Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
401/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

46 on saanut ihan superhyviä ohjeita.

Mäkin sain ensin kuvan että olisiko herkemmän puoleinen mies joka ei ehdä osaa pitää puoliaan (ei mitään vikaa siinä, surin osa naisista vaan tykkää perinteisestä miehestä joka on naista vahvempi ja assertiivisempi).

Nyt huomaakin että 46 onkin enemmän disagreeable mutta varoo ettei käytä tota piirrettä muiden jyräämiseen vaan haluaa antaa toisellekin mahkut ohjastaa...(enkä nyt puhu seksistä).

Sillä on paljon merkitystä vaikka luulis että sama lopputulos. Ite olen päinvastainen eli agreeable, mä yritän olla assertiivisempi ja oppia sanomaan ei.

Sä olisit kirjoitusten perusteella kiinnostavan oloinen, mutta en varmaankaan täyttäisi sun toiveita :)

No äläpä sano :D

Hyvin päätelty kyllä.

Perusluonteeni menee tosiaan aika voimakkaasti disagreeable-suuntaan. Olen tietoinen siitä, ja siksi tarkka siitä etten käytä ominaisuutta muiden jyräämiseen vaan mieluummin kannustamiseen jne.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka käytännössä pidät huolen, ettet tuolla disagreeable-ominaisuudella jyrää muita? Vaikutat kuitenkin olevan hyvä siinä. Onnistuuko se myös kasvokkain suoritetussa kanssakäymisessä? Minulla on vähän ongelmia kyseisen asian kanssa ja se on osa syy, miksen AV:n leikki-Tinderiä kummoisempaan deittailuun viitsi lähteä. 

Myönnän, että menee vähän ohi aiheen, mutta kyllähän tuokin taito on tärkeä parisuhdemarkkinoilla :)

Nro 6

402/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ulkomuotoa edes mainita profiilissa, jos se näkyy kuvista. Tosin en haluaisi esitellä takapuoltani tinderin kuvissa tai saan kaikki pervot kimppuuni. Ehkä parempi jättää niin tarkat kuvaukset kokonaan väliin. n46

Se olis hyvä, mutta toki joutuu sit miettimään et pystyykö laittamaan semmosen kuvan ittestään kokonaan ... miehenä se on silleen helpompaa.

Ainahan se on kompromissi mut kannattaa miettiä et jos hyvät kuvat niin on sit mahdollisuuksiakin enemmän, kun itte surutta menee "x" katsomatta profiilia jos ei kuvasta saa kunnolla selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias työtön nainen. Elättäjää en silti etsi tai ole miehen lompakon kimpussa.

170cm ja 75kg. Vaaleanruskeat polkkamittaiset hiukset. Tavalliset kasvonpiirteet, sinivihreät silmät.

Vaatimaton, järkevä, toisaalta hassuttelija. Introvertti enemmän kuin ekstrovertti. Pukeutumistyyli omanlainen ja ehkä lapsellinen (värejä, eri kuoseja, ei tietoakaan klassisuudesta).

Tykkään mm. syömisestä, lukemisesta, keikoilla käymisestä. Tykkään koirista ja kissoista. Metsään en eksy ja tykkään olla välillä luonnossa. Liikuntaa harrastan lähinnä lenkkeilyn muodossa. Baareissa käyn harvoin, ellen ole keikkaa katsomassa , muutaman drinkin otan joskus.

Terkkuja vaan tunnistajille, yleensä en kommentoi tänne. :D

Vierailija
404/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ulkomuotoa edes mainita profiilissa, jos se näkyy kuvista. Tosin en haluaisi esitellä takapuoltani tinderin kuvissa tai saan kaikki pervot kimppuuni. Ehkä parempi jättää niin tarkat kuvaukset kokonaan väliin. n46

Se olis hyvä, mutta toki joutuu sit miettimään et pystyykö laittamaan semmosen kuvan ittestään kokonaan ... miehenä se on silleen helpompaa.

Ainahan se on kompromissi mut kannattaa miettiä et jos hyvät kuvat niin on sit mahdollisuuksiakin enemmän, kun itte surutta menee "x" katsomatta profiilia jos ei kuvasta saa kunnolla selvää.

Luulen, että tällä kropan mallilla saan mahdollisuuksia liikaakin. Ehkä on parempi laittaa ensin vain kasvokuva ja kuva koko vartalosta kauempaa otettuna, jotta saan karsittua pelkkää ulkonäköä tuijottavat tyypit pois. Luulen, että ne eivät vaivaudu edes lukemaan profiilia tai eivät ainakaan piittää sen sisällöstä. Eikös sinne voi myöhemmin lisätä uusia kuvia?  t. n46

Vierailija
405/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella loukkaantunut alapeukuista.

Sain tinderissä pelkkiä matcheja kun käytin.

Hmph.

On kerrottu että vanhempanakin kerkeää saada tutkinnon.

Ja omistan lemmikkejä ja kohtuullisen maalaisjärjen.

Lapset ovat myös ihastuttavia.

Odottelen miestä elämääni. Väkisin sitä en aio löytää.

406/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tällä kropan mallilla saan mahdollisuuksia liikaakin. Ehkä on parempi laittaa ensin vain kasvokuva ja kuva koko vartalosta kauempaa otettuna, jotta saan karsittua pelkkää ulkonäköä tuijottavat tyypit pois. Luulen, että ne eivät vaivaudu edes lukemaan profiilia tai eivät ainakaan piittää sen sisällöstä. Eikös sinne voi myöhemmin lisätä uusia kuvia?  t. n46

Juu toiki voi, mut Tinderi on siitä ymmärtääkseni katala että se kuka on pyyhkässy ohi niin se oli sit siinä niin hyvässä kun huonossakin. Siks noi muut treffi jutut siitä mukavempia että voi rauhassa lukea eikä tarvi vaan päättää et juu tai ei.

Vierailija
407/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto tähän kuvaongelmaan on, että pyydät jonkun ottamaan sinusta kuvan ulkona, nätissä paikassa ulkoiluvaatteet päällä. Tähän aikaan vuodesta talvivaatteet peittävät väkisinkin muotoja, mutta iloinen hymy näkyy kauemmaskin.

Itseäni arveluttaa Tinder (en tosin varmaan ole vielä valmis mihinkään deittailuun) juuri tuon kuva-asian takia. Haluan, että minut huomioidaan ihmisenä, ei ulkonäön perusteella muodostettuna fantasiana. Sen takia en omassa "profiilissa" mitään ulkonäkökuvailuja laittanutkaan.

Nro 6

408/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto tähän kuvaongelmaan on, että pyydät jonkun ottamaan sinusta kuvan ulkona, nätissä paikassa ulkoiluvaatteet päällä. Tähän aikaan vuodesta talvivaatteet peittävät väkisinkin muotoja, mutta iloinen hymy näkyy kauemmaskin.

Itseäni arveluttaa Tinder (en tosin varmaan ole vielä valmis mihinkään deittailuun) juuri tuon kuva-asian takia. Haluan, että minut huomioidaan ihmisenä, ei ulkonäön perusteella muodostettuna fantasiana. Sen takia en omassa "profiilissa" mitään ulkonäkökuvailuja laittanutkaan.

Nro 6

No mies edelleen se hyväkin mies on, ja mielellään sekin ulkomuodonkin tykkää nähdä ... kun sehän on fyysistä puolta mikä toisessa myös herättää kiinnostusta.(aivoilla kun ei vielä pelkästään lapsiakaan saa aikaan)

Vierailija
409/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perseestä nämä, koska ulkonäkö on se tärkein asia.

lisäksi. ihminen jolla on vaikka huono puheääni/ryhti tekee siitä muiden silmissä vastenmielisen.

ihan turha näihin ketjuihin jauhaa kuka on maisteri tai muuta. ketään ei vittuakaan kiinnosta muiden ammatit. Ihan sama mikä olet ammatiltasi, jos olet ruma niin olet ruma.

Vierailija
410/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v nainen

- 166/60

- vartalo mallia x, leveät hartiat ja lantio, kapea vyötärö, pyöreä peppu

- harrastukseni ovat liikunnallisia ja vatsalihakset erottuvat

- pukeudun rennon naisellisesti ja minulla on pitkät hiukset

- alempi korkeakoulututkinto

- pärjään hyvin omillani

- 2 teini-ikäistä lasta

- asun omakotitalossa suurkaupungin liepeillä ja minulla on auto

- baareissa en käy, eikä minulla ole mitään paheita (paitsi karkkia syön)

- olen tasapainoinen, rauhallinen ja ujo, tutussa seurassa puheliaampi

- viihdyn parhaiten kotona

- pidän leipomisesta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, joukkuepeleistä, kuntotreenistä, tanssimisesta

- rentoudun saunomalla, mökillä, kylvyssä, lukemalla tai katselemalla lempisarjojani

- pidän monipuolisesta ja intohimoisesta perusseksistä

- en pidä liiallisesta alkoholin käytöstä, huumeiden käytöstä, tupakoinnista, öykkäröinnistä, itserakkaudesta, väkivaltaisuudesta, ylisosiaalisuudesta, huonoista käytöstavoista, lihavuudesta, huutamisesta, epätasapainoisuudesta, impulsiivisuudesta, painostuksesta, haukkumisesta, mustasukkaisuudesta

- toivon löytäväni itselleni elämänkumppanin, joka on arvoiltaan ja luonteeltaan samantyylinen kuin itsekin olen, normaalipainoinen tai hieman roteva saa olla

Antakaahan kehitysehdotuksia myös tälle profiilille. Olen aikeissa kirjautua tinderiin ensi vuoden puolella tosimielellä.

Kannattaa muistaa että Tinderissä on todella paljon ihmisiä jotka etsivät sieltä vain ja ainoastaan seksiseuraa ja monet eivät vaivaudu edes kirjoittamaan yhtään mitään profiiliinsa, koska olettavat ulkonäöllään saamaan matcheja.

Itse en laittaisi kovinkaan tarkkaa kuvausta itsestäni sinne juurikaan kyseisestä syystä, varsinkaan jos itse etsisin oikeaa suhdetta.

Ne jotka etsivät samaa kuin sinä ja kiinnostuvat sinusta osaavat kyllä viesteissä kysellä enemmän.

Vierailija
411/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ blondi sh, lapsia on ja olen lapsirakas. Viihdyn luonnon keskellä ja vesillä, harrastan musiikkia ja kulttuuria, matkustelen ja liikun mielelläni. Olen sosiaalinen introvertti, annan vapautta ja nautin omasta ajasta, mutta olisi kiva tehdä jotain myös yhdessä.

Vierailija
412/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 41 vuotta 185cm hieman yli 100kg enemmän kotleetti kuin atleetti.

Tummat pitkät hiukset, parta ja viikset. Ruskeat silmät.

Hieman hitaasti lämpenevä uusille ihmisille, mutta mielestäni hyvää seuraa jos ymmärtää huumorintajuani ja hieman erillaista näkemystä asioihin.

Eronnut vuoden 2018 alussa, Käsitellyt eroon liittyvät asiat ja toivoisi vastaan tulevan naisen joka saisi aikaan WAU-efektin.

2 lasta (11v tyttö ja 9v poika) ovat joka toinen viikko luonani.

En etsi lapsille äitiä vaan itselleni kumppania.

En polta tai käytä huumeita. Alkoholin käytöstäni tuskin tulee sanomista, kohtuudella hyvässä seurassa.

Asun pääkaupunkiseudulla, vakituinen työpaikka, päivätyö, viikonloput vapaata.

Korkeakoulututkinto tekniseltä alalta huolimatta dysleksiasta.

Metallimusiikin ystävä, joka pitää Scifistä (elokuvat ja sarjat).

Tietotekniikka harrastuksena, En harrasta pelaamista vaan itseni kehittämistä.

Harrastukset eivät vie aikaa parisuhde ajalta, mutta kummallakin pitää olla tilaa harrastaa omia juttujaan.

Toki olisi toivottavaa että olisi joka yhteinen juttu omien juttujen lisäksi.

Mitä tulee kumppaniin niin mitäänhän en voi vaatia mutta voin toivoa.

Toivoisin että etsimäni nainen joka saa aikaan wau-efektin omaisi seuraavia ominaisuuksia.

Fiksu, koska älykkyys on seksikästä.

Luotettava, ei petä luottamusta, koska sitä ei voi koskaan rakentaa uudelleen.

Keskustelutaitoinen ja valmis puhumaan kaikista asioista.

Huumorintajuinen, joka käy yksiin minun huumorintajun kanssa.

Ulkonäöllisesti mielyttää minun silmää.

Terveen näköinen, Ei liian laiha eikä liian lihava.

Ymmärtää etten voi hankkia hänen kanssaan lapsia, koska olen käynyt vasketomiassa.

Voi olla omia lapsia, mutta ei etsi niille isää.

Omillaan toimeentuleva.

Ei elämän hallintaan liittyviä ongelmia.

Ei tupakoi tai on valmis lopettamaan tupakoinnin.

Vierailija
413/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias nainen ja haen seuraa sukupuoleen katsomatta. Rakastan pitkiä keskusteluja, luontoa, hyvää kirjallisuutta ja elokuvia. Etsin rinnalleni ihmistä, jonka kanssa voi sekä bailata keikoilla että käydä salilla tai nyhjätä sohvalla Netflixin äärellä kotona - ja kaikkea näiden väliltä.

Olen 155 cm lyhyt ja hieman ylipainoinen, jälkimmäistä asiaa työstän koko ajan mutta ensimmäistä en voi muuttaa. Pidän kuitenkin huolen itsestäni, pukeudun klassisen kauniisti ja meikkaan hyvällä maulla. Kasvoiltani olen varsin söpö ikäisekseni. Koulutukseltani olen FM, tällä hetkellä akateeminen pätkätyöläinen, lisäksi jatko-opiskelen työpätkien välissä. Lapsia on kaksi kouluikäistä, mutta en etsi heille toista vanhempaa, kun heillä on hyvä isä jo omasta takaa. Enempää lapsia ei ole toiveissa.

Ulkonäkö- tai luonnevaatimuksia en listaile, tärkeintä on hyvä fiilis toisen kanssa, molemminpuolinen kunnioitus ja yhteinen huumori. Joskin... seksi on minulle (toki kohtuuden rajoissa) hyvin tärkeää, ja pitkä parisuhteeni kariutuikin eroavuuksiin tällä saralla. Tässä asiassa en enää aio joustaa, mutta muuten olen avoimin mielin liikkeellä!

Vierailija
414/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvottaa ruskeat silmät. Sellaset periytyy ja niitä taitaa olla noin 6 miljardilla ihmisillä.

kaikilla näillä pakolai sillakin on.

t:n32

Vierailija
415/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v nainen

- 166/60

- vartalo mallia x, leveät hartiat ja lantio, kapea vyötärö, pyöreä peppu

- harrastukseni ovat liikunnallisia ja vatsalihakset erottuvat

- pukeudun rennon naisellisesti ja minulla on pitkät hiukset

- alempi korkeakoulututkinto

- pärjään hyvin omillani

- 2 teini-ikäistä lasta

- asun omakotitalossa suurkaupungin liepeillä ja minulla on auto

- baareissa en käy, eikä minulla ole mitään paheita (paitsi karkkia syön)

- olen tasapainoinen, rauhallinen ja ujo, tutussa seurassa puheliaampi

- viihdyn parhaiten kotona

- pidän leipomisesta, lenkkeilystä, pyöräilystä, uimisesta, joukkuepeleistä, kuntotreenistä, tanssimisesta

- rentoudun saunomalla, mökillä, kylvyssä, lukemalla tai katselemalla lempisarjojani

- pidän monipuolisesta ja intohimoisesta perusseksistä

- en pidä liiallisesta alkoholin käytöstä, huumeiden käytöstä, tupakoinnista, öykkäröinnistä, itserakkaudesta, väkivaltaisuudesta, ylisosiaalisuudesta, huonoista käytöstavoista, lihavuudesta, huutamisesta, epätasapainoisuudesta, impulsiivisuudesta, painostuksesta, haukkumisesta, mustasukkaisuudesta

- toivon löytäväni itselleni elämänkumppanin, joka on arvoiltaan ja luonteeltaan samantyylinen kuin itsekin olen, normaalipainoinen tai hieman roteva saa olla

Antakaahan kehitysehdotuksia myös tälle profiilille. Olen aikeissa kirjautua tinderiin ensi vuoden puolella tosimielellä.

Kannattaa muistaa että Tinderissä on todella paljon ihmisiä jotka etsivät sieltä vain ja ainoastaan seksiseuraa ja monet eivät vaivaudu edes kirjoittamaan yhtään mitään profiiliinsa, koska olettavat ulkonäöllään saamaan matcheja.

Itse en laittaisi kovinkaan tarkkaa kuvausta itsestäni sinne juurikaan kyseisestä syystä, varsinkaan jos itse etsisin oikeaa suhdetta.

Ne jotka etsivät samaa kuin sinä ja kiinnostuvat sinusta osaavat kyllä viesteissä kysellä enemmän.

Onko pelkästään seksiseuraa hakevat tyypit lukutaidottomia? Jos kerron profiilissa hakevani suhdetta tositarkoituksella, niin eikö se jo kerro, että ollaan hakemassa eri asioita. t. n46

Vierailija
416/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sain ensin kuvan että olisiko herkemmän puoleinen mies joka ei ehdä osaa pitää puoliaan (ei mitään vikaa siinä, surin osa naisista vaan tykkää perinteisestä miehestä joka on naista vahvempi ja assertiivisempi).

Nyt huomaakin että 46 onkin enemmän disagreeable mutta varoo ettei käytä tota piirrettä muiden jyräämiseen vaan haluaa antaa toisellekin mahkut ohjastaa...(enkä nyt puhu seksistä).

Sillä on paljon merkitystä vaikka luulis että sama lopputulos. Ite olen päinvastainen eli agreeable, mä yritän olla assertiivisempi ja oppia sanomaan ei.

Sä olisit kirjoitusten perusteella kiinnostavan oloinen, mutta en varmaankaan täyttäisi sun toiveita :)

Hyvin päätelty kyllä.

Perusluonteeni menee tosiaan aika voimakkaasti disagreeable-suuntaan. Olen tietoinen siitä, ja siksi tarkka siitä etten käytä ominaisuutta muiden jyräämiseen vaan mieluummin kannustamiseen jne.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin kuinka käytännössä pidät huolen, ettet tuolla disagreeable-ominaisuudella jyrää muita? Vaikutat kuitenkin olevan hyvä siinä. Onnistuuko se myös kasvokkain suoritetussa kanssakäymisessä? Minulla on vähän ongelmia kyseisen asian kanssa ja se on osa syy, miksen AV:n leikki-Tinderiä kummoisempaan deittailuun viitsi lähteä. 

Myönnän, että menee vähän ohi aiheen, mutta kyllähän tuokin taito on tärkeä parisuhdemarkkinoilla :)

Nro 6

Seuraa puolueellinen mielipide ;) Sanoisin että onnistuu. Kyse on harjoittelusta, ja siitä että on tietoinen asiasta.

Toisin kuin parilla tuntemallani disagreeable-tapauksella, minulla ei ole pakkomiellettä päättää asioista. Voin päättää kyllä, tai voin antaa toisten päättää. En myöskään välitä pikkuasioista; jos minä haluan ravintolaan A mutta toiselle ravintolan valinta on tärkeämpää, ravintola B käy ihan loistavasti.

Arjessa ongelmia aiheuttavat sellaiset asiat jotka katson tarpeettomiksi. Haluan tietää miksi joku asia tehdään; ei riitä että niin vain kuuluu tehdä koska niin kuuluu tehdä. Taisit mainita profiilissasi juhlissa pönöttämisen, siitä(kin) päättelin että olet samaa luonnetyyppiä. Jos asia on tärkeä jollekin läheiselle, siitä on hyötyä.

Oikeudenmukaisuus on yksi asia jossa en jousta helposti. Usein tässä joustetaan siksi että halutaan säilyttää harmonia; vältetään konfliktia ja riitaa. Tässä olen se hankala tyyppi. Samoin jos asia on tärkeä ja koen että päätös on mukava lyhyellä tähtäimella mutta väärä pitkällä tähtäimellä.

Voit harjoitella siten että yrität asettaa itsesi toisen asemaan. Yritä miettiä tuntuuko asia toisesta hyvältä vai huonolta, älä vain sitä teetkö itse oikein tai saavutatko tavoitteesi.

Voit auttaa muita. Heillä on heikkoutensa niin kuin sinullakin. Voisitko auttaa ystävääsi olemaan assertiivisempi ja saamaan äänensä kuuluviin?

Kun asiasta syntyy väittely, mieti ovatko muutkin saaneet sanoa sanottavansa. Kysy ja kuuntele.

Aihe on turhan laaja keskustelufoorumille, mutta jotain tällaista mietin päivittäin. Pikku hiljaa tulee luontaisemmaksi käyttää sitä toista puolta omassa luonteessa. Introvertti-ekstrovertti-akselilla sama juttu, sitäkin voi kehittää.

Lähde vain deittailuun mukaan, ei tuo mikään mahdoton ongelma ole ("do as I say not as I do" - paatunut sinkku Nro 46).

Vierailija
417/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvo kirjoitti:

Mies 41 vuotta 185cm hieman yli 100kg enemmän kotleetti kuin atleetti.

Tummat pitkät hiukset, parta ja viikset. Ruskeat silmät.

Hieman hitaasti lämpenevä uusille ihmisille, mutta mielestäni hyvää seuraa jos ymmärtää huumorintajuani ja hieman erillaista näkemystä asioihin.

Eronnut vuoden 2018 alussa, Käsitellyt eroon liittyvät asiat ja toivoisi vastaan tulevan naisen joka saisi aikaan WAU-efektin.

2 lasta (11v tyttö ja 9v poika) ovat joka toinen viikko luonani.

En etsi lapsille äitiä vaan itselleni kumppania.

En polta tai käytä huumeita. Alkoholin käytöstäni tuskin tulee sanomista, kohtuudella hyvässä seurassa.

Asun pääkaupunkiseudulla, vakituinen työpaikka, päivätyö, viikonloput vapaata.

Korkeakoulututkinto tekniseltä alalta huolimatta dysleksiasta.

Metallimusiikin ystävä, joka pitää Scifistä (elokuvat ja sarjat).

Tietotekniikka harrastuksena, En harrasta pelaamista vaan itseni kehittämistä.

Harrastukset eivät vie aikaa parisuhde ajalta, mutta kummallakin pitää olla tilaa harrastaa omia juttujaan.

Toki olisi toivottavaa että olisi joka yhteinen juttu omien juttujen lisäksi.

Mitä tulee kumppaniin niin mitäänhän en voi vaatia mutta voin toivoa.

Toivoisin että etsimäni nainen joka saa aikaan wau-efektin omaisi seuraavia ominaisuuksia.

Fiksu, koska älykkyys on seksikästä.

Luotettava, ei petä luottamusta, koska sitä ei voi koskaan rakentaa uudelleen.

Keskustelutaitoinen ja valmis puhumaan kaikista asioista.

Huumorintajuinen, joka käy yksiin minun huumorintajun kanssa.

Ulkonäöllisesti mielyttää minun silmää.

Terveen näköinen, Ei liian laiha eikä liian lihava.

Ymmärtää etten voi hankkia hänen kanssaan lapsia, koska olen käynyt vasketomiassa.

Voi olla omia lapsia, mutta ei etsi niille isää.

Omillaan toimeentuleva.

Ei elämän hallintaan liittyviä ongelmia.

Ei tupakoi tai on valmis lopettamaan tupakoinnin.

Muuten olisit nappimätsi, mutta ylipainoa on liikaa minun makuuni.

Vierailija
418/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jagex kirjoitti:

Olen 42-vuotias lihaksikas, hiukan ylipainoinen mutta erittäin sporttinen, vastuullinen ja lapsirakas mies. Säästeliäs, töissä käyvä, vastuullinen ja sivistynyt. Haaveilen omasta kodista, vaikka on säästöjä asun toistaiseksi vuokralla. Unelmakumppaninikin lukemista kuin seiskalehteä ja pystyy kiipeämään halti-tunturille itsenäisesti.

En etsi seksiseuraa, koska pari kk sitten Tinderistä löytämäni nainen harrastaa sitä niin ettei kunto tahdo itselläni kestää. Enkä muutakaan, kunhan vain testaan millainen hopeakettu olen🙂

Pari ihanaa lasta edellisestä avioliitosta. Jos ovat este, swaippaa suosiolla vasemmalle sillä he ovat numero ykkönen elämässäni.

Muuten täyttä jaskaa, mutta viimeinen virke timanttia. Svaippaisin silti vasemmalle, niin huono tuo alku oli.

Kertoisitko erityisesti mitä vikaa ensimmäisessä kappaleessa oli (paitsi kirjoitusvirheet)? No tuo hopeakettu-tokaisu oli tietysti vain vattuilua, mutta minä muu ilmoituksessa ärsyttää? Ihan vain uteliaisuudesta kysyn.

Vierailija
419/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus, että 4% tinderin käyttäjistä etsi kumppania sieltä. Tinder on oikeasti vain seksiseuran hakuun tarkoitettu sovellus. 

Vierailija
420/681 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin päätelty kyllä.

Nro 6

Seuraa puolueellinen mielipide ;) Sanoisin että onnistuu. Kyse on harjoittelusta, ja siitä että on tietoinen asiasta.

Toisin kuin parilla tuntemallani disagreeable-tapauksella, minulla ei ole pakkomiellettä päättää asioista. Voin päättää kyllä, tai voin antaa toisten päättää. En myöskään välitä pikkuasioista; jos minä haluan ravintolaan A mutta toiselle ravintolan valinta on tärkeämpää, ravintola B käy ihan loistavasti.

Arjessa ongelmia aiheuttavat sellaiset asiat jotka katson tarpeettomiksi. Haluan tietää miksi joku asia tehdään; ei riitä että niin vain kuuluu tehdä koska niin kuuluu tehdä. Taisit mainita profiilissasi juhlissa pönöttämisen, siitä(kin) päättelin että olet samaa luonnetyyppiä. Jos asia on tärkeä jollekin läheiselle, siitä on hyötyä.

Oikeudenmukaisuus on yksi asia jossa en jousta helposti. Usein tässä joustetaan siksi että halutaan säilyttää harmonia; vältetään konfliktia ja riitaa. Tässä olen se hankala tyyppi. Samoin jos asia on tärkeä ja koen että päätös on mukava lyhyellä tähtäimella mutta väärä pitkällä tähtäimellä.

Voit harjoitella siten että yrität asettaa itsesi toisen asemaan. Yritä miettiä tuntuuko asia toisesta hyvältä vai huonolta, älä vain sitä teetkö itse oikein tai saavutatko tavoitteesi.

Voit auttaa muita. Heillä on heikkoutensa niin kuin sinullakin. Voisitko auttaa ystävääsi olemaan assertiivisempi ja saamaan äänensä kuuluviin?

Kun asiasta syntyy väittely, mieti ovatko muutkin saaneet sanoa sanottavansa. Kysy ja kuuntele.

Aihe on turhan laaja keskustelufoorumille, mutta jotain tällaista mietin päivittäin. Pikku hiljaa tulee luontaisemmaksi käyttää sitä toista puolta omassa luonteessa. Introvertti-ekstrovertti-akselilla sama juttu, sitäkin voi kehittää.

Lähde vain deittailuun mukaan, ei tuo mikään mahdoton ongelma ole ("do as I say not as I do" - paatunut sinkku Nro 46).

Saisko saman suomeksi. Disagreeable? Assertiivinen?