Onko aihevapaa mennyt pilalle kun täällä palstailee nykyisin yli viiskymppisiä ja jopa 60-70-vuotiaita?
Onko aihevapaa muuttumassa mummojen palstaksi? Monesta vastauksesta on luettavissa, että elämänkoulua on käyty jo useita vuosikymmeniä.
Aikanaan palstan aloittaessa tämä tuskin oli ongelma, kun eivät silloiset keski-ikäiset osanneet edes käyttää tietokonetta.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aihevapaa muuttumassa mummojen palstaksi? Monesta vastauksesta on luettavissa, että elämänkoulua on käyty jo useita vuosikymmeniä.
Aikanaan palstan aloittaessa tämä tuskin oli ongelma, kun eivät silloiset keski-ikäiset osanneet edes käyttää tietokonetta.
Tiedoksesi sinä provoava kakskymppinen muka-teini, että tämä "mummo" käytti tietokoneita jo kasarilla ja ysärin alusta aukesi netti kunnolla ja totta hitossa osasin "käyttää tietokonetta" (pyrsk) kun tänne eksyin kun käytän niitä työkseni koko ajan.
Sama. Olen askarrellut tietokoneiden parissa niin kauan kuin tätä interveppiä on ollut olemassa 😀
Siksi tämä yhteiskunta on perseelleen mennyt kun ihmiset ovat tekemisissä ainoastaan oman ikäluokkansa kanssa.Hyvä jos edes täällä eri sukupolvet voivat kohdata.
Palsta on pilalla persujen takia. Naisvihaajien, homofoobikoiden, pakkomielteisten rasistien (päällekkäiset ryhmät), mutta toisaalta myös siksi, että tänne voi kirjoittaa nimettömänä.
Olen valmis siihen, ettei tänne pääse kuin vahvalla tunnistautumisella. Helpottaisi sekä poliisin että syyttäjän työtä, kun roskakirjoittelijoita napsitaan käräjille.
Eihän 50-vuotias vielä mikään vanhus ole. Hänellä voi hyvinkin olla vielä kotona asuvia lapsia.
AV:n riesa on trollit, jotka on joko lapsia tai häiriintyneitä aikuisia.
Kaikki muut kirjoittelijat ovat tervetulleita.
Jahas. Olen havainnut, että nuorimmat ovat tiukkapipoisimpia useimpien asioiden suhteen. Teillä olisi opittavaa meiltä lapsemme jo kasvatteneilta monessa asiassa, kuten esim. seksistä ja elämästä nauttimisessa.
Tehän ette edes ehdi nauttia, kun suoritatte elämää, työtä, sisustamista, julkisuuden henkilöiden solvaamista, kaikkea toisarvoista.
Työ on vain elinkeino. Lapset kasvavat vähemmällä niuhottamisella, puoliso on älykäs olento ja sille voi puhua asioista sen sijaan että yrittää telepaattisesti siihen vaikuttaa. Joulu tulee vähemmälläkin hössötyksellä ja fitness-prinsessan keho on sairas, vaikkei mieli olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suurempi ongelma ovat palstalle hakeutuneet äitinsä huomiota vaille jääneet jonnet.
Tämä. Mutta syyttäisin kyllä enemmän isiä siitä, ettei ole antaneet kunnollista miehen mallia pojilleen.
Kaikkinainen politikointi ja öyhötys ärsyttää yhtäläisesti sekä rikosasioilla mässäily.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tuonikäisten lapset ovat jo väkisinkin ohittaneet vauvaiän, joten eihän heillä pitäisi edes olla mitään syytä olla vauvapalstalla.
Rekisteröintipakko. Mummit, ukit ja persut veks.
Vierailija kirjoitti:
Eihän 50-vuotias vielä mikään vanhus ole. Hänellä voi hyvinkin olla vielä kotona asuvia lapsia.
Jep. Itse olen 53 v ja muksut teinejä 13-18 v.
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Olen havainnut, että nuorimmat ovat tiukkapipoisimpia useimpien asioiden suhteen. Teillä olisi opittavaa meiltä lapsemme jo kasvatteneilta monessa asiassa, kuten esim. seksistä ja elämästä nauttimisessa.
Tehän ette edes ehdi nauttia, kun suoritatte elämää, työtä, sisustamista, julkisuuden henkilöiden solvaamista, kaikkea toisarvoista.
Työ on vain elinkeino. Lapset kasvavat vähemmällä niuhottamisella, puoliso on älykäs olento ja sille voi puhua asioista sen sijaan että yrittää telepaattisesti siihen vaikuttaa. Joulu tulee vähemmälläkin hössötyksellä ja fitness-prinsessan keho on sairas, vaikkei mieli olisikaan.
Tämä miljoona kertaa! T. 50-vuotias jonka kuopus on alakoulussa ja esikoinen palstailee jo.
Vierailija kirjoitti:
Tulin palstalle 18 vuotta sitten ensimmäistä lastani odottaessani, joten jos täällä on nyt jotakin lasteni ikäisiä lapsukaisia, niin he eivät tänne kuulu.
Miksi ei kuuluisi? Oon vuoden sun esikoista vanhempi ja odotan omaa esikoistani. Sinä se et tänne enää kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on, kun lapsia tehdään vielä nelikymppisenä.
Kirjoittaakohan Sauli Niinistö ikinä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itse olen 53 v ja muksut teinejä 13-18 v.
Jep. Ja minä olen 52-v. ja vielä niin nuori ettei ole edes lapsia. Äänilevyjä ja DVD:tä sitäkin enemmän. Ehkä ne on minun lapsia. :) Rock and Roll!!!
Kakarat pilaavat palstan tai ainakin laskevat sen tasoa. Kaikki eivät ymmärrä keskustelevansa lasten kanssa ja provosoituvat turhaan. Tämä on aikuisten palsta. Ensisynnyttäjienkin keski-ikä on jo lähes 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onx 60-70 vuodikset viel elos.
Ihan hetki vielä niin huomaat olevasi tuon ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Onx 60-70 vuodikset viel elos.
Ilmeisesti kyllä, mutta ei mitään ikärasismia please, paitsi jos olet itse IKIS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on, kun lapsia tehdään vielä nelikymppisenä.
Mutta millä perusteella 50-vuotias olisi vanhus? Hänellä on vielä n. 15 vuotta työuraa jäljellä ja elämääkin voi hyvässä tapauksessa olla jopa 30-40 vuotta? Tiedän jopa yli kuusikymppisiä, joilla on vielä molemmat vanhemmat elossa.
Isoisäni oli tietotekniikan pioneereja maassamme -43
Veteli Kannaksella puhelinlinjoja vanjan tulituksesta huolimatta ja toimi valistusupseerina Korian pataljoonassa sotien jälkeen.
Aloitti siis tietoliikennekaapeloinnin, tosin maan pinnalla ja puhui muunneltua totuutta enemmän kuin vihapuhesivustot ehtivät nykyään vuodessa suoltaa.