Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuikkukuppimies, huhuu!!

Vierailija
28.12.2018 |

Kerro vähän itsestäsi. Vaikutat viettävän aikaasi palstalla melko paljon. Oletko työtön? Paatoksella saarnaat naisten loisivan miesten lompakoilla. Oletko lapseton? Väität lastenhoidon olevan kotona makaamista. Kuka olet, minkä ikäinen ja mistä päin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen astronauttimallikirurgi, ikää on 24v, munani on 24cm, olen 195cm pitkä jykeväleukainen vihreäsilmäinen alfa. Oliko muuta kysyttävää, loiset? 

Onko sulla laatikkopää?

Vierailija
42/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, uuden vuoden aatto, ja minulla kaikissa 365:ssä tarkkaan kiillotetussa tuikkukipossa tuikku tuikkimassa (mies ahersi kiilotusaineen kanssa). Minulla lasissa hyvää kuivaa kuohuviiniä, mies nukuttamassa lapsia. Elämässä on oikeudenmukaisuutta. 👍

Ps. Jouluverhot vielä ikkunoissa, mutta huomenna mies vaihtaa tilalle alkutalviverhot (valkoista ja hopeaa ne) sen jälkeen kun on ensin maalannut lasten kanssa sormiväreillä uuden vuoden tervehdykset kummeille ja isovanhemmille. Taustalla soivat muumilaulut, kuinkas muuten! (Minä itse käyn valkoviinilasillisella hyvän miespuolisen ystävän kanssa sillä välin, sillä en millään kestä niitä muumirallatuksia, tulee migreeni.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaah, uuden vuoden aatto, ja minulla kaikissa 365:ssä tarkkaan kiillotetussa tuikkukipossa tuikku tuikkimassa (mies ahersi kiilotusaineen kanssa). Minulla lasissa hyvää kuivaa kuohuviiniä, mies nukuttamassa lapsia. Elämässä on oikeudenmukaisuutta. 👍

Ps. Jouluverhot vielä ikkunoissa, mutta huomenna mies vaihtaa tilalle alkutalviverhot (valkoista ja hopeaa ne) sen jälkeen kun on ensin maalannut lasten kanssa sormiväreillä uuden vuoden tervehdykset kummeille ja isovanhemmille. Taustalla soivat muumilaulut, kuinkas muuten! (Minä itse käyn valkoviinilasillisella hyvän miespuolisen ystävän kanssa sillä välin, sillä en millään kestä niitä muumirallatuksia, tulee migreeni.)

Mitä, etkö sä vaihda (vaihdata miehelläsi) uudenvuodenverhoja lainkaan? Meillä on uudenvuodenverhot, niissä on vaikutteita venäläisestä pakkasukosta.

Vierailija
44/45 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, etkö sä vaihda (vaihdata miehelläsi) uudenvuodenverhoja lainkaan? Meillä on uudenvuodenverhot, niissä on vaikutteita venäläisestä pakkasukosta.

Nämä alkutalviverhot ovat samalla uuden vuoden verhot. Mies laittoikin ne ikkunaan jo yöllä, kun halusin aloittaa uuden vuoden uusilla verhoilla. Vähän se nurisi kun joutui silityshommiin aamuyöllä, mutta ymmärsi kyllä sitten, miten tärkeästä asiasta on kyse.

Seuraavaksi se pesee ja kiillottaa nuo 365 tuikkukuppia, ja sitten onkin aika askarrella sormiväritaideteokset sukulaisille. Siinä kohtaa minä poistun, sillä taustalla raikavat muumilaulut ottavat minulla kovasti hermoon. Onneksi ystäväni on varautunt konvehdein ja kuoharein, voimme viettää voimaannuttavaa uuden vuoden lepohetkeä ennen tuikkukippojen uudelleen järjestelyä ja alkutalviverhojen poimujen asettelua.

Ihanaa uutta vuotta kaikille, etenkin tälle tuikkukuppeihin ihastuneelle palstamieshenkilölle!

Vierailija
45/45 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä alkutalviverhot ovat samalla uuden vuoden verhot. Mies laittoikin ne ikkunaan jo yöllä, kun halusin aloittaa uuden vuoden uusilla verhoilla. Vähän se nurisi kun joutui silityshommiin aamuyöllä, mutta ymmärsi kyllä sitten, miten tärkeästä asiasta on kyse.

Seuraavaksi se pesee ja kiillottaa nuo 365 tuikkukuppia, ja sitten onkin aika askarrella sormiväritaideteokset sukulaisille. Siinä kohtaa minä poistun, sillä taustalla raikavat muumilaulut ottavat minulla kovasti hermoon. Onneksi ystäväni on varautunt konvehdein ja kuoharein, voimme viettää voimaannuttavaa uuden vuoden lepohetkeä ennen tuikkukippojen uudelleen järjestelyä ja alkutalviverhojen poimujen asettelua.

Ihanaa uutta vuotta kaikille, etenkin tälle tuikkukuppeihin ihastuneelle palstamieshenkilölle!

Ai että, varmasti oli ihana ilta! Meillä taas on seitsemän vaippaikäistä lasta, joiden iltatoimet rasittavat minua kovin, joten mies sai uudenvuoden kunniaksi hoitaa ne kaikki. Minä lähdin naapuriin, naapurin mies lupasi antaa minulle hierontaa, ihan kaveripohjalta siis! Kun lähdin, huikkasin vielä miehelle tuon sinun viestisi innoittamana, että kiillottaa meidänkin tuikkukuppimme.

Hyvää alkanutta vuotta sulle, ja toki myös Tuikkikselle!