Kaipaan Tiimaria, Anttilaa...
Ja niitä vanhoja hyviä aikoja, kun Stockmann oli vielä jotakin. Olen kai tullut sitten vanhaksi. Toivottavasti Kansallinen kirjakauppa ei mene konkurssiin.
Kommentit (98)
Tiimaria kaipaan minäkin. Tiger tai mikään muu ei ole lähellekään samanveroinen.
Anttilaa eniten ikävä, olin vakioasiakas, vaikka ostokset tietysti pieniä köyhällä yksineläjällä.
Tiimari oli ihan huippu, tule takaisin.
Arvaan että olemme about nelikymppisiä.
Anttilaa kaipaan minäkin etenkin näin joulun aikaan. Rahaa oli vähän mutta jotenkin saatiin Anttilasta keploteltua lapsille lahjat. Oli tarjouksia ja niitä kuponkeja joilla sai säästettyä lisää. Tyyliin osta 50€ saat 10 € alennuksen.
Levyosasto Oli myö monipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin Keihäsmatkoja!
Mun isoisoäiti kävi niillä.
Itse oon alle 20v ja silti kaipaan tiimaria ja anttilaa eikä kauaa mee kun stokkakin kaatuu. Niin ne ajat muuttuu, eikä todellakaan parempaan.
Anttilaa ja varsinkin sen musiikki- ja leffaosastoa kaipaan eniten. Sen alennuslaareista löysin paljon uusia bändejä.
Ja vaatteet oli lajiteltu niin, että puserot oli yhdessä paikassa, housut yhdessä paikassa jne. Jos etsi jotain ei tarvinnut käydä läpi jokaista kaupan rekkiä kuten nykyään, kun vaatteet on hujan hajan ympäriinsä. Voi sitä säästyneen ajan määrää.
Joku Anttilan tyylinen tavaratalo olisi kiva. Tokmannilla ei ole niin laajaa valikoimaa ja muutama pienempi vastaava (Stockmann, Carlson, jne) on vain muutamassa kaupungissa.
Mun ekat astiat oli anttilasta oulusta
Kaipaan Tiimaria minäkin ja myös Hepsiä.
Mä lähdin joskus nuorena baarista Anttilan levyosaston myyjän matkaan :)
Tervemenoo Kouvolan Tiimariin jos on ikävä :D
Anttila ja Carrols sais tulla takasin
Joo täällä myös kaivataan molempia, etenkin Kodin ykköstä. Sieltä tuli monet lamput ja lakanat haettua.
Nyt kyllä ärsyttää että tuo toys r us loppuu. :(
Onneksi lapset olivat pieniä ja teinejä silloin kun oli Anttilan lelut, levyt ja leffat ostossa. Seppälältä sukkia ja collegehousuja jne. Ja jouluksi herkut Stockmannilta. Ja nuorten vaatteet One Waysta. Näin siis Oulussa, jossa ei ole nykyään enää yhtään mitään. Samat Cubuksen kertakäyttörätit joka kauppakeskuksessa.
Tietysti levyt ja leffat on nykyään netissä, mutta oli se kivaa kääriä niitä lapsille lahjoiksi.
Aschan silloin joskus.