Jos voittaisit lotossa 7 oikein kenelle haistattaisit pitkät
Mää soittaisin pomolle ja sanoisin pari valittua sanaa.
Kommentit (18)
En haistattelisi kellekään, mutta muutama tyyppi ei kyllä kuulisi minusta enää muuta kuin yksirivisen tekstarin jolla irtisanoisin kaiken kommunikaation ym. En viitsisi sen enempää energiaa tuhlata kyseisiin hiippareihin.
En kellekään. Ottaisin hyvässä hengessä ja sivistyneesti lopputilin siinä vaiheessa kun rahat olisi tilillä. Näin aion tosin tehdä ilman lottovoittoakin siinä vaiheessa kun mieheni jää eläkkeelle.
Te-toimstiolle, Kelalle (vihdoin vapaa iäksi näistä mielivaltaisista kyttäys-nöyryytys-virastoista!), lapsuudenperheelle, kaikille minua kiusanneille ja muuttaisin heti pois Suomesta elämään vihdoin oikeaa elämää kaukana ja vapaana noista em.kiusaajista
Sellaiset ihmiset joille olen tuntenut tarvetta haistatella olen jo poistanut elämästäni ihan ilman lottovoittoakin. Jos voittaisin ei minulla olisi kenellekään haistateltavaa. Sanoisin itseni irti työstäni ja jatkaisin elämääni vapaana siitä kahleesta joka minua eniten rasittaa. Suuntaisin nokkani kohti Seutulaa ja lähtisin pois. Lopullisesti.
En kenellekkään. Ei olisi tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
En haistattelisi kellekään, mutta muutama tyyppi ei kyllä kuulisi minusta enää muuta kuin yksirivisen tekstarin jolla irtisanoisin kaiken kommunikaation ym. En viitsisi sen enempää energiaa tuhlata kyseisiin hiippareihin.
Pidätkö heihin yhteyttä rahan takia? En ymmärrä.
En kellekään, ottaisin vain rahat ja häviäisin vähin äänin ulkomaille.
Kaikille.
Enpä nytkään ole tekemisissä juuri kenenkään kanssa (eikä ketään kiinnosta olla tekemisissä minun kanssani), mutta eihän tuota nyt ole varaa polttaa siltoja.
Kelalle minäkin. Oon aivan kyllästynyt siihen papereiden pyörittelyyn, pilkunn#ssimiseen ja erityisesti siihen, että joudun elämään muiden rahoilla.
En haistattelisi vaikka tekisi varmaan mieli. Yrittäisin sinnitellä vuoden töissä, jotta ketään ei arvaisi, että olen voittanut lotossa.
Velkojille. Maksaisin kaikki velat pois ensin.
En kenellekään - pitäisin asian omana tietonani.