Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos penis on viisisenttinen katkarapu ja naama ruma, mutta muuten ihana mies, niin

Vierailija
28.12.2018 |

Ottaisitteko mieheksenne? Kaikki suhteeni ovat loppuneet asian tultua ilmi.. Löytyykö muka naista joka kelpuuttaa tämmöisen minimunan? Alkaa usko pettää, ymmärrän että tällä ei ketään tyydytetä, mutta kun täälläkin puhutaan ettei se ole niin tärkeää niin kyllä se vain kaikille tuntuu olevan deal breaker. Ja löpinät muulla tavalla hoitamisesta voi unohtaa, ei se ole kelvannut vaikka yritys on ollut kova..

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin niin, että on pieni mul**u ja hyvä mies, kuin hyvä mul**u ja samaa materiaalia koko mies.

Ajattelen niin, että jos mieheni menettäisi vehkeensä, ei elämä siihen loppuisi. Aina voi soveltaa.

Jos käytös muuttuisi oikein ala-arvoiseksi, ei paljon sovellettavaa ole.

Eli mies on Mies ihan muilla avuilla, kuin vehkeen mitalla.

Vierailija
42/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin niin, että on pieni mul**u ja hyvä mies, kuin hyvä mul**u ja samaa materiaalia koko mies.

Ajattelen niin, että jos mieheni menettäisi vehkeensä, ei elämä siihen loppuisi. Aina voi soveltaa.

Mutta hyvä mies, joka ei ole seksuaalisesti tyydyttävä, voi olla ystävä. Pitäisikö naisen luopua yhdyntänautinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä mies, joka ei ole seksuaalisesti tyydyttävä, voi olla ystävä. Pitäisikö naisen luopua yhdyntänautinnosta?

Monet ns.kansantaudit, niiden lääkintä sekä viinan juonti aiheuttaa erektio-ongelmia.

Silti noilla miehillä on muijia. Ei kullin käytettävyys näytä vaikuttavan mitenkään.

Vierailija
44/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kepuuta naista jos sillä on ruskea peräreikä, ketunnokkarinnat ja hirveet pilluhetulat, vaikka muuten näyttäisi Jenna Jamesonilta.

Vierailija
45/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin seksiketju niin eiköhän se kemia ja rakkaus ole pääasia. Mun nainen ei ole mitenkään erityisen kaunis tai muodokas kropaltaan, mutta silti hän kiihottaa kaikista eniten minua, koska on oma itsensä ja meillä oli mukavaa. Ja sitä pillua voi myös suulla kiihottaa tuntikausia jos muna oikeesti on muka liian pieni.

Vierailija
46/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään kepuuta naista jos sillä on ruskea peräreikä, ketunnokkarinnat ja hirveet pilluhetulat, vaikka muuten näyttäisi Jenna Jamesonilta.

Jenna Jamesonilla ON ulkonevat sisemmät häpyhuulet :)

Vierailija
47/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on päässä - mietit sitä munaasi liikaa - ja eukot jättää sut siksi, ei sen munas takia

Vierailija
48/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sattuu olemaan juuri tälläinen viisisenttinen katkarapu ( no nyt liioittelin tietysti miesten tapaan :) mutta ei juuri yli kymmentä edes kovana) ja rakastamme vaimoni kanssa kovasti toisiamme. Meillä tosin asia hoidettu sillä tavalla että hän saa fyysisen nautintonsa muualta (kyllä, olemme aisuripariskunta) mutta tämä ei kyllä sovi kaikille. Meillä toimii. Mutta se nyt ei johdu suinkaan minun pienestä koostani mutta kyllä sekin oli omalta osaltaanmasiaan vaikuttamassa

Vierailija
49/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ns.kansantaudit, niiden lääkintä sekä viinan juonti aiheuttaa erektio-ongelmia.

Silti noilla miehillä on muijia. Ei kullin käytettävyys näytä vaikuttavan mitenkään.

No minulle se kullin käytettävyys on olennaisin asia miehessä parisuhdetta ajatellen.

Vierailija
50/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä onkin seksiketju niin eiköhän se kemia ja rakkaus ole pääasia. Mun nainen ei ole mitenkään erityisen kaunis tai muodokas kropaltaan, mutta silti hän kiihottaa kaikista eniten minua, koska on oma itsensä ja meillä oli mukavaa. Ja sitä pillua voi myös suulla kiihottaa tuntikausia jos muna oikeesti on muka liian pieni.

Ei se rakkaus ja kemia tyydytä omia panotarpeita... ja en minä pelkästä suuseksistä tyydyty. Tarvitsen sitä kalua sisään ja orgasmi on aivan räjähdysmäinen kun sisällä on paksu ja riittävän pitkä kalu. Naisellako ei mielestäsi ole oikeutta yhdyntänautintoon? Minulle yhdyntänautinto on se kaikkein tärkein asia seksissä. En ikinä tyytyisi vain pilluni lipomiseen. Rakkaus ei korvaa yhdyntää.

Vierailija
51/52 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapu ei haittais mut naama haittais. Olen aika pinnallinen, mutta seksiä osaan harrastaa ilman isoa penistäkin.

Vierailija
52/52 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen "katkaravusta" että onko mahdollisesti kyseessä nk. piilopenis eli "inconspicious penis" / "buried penis" (kts. Duodecim, Esinahan kirurgia) jossa kalun varsi on jäänyt syvälle vatsarasvojen alle. Ts. ehkä vain terska näkyy alavatsan ulokkeena? Tähän jos lisää esinahkaongelman eli jäykistyvä penis ei jaksa työntää / pysty työntämään terskaa eteenpäin kun ahtautunut esinahka kiinnittynyt terskaan niin silloin käsitykseni mukaan tuloksena on se mikropenis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi