Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos penis on viisisenttinen katkarapu ja naama ruma, mutta muuten ihana mies, niin

Vierailija
28.12.2018 |

Ottaisitteko mieheksenne? Kaikki suhteeni ovat loppuneet asian tultua ilmi.. Löytyykö muka naista joka kelpuuttaa tämmöisen minimunan? Alkaa usko pettää, ymmärrän että tällä ei ketään tyydytetä, mutta kun täälläkin puhutaan ettei se ole niin tärkeää niin kyllä se vain kaikille tuntuu olevan deal breaker. Ja löpinät muulla tavalla hoitamisesta voi unohtaa, ei se ole kelvannut vaikka yritys on ollut kova..

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos sen katkaravun kanssa ei tarvitse yrittää pelleillä.

Yleensä täytyy.

Vierailija
2/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niitä transmiestenkin kanssa seurustelevia, että kyllä kuka vaan voi saada kumppanin. Mutta olethan nyt itse aika jäävi sanomaan, että olet ihana mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mahdollista on. Ainakin jos voitte keskustella asiasta eikä naisen tarvitse teeskennellä, että sulla on ihaninta ikinä ja voitte käyttää leluja ym.

Vierailija
4/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella olisi messuhalli ja hirvittävät lerpattavat velhonhihat niin ottaisitteko tuulitunnelialapään naiseksenne? Vastatuuleen kävellessä ulvovasta onkalosta huolimatta? 

Vierailija
5/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin hakea seksuaalisen nautintoni muualta.

Vierailija
6/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varmasti muuten ihana mies?

Itse en ryhtyisi seurustelemaan, jos naama olis ruma, pitäis ainakin olla omaan makuun ruma/ruman komea tms

Vierailija
7/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aseksuaali. Sitten, jos haluat seksiäkin, voi olla vaikeampaa.

Vierailija
8/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin hakea seksuaalisen nautintoni muualta.

Kaikki naiset ei ees niin perusta yhdynnästä

Vierailija
9/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanuus on naiselle turn off. Ainut mikä merkitsee on iso muna ja paljon rahaa. Luulisi tämän olevan jo pikku hiljaa selvää ihmisille.

Vierailija
10/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, saatko sinä mitään, jos olet yhdynnässä vai laukeatko ainoastaan käsipelillä?

Vierailija
11/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avoin suhde olisi hänelle ok. Olen yhdyntäkeskeinen.

Vierailija
12/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jokin aika sitten järjettömän ihastunut työkaveriini, joka ei ollut mikään komistus, mutta hänen lähellään oli jotenkin käsittämättömän hyvä olla. Hän oli erittäin älykäs ja hauska - intiimisti en päässyt häntä tuntemaan, mutta jos hän olisi ollut hellä ja huomaavainen, ei koolla olisi ollut mitään merkitystä.

Vierailija
13/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama miestenhalventamisprovo

Vierailija
14/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanuus on naiselle turn off. Ainut mikä merkitsee on iso muna ja paljon rahaa. Luulisi tämän olevan jo pikku hiljaa selvää ihmisille.

Höpsistä. Olen tavannut maailman kilteimmän, ystävällisimmän, avuliaimman ja ihanimman miehen. Ei ole isoa munaa, eikä paljon rahaa. Seksi on saatu sujumaan alun kangertelun jälkeen. Haluaisin elää hänen kanssaan loppuelämäni, mutta hän ei taida haluta samaa. :(

Vierailija
15/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna ei haittaa, mutta jos naama on mun mielestä ruma, se kyllä haittaa.

Vierailija
16/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joillekin kelpaa se muulla tavalla hoitaminen.

Minulle ei, seksissä juuri yhdyntä on parasta. Siihen ei tarvitse isoa, mutta viisi senttiä ei kyllä riitä valitettavasti.

Vierailija
17/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin katkaravun kanssa. Kasvot kyl oli kivat. Ehkä olin jotenkin poikkeus, mutta kyllä mä seksistä nautin, olkoonkin että pieni vehje Poissulki tietyt asennot. Saan kyllä helposti ja näin, ehkä se auttoi tän pienenkin kanssa....

No , mies halusi lopettaa juttumme joten se siitä. Mutta pointti oli että ei se pieni vehje ainakaan aina ole este suhteelle.

Vierailija
18/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut varmaan uskottelevat itselleen, että syy naisettomuuteensa on se, että nuo puuttuvat. Siihen kovasti uskominen ei silti tee siitä totta.

Vierailija
19/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kannattaa kertoa avoimesti. Toisille asia on tärkeä ja toisille ei.

Minulla ei ole kokemusta, kuin "tavallisen kokoisista" miehistä, niin vaikeaa sanoa. Siltikin, heidän kanssaankin on luonne ja yhdessäolo ollut tärkeintä. 

Ja muulla tavalla hoitamisesta... monet pitävät suuseksistä tms., mutta yleensä kaikki pitävät orgasmeista... 

Jos seksi tuntuu naisesta oikealta ja hyvältä vain kun on mieleisen kokoinen penis sisällä, niin tilanne on hankala. Varmasti on niitäkin joille se "sopiva", ei ole ehdoton vaatimus hyvälle seksille.

Ja monet "taviksetkin" käyttävät esim. leluja ainakin silloin tällöin.

Vierailija
20/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais. Olin jo yhden katkaravun kanssa ja kun asian sängyssä huomasin se oli äijälle menoa. Mä rakastan seksiä enkä voi kuvitella että tyydyttyisin moisella. Kuka tommoiselta voi sui.hin ottaa? Hyi hemmetti, oli ku pikkupojan vehje!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme