Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuikkukuppimies, huhuu!!

Vierailija
28.12.2018 |

Kerro vähän itsestäsi. Vaikutat viettävän aikaasi palstalla melko paljon. Oletko työtön? Paatoksella saarnaat naisten loisivan miesten lompakoilla. Oletko lapseton? Väität lastenhoidon olevan kotona makaamista. Kuka olet, minkä ikäinen ja mistä päin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dee, panisin molempia, tänne ja heti! Uudet sexylelut tuli ja muutakin..? .? . T.satiiniwcpaperiperse! Vain . Reikiin!

Vierailija
22/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat kuvittelevat taas kerran olevansa suuriakin koomikkoja. 

Voooi, siinä hän on, ja niin tuohtuneena!

😂

Lol 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan valtavan suuri kokoelma tuikkukippoja. Vanhaa Nuutajärveä, Arabiaa, Marimekkoa... sekä Tiimaria, Ikeaa, Lidliä, Prismaa (sieltä toki niitä kalliimpia, AmandaB:tä ja sen sellaista), K-markettia ja lähikauppaa. Ja omatekemiä sekä ystävien askarruksia.

Onko minulla miespuolinen sielunsisko, mitä? Tuikkukuppimies? ❤️

Vierailija
24/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat kuvittelevat taas kerran olevansa suuriakin koomikkoja. 

Voooi, siinä hän on, ja niin tuohtuneena!

😂

Mä nauran itteni tärviölle!

Vielä on tk-mies hetken riemunamme.

Inhoan mieheni sukkahien hajua, enkä suostu pesemään niitä sukkia. Mies joutuu pesemään sukkansa JA hakemaan mun kuukautissiteet kaupasta.

Vierailija
25/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista "älykkäille" palstamammoille, kun eivät tajua tuikkukuppien kiillottamisen ja kausiverhojen silittämisen olevan metafora naisten päättömälle ja täysin turhalle näpertelylle josta itse ottavat stressiä ja kuvittelevat mitättömän puuhastelunsa olevan täysin merkityksetöntä isossa kuvassa.

"Mutta kun ne joulutortutkin piti itse leipoa ja oveen piti tehdä ihan itse käpykranssi itse kesällä kerätyistä kävyistä. Sikamies ei auta yhtään!"

Vierailija
26/45 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista "älykkäille" palstamammoille, kun eivät tajua tuikkukuppien kiillottamisen ja kausiverhojen silittämisen olevan metafora naisten päättömälle ja täysin turhalle näpertelylle josta itse ottavat stressiä ja kuvittelevat mitättömän puuhastelunsa olevan täysin merkityksetöntä isossa kuvassa.

"Mutta kun ne joulutortutkin piti itse leipoa ja oveen piti tehdä ihan itse käpykranssi itse kesällä kerätyistä kävyistä. Sikamies ei auta yhtään!"

Jos se on yksi naiseuden muoto toteuttaa itseään - laittaa kotia, niin mitä pahaa siinä on? Mies ei ole tuottavimmillaan perse homeessa lätkää tai formulaa katsoessaan, mutta sekin hänelle suotakoon osaksi elämää.

Vierailija
27/45 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista itsellesi, kun et tajua että tuikkukuppisi ja kausiverhosi ovat niin kaukana tavallisen naisen kokemuspiiristä ettei metaforasi toimi millään tasolla. Äitisi saattoi olla tuikkukuppifanaatikko ja verhojen heiluttelija, mutta ystävä kallis, nykynaiset eivät pääsääntöisesti kiinnostu tuollaisesta sijaistoiminnasta vaan keskittyvät siihen että arki rullaa (siitä sikamiehestä huolimatta).

Sinulla on poikarukka vielä paljon opittavaa elävästä elämästä. The truth is out there...

Vierailija
28/45 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat toki kuvitella noin, vaatimattomia kun ovat, mutta oikeastihan on kyse perheitä ja kotia ylläpitävästä toiminnasta, jolla luodaan yhteenkuluvuutta, me-henkeä, omia perinteitä ja muistoja. Itse muistan lapsuudestani lämmön, toistuvat juhlaperinteet ja turvallisuuden tunteen.

Surullista, että sinun muistosi ovat noin negatiivisesti värittyneitä ja ahdistavia. Ehkä kotonasi oli ristiriitoja ja jännitteitä, jotka sinulla kohdentuvat nimenomaan äitisi kodinhoitotoimiin syystä tai toisista. Opitko lapsena isäsi mallin mukaan makaamaan prse homeessa sohvalla ja odottamaan, että äiti tekee kaiken? Oliko äitisi tästä syystä stressaantunut marttyyri? Se selittäisi nykyistä käytöstäsi.

Terveisin palstakeittiöpsykologi

Vierailija
29/45 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuikkukuppiheebo on niin hauska. 😜 Se aina lehahtaa ketjuun kuin naakka lepikosta ja alkaa raakkua kipoista ja kupeista ja verhoista ja sormiväreistä. Aina sama litania. Olis kiva joskus kuulla sitä livenä, onko sillä sielläkin samat jutut. 😂

Vierailija
30/45 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä edelleen kiva saada vastauksia noihin kysymyksiini. Mutta se nyyt oli ehkä odotettavissakin, että Tuikkukuppimies ei vastaa mihinkään muulla tavoin kuin juuri noilla samoilla fraaseillaan. Sillä on kyllä pakko olla ne lauseet jossakin tallennettuna ja sieltä se sitten aina copypastaa niitä ketjuun kuin ketjuun. Luulisi tosin kyllästyttävän itseäänkin, samojen lauseiden jatkuva toistelu. :)

Ap

Vierailija
31/45 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuikkukuppiheebo on niin hauska. 😜 Se aina lehahtaa ketjuun kuin naakka lepikosta ja alkaa raakkua kipoista ja kupeista ja verhoista ja sormiväreistä. Aina sama litania. Olis kiva joskus kuulla sitä livenä, onko sillä sielläkin samat jutut. 😂

Minusta kyllä tuntuu, että hänen tarkoituksenaan ei ole olla hauska, päin vastoin, tuntuu olevan kovakin naistenvihaaja. Mutta menee vähän tahattoman komiikan puolelle kieltämättä... :D

Vierailija
32/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkis, tänne voit postata niitä papukaijafraasejasi, niin muut ketjut säästyvät niiltä. Ole hyvä :)

Ap

Vierailija
33/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kätevät mammat tekee kuukupeistaan tuikkukupit tosta vaan. On ne niin käteviä

Vierailija
34/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kätevät mammat tekee kuukupeistaan tuikkukupit tosta vaan. On ne niin käteviä

Onko tuikkukippomiehen äiti traumatisoinut hänet pysyvästi polttamalla tuikkukynttilöitä käytetyissä kuukupeissa?

Vierailija
35/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuikkukippomiehen äiti traumatisoinut hänet pysyvästi polttamalla tuikkukynttilöitä käytetyissä kuukupeissa?

On. Ja maanisesti vaihdellut myös verhoja. Ei ehtineet kevätverhot kauaa ikkunassa roikkua kun jo kesäkuoseja kaapeista kaiveltiin. Vähemmästäkin menee pää pyörälle.

Vierailija
36/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Ja maanisesti vaihdellut myös verhoja. Ei ehtineet kevätverhot kauaa ikkunassa roikkua kun jo kesäkuoseja kaapeista kaiveltiin. Vähemmästäkin menee pää pyörälle.

Onkohan hän joutunut maalaamaan niihin kuukuppeihin tähtiä ja sydämiä sormiväreillä samalla, kun äiti on laulanut epävireiseti muumilauluja raukkaparan korvan juuressa kevätverhoa leyhytellen? Kamalaa!

Vierailija
37/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen tuikkukuppilaismiesten kommentti, jossa ei ole päätä eikä häntää. Vain laajoja leukaperiä, mallifantasioita ja kuvitelmia pikkuaivojen suuruudesta.

Vierailija
38/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hän joutunut maalaamaan niihin kuukuppeihin tähtiä ja sydämiä sormiväreillä samalla, kun äiti on laulanut epävireiseti muumilauluja raukkaparan korvan juuressa kevätverhoa leyhytellen? Kamalaa!

Todennäköisesti äiti on vieläpä ollut kotirouva ja on saanut mieheltään kuulla kuinka vain loisii hänen lompakollaan, laiska äm mä. Vaikka toinen on raatanut kotona minkä ehtii (todisteena asiasta juuri tuo e m ahkera verhojen vaihtelu).

Vierailija
39/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä edelleen kiva saada vastauksia noihin kysymyksiini. Mutta se nyyt oli ehkä odotettavissakin, että Tuikkukuppimies ei vastaa mihinkään muulla tavoin kuin juuri noilla samoilla fraaseillaan. Sillä on kyllä pakko olla ne lauseet jossakin tallennettuna ja sieltä se sitten aina copypastaa niitä ketjuun kuin ketjuun. Luulisi tosin kyllästyttävän itseäänkin, samojen lauseiden jatkuva toistelu. :)

Ap

Miehen "hauskuutta". Samaa sarjaa kuin vatsansa toiminnasta päivittäin höpöttävä surkio.

Vierailija
40/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmia ystävänpäiväksi /laskiaiseksi? Ihanko perheen vai suvun kesken meinasitte vietellä?