Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ystävä lähenteli minua eilen :(.

Vierailija
13.05.2006 |

Minulla oli tosi inhottava ilta eilen. Vietettiin iltaa kaveriporukalla meillä. Miehet vähän maistissa, mutta ei kuitenkaan sikakunnossa. Mieheni " paras" ystävä puristi minua takapuolesta meidän ollessa kahdestaan keittiössä :(. Vedin kirjaimellisesti oliivin henkeen! En todellakaan ole antanut tälle miehelle mitään aihetta luulla että haluaisin hänen kourivan minun takapuoltani. Säikähdin itse asiaa ja vetäydyin tilanteesta nopeasti ja jätin kaverin kädet ojossa keittiöön seisomaan, josta hän vähän ajan päästä liittyi meidän muiden joukkooon. Tällä kaverilla oli tyttöystävä mukana illanvietossa, ovat olleet yhdessä n. 6kk.

En uskaltanut kertoa miehelleni. En tiedä pitäisikö? Tämä kaveri on mieheni kaveri jo lapsuudesta asti ja tuntuu jotenkin kauhealta että hän tekee jotain tuollaista kaverinsa selän takana.... Hyviä kavereita ovat ja tämä varmaa rikkoisi heidän ystävyytensä. Annanko mennä humalaisen torveilun piikkiin? En kyllä haluaisi käydä asiaa läpi tämän kaverinkaan kanssa! Tosi vaikea tilanne jos hänellä on jostain syystä tunteita minua kohtaan... Olen myös saanut sen käsityksen että kaverilla menee ihan hyvin tämän tyttöystävänsä kanssa.

Tosi kurjaa! Minua inhottaa nähdä tätä miestä kyllä seuraavan kerran, vaikka ei kait minun tässä pitäisi kokea oloani vaikeaksi, en ole tehnyt mitään väärää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo kulunut kohta 1 vrk tästä episodista ja mies varmaan ihmettelisi ekana, miksen kertonut heti. Olen sata varma että hän suuttuu ystävälleen tästä. Mutta jospa tämä jäi tähän, niin painan asian unholaan. Mutta jos toistuu, niin kerron miehelleni ja kerron vielä sitten ettei ollut eka kerta!

Meidän kaveripiirissä ei ole tapana puristella toisten puolisoja eikä kosketella mitenkään intiimistä ketään tavallaan " vierasta" . Itse koen takapuoleni puristamisen melko intiiminä asiana! Se ei nimittäin ollut mikään " ohimennen puristus" .

ap

Vierailija
2/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt ole mitään.

Vierailija
4/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sit puheeksi

Vierailija
5/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun kävi baarissa käsiksi parhaan ystäväni mies. Kaveri tarrasi rintoihini kiinni ihan yllättäen kun juteltiin niitä näitä. No minä vaan tarrasin kaverin pepusta kiinni ja vedin vitsiksi koko homman.

Mietin todella pitkään kerronko tapahtuman ystävälleni vai en. Päädyin siihen ettei hän tiedolla tee mitään eikä tapahtumasta kannattanut tehdä suurta numeroa kun mityään ei oikeastaan ehtinyt tapahtua. Kaveri ei sen jälkeen enää ole minuun koskenut vaikka edelleen ollaan hyvin paljon tekemisissa keskenämme.

Vierailija
6/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen tiukkapipoista porukkaa täällä. Meillä ainakin kaveripiirissä leikillään pelleillään ym. Kaikki tietää kyll rajat. Ja mieheni nauroi viimeksi kippurassa kun hänen veljensä läppäsi mua pepulle kun kuljin ohi. En kyllä itsekään nokkiini ottanu. Saunotaan porukalla ja ollaan kaikki läheisiä ystäviä ei kuitenkaan tarkoita että mitään touhuttaisiin mutta kaikesta ei tartte nipottaa voi ottaa ihan rennosti ja sillee...kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
7/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap itse ei halunnut itseään puristeltavan, silloin se ei todellakaan mene vitsailun piikkiin. Ja jos miehen ystävä kävi käsiksi vielä salassa ystävältään, voisi kuvitella ettei se ollutkaan niin harmitonta...

Vierailija
8/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö jotkut yhdessä saunassa??? Me käydään aina vaan naisporukalla ja silloinkin meillä on uikkarit päällä! Jokainen riisuu vaan pesulla käydessään. Yäk, jos pitäis toisten jalkovälejä nähdä.

Vierailija
9/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä oli ensimmäinen kerta ja jää siihen, niin sitten en kertoisi, mutta jos tilanne joskus toistuu sanoisin tälle nipistelijälle, miltä minusta tuntuu ja jos ei auta niin sitten vasta miehelle.

Vierailija
10/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on aikaa: mulla oli poikaystävä, jonka veli lähenteli mua usein ja ehdotteli kaikenlaista. Kun kerroin poikaystävällen, niin hän vain käski olla välittämättä veljestään, että se nyt vaan on tuollainen. ARGH!

Vierailija
11/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siis humalassa ja purusti sinua takamuksesta. Tuskin hän nyt sinua vihille vielä pyysi? Miehet ovat tuollaisia, aviomiehen ystävät mukaan lukien. Älä hätäänny. Kerro ihan rauhassa asiasta miehellesi jossakin sivulauseessa huvittuneena, mutta älä tee asiasta mitään sen suurempaa numeroa. Kaveri itse tuskin muistaa koko juttua. Jos hänellä olisi jotain tunteita sinua kohtaan, hän tuskin ilmaisisi niitä puristelemalla takamustasi. Hänen näkökenttäänsä vaan sattui ilmaantumaan takamus ja selkäydinreaktio oli, että puserra tuosta.

Vierailija
12/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok, että miehen kaveri tai KUKAAN puristelee KENENKÄÄN takamusta. Minusta se on tosi loukkaavaa, naista alentavaa ja kuten ap:n tapauksessa, tavallaan pelottavaakin. Ei kuulosta nimittäin mitenkään erityisen hauskalta huumorilta, jos nainen oikeasti pelästyy ja kokee ahdistusta asian suhteen!

Ja täytyy sanoa, että jos joku minun mieheni kaveri tulisi minua puristelemaan, kokisin sen ihan samalla tavalla kuin ap. Ei ole tosiaankaan tapana meidän kaveriporukoissa.

Huumoria voi ja pitääkin olla, mutta joku raja. Ei ole ok tehdä naisesta objektia ja panna sitä huumorin piikkiin!

Vierailija
13/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ottaisi asiaa huumorilla, niin kuin moni täällä neuvoo. Olisiko näistä vastaajista hauskaa, jos oma mies puristelisi kaverin vaimon persettä?

En kuitenkaan kertoisi miehelleni, mutta jos toistuisi joskus, niin sitten kyllä olisi pakko kertoa.

Vierailija
14/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsekään en ottaisi asiaa huumorilla, niin kuin moni täällä neuvoo. Olisiko näistä vastaajista hauskaa, jos oma mies puristelisi kaverin vaimon persettä?

En kuitenkaan kertoisi miehelleni, mutta jos toistuisi joskus, niin sitten kyllä olisi pakko kertoa.

Vierailija
15/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei todellakaan ole ok, että miehen kaveri tai KUKAAN puristelee KENENKÄÄN takamusta. Minusta se on tosi loukkaavaa, naista alentavaa ja kuten ap:n tapauksessa, tavallaan pelottavaakin. Ei kuulosta nimittäin mitenkään erityisen hauskalta huumorilta, jos nainen oikeasti pelästyy ja kokee ahdistusta asian suhteen!

Ja täytyy sanoa, että jos joku minun mieheni kaveri tulisi minua puristelemaan, kokisin sen ihan samalla tavalla kuin ap. Ei ole tosiaankaan tapana meidän kaveriporukoissa.

Huumoria voi ja pitääkin olla, mutta joku raja. Ei ole ok tehdä naisesta objektia ja panna sitä huumorin piikkiin!

Vierailija
16/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan kirjoittanut tähän ketjuun mutta nyt on pakko avata sanainen arkkuni vaikkakin aiheen vierestä, sen verran rupesi kiehumaan. Täällä haukutaan ihmiset tiukkapipoiksi, jos heillä on yhtään eriävä mielipide kuin itsellä! Itse olette tiukkiksia kun teillä ei ole yhtään avarakatseisuutta mielipiteiden ja näkökantojen suhteen! Toisilla nyt vaan on erilaisia ajatuksia kuin toisilla, myös tässä kyseisessä asiassa! Milloin te opitte sen???!!! Pitääkö kaikkien ajatella kuten te, pitääkö kaikkien suvaita pyllylleläpyttelyt ja pistää huumorin piikkiin??? Arghhhh. Ajatelkaa vähän ennen kuin haukutte täällä ketään yhtään miksikään.

Vierailija
17/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ap:n viestistä sain sen kuva, että ap jo kuvittelee miehen haaveilevan hänestä noin vakavamminkin. Siksi sanoinkin, että omalle miehelle ainakin minä kertoisin asiasta. Mies ehkä pistää asian raameihin omalta kohdaltaan ja siitä voi sitten puhua. Humnalaisten likistelyihin on turha ottaa sen enemmän kantaa. Eriasia, jos pomo työpaikka puristelee pepusta. Tai jos tilanne toistuu, voi sanao että anna minun olla rauhassa, kiitos.

Vierailija
18/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 puhui sentään asiaa! Allöä seksuaalista häirintää. Annatteko puolustelijat kenen tahansa käpälöidä itseänne? Halpaa lihaa olette.

Voithan ap sanoa miehellesi, että X taisi erehtyä henkilöstä ja kävi kiinni takapuoleesi. Minusta kourija saa kantaa vastuunsa, oli kännissä tai ei.

Vierailija
19/27 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, miten jonkun mielestä toisen takapuolen puristelu ilman lupaa on ok?!

Ja vaikka se jollekulle olisikin ok, niin kumman vaikea näyttää olevan käsittää, että se ei ole ihan normaalia käytöstä kuitenkaan.

Naiset, antakaa nyt hieman enemmän arvoa omalle kropallenne ja älkää nyt ihan kaikkien käpälöitäväksi antautuko.

Ja humala ei ole mikään tekosyy.

Jos olisin ap, kertoisin miehelle, mielestäni hänellä oikeus tietää.

Jos olen tiukkis, ei voi mitään, mutta minulla on olemassa tietyt rajat koskettelun ja tuttavallisuuden suhteen, suosittelen muillekkin, kun tämä maailma on ihan tarpeeksi naista halventava muutenkin.

Vierailija
20/27 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisista pikkujutuista kannata kertoa. Aiheuttaa vaan turhaa draamaa. Känniset miehet nyt vaan usein ovat tuollaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi