninikin lukemista kuin seiskalehteä ja pystyy kiipeämään halti-tunturille itsenäisesti.
Pari ihanaa lasta edellisestä avioliitosta. Jos ovat este, swaippaa suosiolla vasemmalle sillä he ovat numero ykkönen elämässäni.
Sivusta.
1. Leikkasin moukkaosion kokonaan pois.
2. Pistä mieluummin selvät mitat ja kerro konkreettisesti, mitä urheilua harrastat.
3. Naiset haluavat (valitettavasti) tietää hieman tarkemmin ammatista ja tulotasosta.
4. Jos korostat vastuullisuutta oikein kahteen otteeseen, kerro konkreettisesti, miten se ilmenee.
5. Omistuasunto-/vuokra-asunto -osio ei kiinnostanut ainakaan itseäni. Ei ainakaan tuossa muodossa.
6. Miten sivistyneisyytesi ilmenee? Ja ei, oudohkot kirjoitusvirheet eivät lisää tässä kohtaa uskottavuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias 172 cm pitkä mies etsii puolisoa. Harrastan juoksua, hiihtoa ja vaellusta, mutta vatsaa on siitä huolimatta päässyt kasvamaan. Arvostan huumorintajua, älykkyyttä ja tasapainoista luonnetta. Sinun pitää olla minua vähintään 10 vuotta nuorempi lapseton nainen. Oma perhe on ykköstoiveeni, mutta haluan tutustua ennen sitoutumista. Käyn töissä ja talouteni on kunnossa.
Koska hänen ykköstoive on oma perhe ja hän haluaa tutustua ennen sitoutumista. 40-vuotias nainen on tällöin liian vanha.
-ohis
Olisi kannattanut havahtua perheen perustamiseen jo 5-10 vuotta aikaisemmin, niin olisi paremmat tsäänssit. Se juna taisi mennä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaneen siis päätellä, että pelkän kuvan kanssa liikkeellä olevat hakevat vain seksiseuraa ja profiiliin panostaneet ovat hakemassa suhdetta enemmän tosimielellä.
Oman tinder-kokemukseni mukaan erityisesti luonteestaan kertovat ovat suhdetta etsimässä. Monet myös kertoivat, millaista kumppania tai suhdetta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46 on saanut ihan superhyviä ohjeita.
Mäkin sain ensin kuvan että olisiko herkemmän puoleinen mies joka ei ehdä osaa pitää puoliaan (ei mitään vikaa siinä, surin osa naisista vaan tykkää perinteisestä miehestä joka on naista vahvempi ja assertiivisempi).
Nyt huomaakin että 46 onkin enemmän disagreeable mutta varoo ettei käytä tota piirrettä muiden jyräämiseen vaan haluaa antaa toisellekin mahkut ohjastaa...(enkä nyt puhu seksistä).
Sillä on paljon merkitystä vaikka luulis että sama lopputulos. Ite olen päinvastainen eli agreeable, mä yritän olla assertiivisempi ja oppia sanomaan ei.
Sä olisit kirjoitusten perusteella kiinnostavan oloinen, mutta en varmaankaan täyttäisi sun toiveita :)No äläpä sano :D
Hyvin päätelty kyllä.
Perusluonteeni menee tosiaan aika voimakkaasti disagreeable-suuntaan. Olen tietoinen siitä, ja siksi tarkka siitä etten käytä ominaisuutta muiden jyräämiseen vaan mieluummin kannustamiseen jne.Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka käytännössä pidät huolen, ettet tuolla disagreeable-ominaisuudella jyrää muita? Vaikutat kuitenkin olevan hyvä siinä. Onnistuuko se myös kasvokkain suoritetussa kanssakäymisessä? Minulla on vähän ongelmia kyseisen asian kanssa ja se on osa syy, miksen AV:n leikki-Tinderiä kummoisempaan deittailuun viitsi lähteä.
Myönnän, että menee vähän ohi aiheen, mutta kyllähän tuokin taito on tärkeä parisuhdemarkkinoilla :)
Nro 6
Seuraa puolueellinen mielipide ;) Sanoisin että onnistuu. Kyse on harjoittelusta, ja siitä että on tietoinen asiasta.
Toisin kuin parilla tuntemallani disagreeable-tapauksella, minulla ei ole pakkomiellettä päättää asioista. Voin päättää kyllä, tai voin antaa toisten päättää. En myöskään välitä pikkuasioista; jos minä haluan ravintolaan A mutta toiselle ravintolan valinta on tärkeämpää, ravintola B käy ihan loistavasti.
Arjessa ongelmia aiheuttavat sellaiset asiat jotka katson tarpeettomiksi. Haluan tietää miksi joku asia tehdään; ei riitä että niin vain kuuluu tehdä koska niin kuuluu tehdä. Taisit mainita profiilissasi juhlissa pönöttämisen, siitä(kin) päättelin että olet samaa luonnetyyppiä. Jos asia on tärkeä jollekin läheiselle, siitä on hyötyä.
Oikeudenmukaisuus on yksi asia jossa en jousta helposti. Usein tässä joustetaan siksi että halutaan säilyttää harmonia; vältetään konfliktia ja riitaa. Tässä olen se hankala tyyppi. Samoin jos asia on tärkeä ja koen että päätös on mukava lyhyellä tähtäimella mutta väärä pitkällä tähtäimellä.
Voit harjoitella siten että yrität asettaa itsesi toisen asemaan. Yritä miettiä tuntuuko asia toisesta hyvältä vai huonolta, älä vain sitä teetkö itse oikein tai saavutatko tavoitteesi.
Voit auttaa muita. Heillä on heikkoutensa niin kuin sinullakin. Voisitko auttaa ystävääsi olemaan assertiivisempi ja saamaan äänensä kuuluviin?
Kun asiasta syntyy väittely, mieti ovatko muutkin saaneet sanoa sanottavansa. Kysy ja kuuntele.
Aihe on turhan laaja keskustelufoorumille, mutta jotain tällaista mietin päivittäin. Pikku hiljaa tulee luontaisemmaksi käyttää sitä toista puolta omassa luonteessa. Introvertti-ekstrovertti-akselilla sama juttu, sitäkin voi kehittää.
Lähde vain deittailuun mukaan, ei tuo mikään mahdoton ongelma ole ("do as I say not as I do" - paatunut sinkku Nro 46).
Kiitoksia suuresti! Jo tämä teksti herätti paljon ajatuksia, vaikka aihe onkin tosiaan liian iso vauva-palstalle. Etenkin juuri tuon asian ymmärtäminen, että vaikka joku asia tuntuisi omaan mieleen järjettömälle tai turhalta, se voi olla toiselle hyvinkin tärkeä, ja sen hyväksymien palvelee kumpaakin. Huomaan vaativani muilta ajatusten elastisuutta, mutta itse olen siinä huono. Kun oppii joustamaan riittävän monissa asioissa, ei ehkä tarvitse joustaa niissä, jotka eivät ole omalla kohdalla neuvottelukysymys? Esim. juuri tuo oikeudenmukaisuus.
Oman introverttyiteni kanssa olen pärään hyvin ja olen sosiaalisesti suht lahjakas tilanteen vaatiessa. Alan siis kasvattamaan itseäni ihmisenä tuon toisen asian kanssa.
Kiitoksia vielä, vauva-palsta osaa yllättää :D
Nro 6
Mies 24v, omasta sekä muiden mielestä komea, tyylikkäitä vaatteita, kovaa salitreeniä monesti viikossa, töissä rakennuksilla. Kroppa tikissä. Autona uudehko musta Audi. tykkään myös kalastamisesta ja rentoutumisesta kotona.
Nainen vm. -72.
Rakkauden kaipuu...Kun joku aamu saisi herätä miehen vierestä, jota haluaa jokaisella solullaan. Kun joku päivä tulisi töistä kotiin niin, että vahvat kädet kietoituisivat ympärilleni ja tuntisin olevani odotettu. Kun joku ilta saisin nukahtaa hymy huulillani onnesta. Onnesta, jonka minun ihana rakkaani saa minut tuntemaan.
Iloinen, puhelias, rauhallinen, aito, järkevä, romanttinen, tunteellinen, tunnollinen ja rehellinen. Sellainen minä olen. Ja jotain sellaista odotan elämäni rakkaudelta.
Eihän vielä ole myöhäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Heräisköhän jotkut miehet ehkä vähän liian myöhään tällaiseen perheenperustamisasiaan. Oliskohan tyhmä vai ilkeä, jos sanois, että se juna saattoi mennä jo.
Juuri tätä ilmiötä olen ihmetellyt. Yli nelikymppiset miehet ilmoittavat haluavansa tulevaisuudessa lapsia. Ilmeisesti ovat rillutelleet koko aikuisikänsä ja vasta keski-ikäistyessään ovat tajunneet, että olisi sittenkin kiva saada jälkikasvua. Ketaavat vielä katkerina paheksua sitä, kun ei käy flaksi itseään 15 vuotta nuorempien naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.
Tämä mulle kiitos
Eikö tuossa ollut jo kaikki liian kohdillaan? Veikkaan, että kyseessä on hyvä itsensä markkinoija, mutta todellisuus voi olla jotain muuta.
Luulen, että naisen käsialaa