Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos penis on viisisenttinen katkarapu ja naama ruma, mutta muuten ihana mies, niin

Vierailija
28.12.2018 |

Ottaisitteko mieheksenne? Kaikki suhteeni ovat loppuneet asian tultua ilmi.. Löytyykö muka naista joka kelpuuttaa tämmöisen minimunan? Alkaa usko pettää, ymmärrän että tällä ei ketään tyydytetä, mutta kun täälläkin puhutaan ettei se ole niin tärkeää niin kyllä se vain kaikille tuntuu olevan deal breaker. Ja löpinät muulla tavalla hoitamisesta voi unohtaa, ei se ole kelvannut vaikka yritys on ollut kova..

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella olisi messuhalli ja hirvittävät lerpattavat velhonhihat niin ottaisitteko tuulitunnelialapään naiseksenne? Vastatuuleen kävellessä ulvovasta onkalosta huolimatta? 

En ottaisi ja tätä palstaa kun lukee, niin ei ole ottanut moni muukaan.

Vierailija
22/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön, miehelläni oli aluksi huono itsetunto, kuvitteli olevansa ruma ja tyhmä. Tsemppasin miestä, kerroin että on keskiverokomea mutta kroppa on priimaa. Tätä ei edes itse tajunnut 🙄. Miehellä oli ja on edelleen hyvä luonne, pitää lapsista ja eläimistä, vähän ujo lutta kun tutustuu on puheliaampi. Kaikki tämä on normaalia. Tapaamisestamme on 28 vuotta aikaa ja aivan paras aviomies on edelleen. Juu ja peniskin vielä. Miehen mielestä viisisenttinen, todellisuudessa jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin hakea seksuaalisen nautintoni muualta.

Kaikki naiset ei ees niin perusta yhdynnästä

En mä kaikkien naisten puolesta vastannutkaan vaan omani. Kysymyskin oli asetettu muotoon "ottaisitko mieheksenne" johon minä vastasin että kyllä, jos saisin hakea seksuaalisen nautintoni muualta.

Vierailija
24/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se katkarapu ei olisi ongelma oman tyydytyksen takia (saan muutenkin parhaiten kun mies käyttää kieltä ja sormia), mutta luulen, että mulle tulis vahvasti pikkupojan pili mieleen -> voimakas yökötysreaktio ja täysi turn off :/

Vierailija
25/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kiltti ja vastata, että ottaisin miehekseni. Olen kuitenkin rehellinen ja vastaan etten ottaisi.

Vierailija
26/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että miehen suurin ja merkittävin elin seksin kannalta löytyy korvien välistä. - En ainakaan yleistäisi, että mies olisi sitä parempi, mitä isompi mulkku hänellä on. - Mitä siitä olisi edes riemua? Jos olisi jokin jättikokoinen, niin se luultvasti sattuisi. Ja riippumatta koosta sattuisi vielä enemmän, jollei osaisi käyttäytyä. Harvoin kohtaan miehiä (tai naisia) jotka ovat naamaltaan erityisen rumia ja luotaan työntäviä. - Jos näin on, niin aika pitkälle pääsee jo tavanomaisella keinoilla ja tavoilla yrittää pitää itsensä siistinä ja puhtaana. Erityinen rumuus on jopa hieman kiehtovaa. - Tulee mieleen kaunotar ja hirviö ja kuinka hirviölle kävikään...    

Vierailija
27/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet söpö ja alistuva :3 peeniksen koolla ei ole väliä ja tuon kokoinen kyllä riittää yhdyntäänkin.

Vierailija
28/52 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitteko mieheksenne? Kaikki suhteeni ovat loppuneet asian tultua ilmi.. Löytyykö muka naista joka kelpuuttaa tämmöisen minimunan? Alkaa usko pettää, ymmärrän että tällä ei ketään tyydytetä, mutta kun täälläkin puhutaan ettei se ole niin tärkeää niin kyllä se vain kaikille tuntuu olevan deal breaker. Ja löpinät muulla tavalla hoitamisesta voi unohtaa, ei se ole kelvannut vaikka yritys on ollut kova..

Lähestytkö potenttiaalisia kumppaniehdokkaita useinkin mittanauhan kanssa? - Tiedä kuitenkin, että erektiossa olevan peniksen koko on usein ihan muuta kuin silloin kun penis ei ole ns. jäykkänä.

Vierailija
29/52 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasi komeus tai rumuus riippuu siitä onko luomi poskessa vai ei. 😉

Katkarapuja voi kompensoida muilla avuilla, kuten kielellä ja sexyleluilla, käsipelillä.

Osaatko puristella hyvin ja olla muutenkin hellä? Rajuja otteita en kaipaa ainakaan jatkuvasti.

Mulkkuus tosiaan löytyy tai ei löydy korvien välistä. Ilman sitäkin tulee juttuun. Jonkinlainen mulkku on hyvä olla, täysi katkarapu on turnoff.

Vierailija
30/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo ylä-asteella seurustelemaan mieheni kanssa. Yli 15 vuotta hän oli ainoa, jonka kanssa olin ollut. Kunnes menin jatkoille nuorten alle 20v poikien kanssa, jotka ottivat minut väkisin. Pojat olivat miestäni huomattavasti tummempia, joka oli jotenkin jännittävää. Heillä oli kaikilla ainakin tuplasti isompi kuin miehelläni. 

Vierailija
31/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kelpuuttaisin, koska mulla olisi sille mini^m^unalle sopiva vastapari:D Ruma naamakaan ei haittaisi, koska sitten voisin olla varma, etteivät muut naiset hääräisi jatkuvasti oman kumppanin ympärillä.

Vierailija
32/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki suhteeni ovat loppuneet asian tultua ilmi"

Olet siis kuitenkin päässyt suhteeseen asti, vaikka 50% otsikon negatiivisesta "asiasta" on tullut ilmi jo ennen suhteen alkamista. Vai oletko seukannut säkki päässä?

Vierailija
33/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
34/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki? Valtaosa ei perusta.

Vierailija
35/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kelpuuttaisin, koska mulla olisi sille mini^m^unalle sopiva vastapari:D Ruma naamakaan ei haittaisi, koska sitten voisin olla varma, etteivät muut naiset hääräisi jatkuvasti oman kumppanin ympärillä.

häärävätkö naiset siis kauniskasvoisten miesten ympärillä jatkuvasti?

Vierailija
36/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. Ei kiinnosta kikulin koko pätkääkään. Onhan noita välineitä.

Jos kuuppa on kunnossa, ei muulla oikeastaan ole lopulta väliä.

Vierailija
37/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ap saanut käsityksen, ettei peniksellä ole naiselle väliä? Miten kukaan aikuinen ihminen voi ajatella, että vehkeiden yhteensopivuus ei olisi tärkeää? Muutenhan yhdyntä ei tunnu miltään tai sattuu. Tottakai koolla on väliä suurimmalle osalle heteronaisista. Esim itse tarvitsen jo ihan fyysisesti todella yhdyntää ja tietyn kokoisen peniksen, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. Nää on valitettavasti näitä epätosia kliseitä kun sanotaan, että "koolla ei ole väliä".

Toki on olemassa myös naisia, jotka eivät ole yhdyntäkeskeisiä.. Tuo kannattaa jo ihan suoraan sanoa kun hakee seuraa, että hakee naista, joka ei ole yhdyntäkeskeinen. Näin haku kohdistuu jo alusta asti oikeanlaisiin naisiin kannaltasi.

Apuvälineitä voi myös ottaa mukaan seksiin, esim dildovyö yms.

Itse olen todella yhdyntäkeskeinen, enkä olisi parisuhteessa miehen kanssa, jolta en saa tyydyttävää yhdyntää. Peniksen koko on olennainen osa yhdyntänautintoa.

Vierailija
38/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki? Valtaosa ei perusta.

Valtaosa naisista nimenomaan haluaa yhdyntää.

Vierailija
39/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpön, miehelläni oli aluksi huono itsetunto, kuvitteli olevansa ruma ja tyhmä. Tsemppasin miestä, kerroin että on keskiverokomea mutta kroppa on priimaa. Tätä ei edes itse tajunnut 🙄. Miehellä oli ja on edelleen hyvä luonne, pitää lapsista ja eläimistä, vähän ujo lutta kun tutustuu on puheliaampi. Kaikki tämä on normaalia. Tapaamisestamme on 28 vuotta aikaa ja aivan paras aviomies on edelleen. Juu ja peniskin vielä. Miehen mielestä viisisenttinen, todellisuudessa jotain muuta.

Ihana

Vierailija
40/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen sian!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi