Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli pakkomielteisestä ihastumisesta?

Vierailija
27.12.2018 |

Tämä on jo todella uuvuttavaa. Olen ollut useamman vuoden ihastunut samaan ihmiseen. Kyseinen ihminen on tehnyt minulle useamman kerran erittäin selväksi ettei ole kiinnostunut. Silti vain ajattelen häntä. En pysty keskittymään mihinkään muuhun. Olen yrittänyt luoda uusia suhteita, mutta aina mietin vain tätä yhtä.

Auttakaa minua, ennen kuin sekoa ihan kokonaan.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä kohtalotoveri :’D neuvoja kaipailen siis myös!

Vierailija
2/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada tässä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, jos löydät vastauksen... Vaikka miten paskastu tämä ihminen kohtelee ja tekee selväksi että kelpaisin vain seksisuhteeseen, en vain millään saa taottua sitä päähäni

Vierailija
4/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkaveri?

Vierailija
5/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, jos löydät vastauksen... Vaikka miten paskastu tämä ihminen kohtelee ja tekee selväksi että kelpaisin vain seksisuhteeseen, en vain millään saa taottua sitä päähäni

Itsekin olen ihastunut ja olisin huippuonnellinen, kos pääsisin edes seksisuhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
6/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo todella uuvuttavaa. Olen ollut useamman vuoden ihastunut samaan ihmiseen. Kyseinen ihminen on tehnyt minulle useamman kerran erittäin selväksi ettei ole kiinnostunut. Silti vain ajattelen häntä. En pysty keskittymään mihinkään muuhun. Olen yrittänyt luoda uusia suhteita, mutta aina mietin vain tätä yhtä.

Miten hän ilmaisi sinulle, ettei ole kiinnostunut? Onko hän varattu? Millainen itse olet?

Vierailija
7/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyseinen ihminen on tehnyt minulle useamman kerran erittäin selväksi ettei ole kiinnostunut."

Kirjoitit vastauksen itse.

Vierailija
8/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän ilmaisi sinulle, ettei ole kiinnostunut? Onko hän varattu? Millainen itse olet?

Nyt onkin vähän mietittävä, mitä kaikkea kirjoittaisin, ettei kovin moni tunnista.

Hän on sanonut minulle suoraan ettei ole kiinnostunut minusta. Toki ennen sitä hän leikki ihan huoletta minun tunteilla. Veti jarrut pohjaan, kun minä ihastuin häneen. Hän oli varattu, ei ole enää.

Ap

Vierailija
9/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 15 vuotta ihastunut. Tämä ihastukseni on ulkomaalainen ja näen häntä aika harvoin ja kun ollut pidempi väli niin ajattelen että nyt olen päässyt hänestä yli mutta sitten kun taas näen sen niin kaikki iskee päälle aina vaan voimakkaampana. Nyt en ole nähnyt häntä vuoteen ja vuoteen en ole myös katsonut youtubesta keikkoja tai haastetteluita(hän on muusikko) ja alkaa taas tuntua että olen päässyt yli ja mietin että uskallanko katsoa jonkun videon...

Vierailija
10/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rauhaan ihminen joka ei ole sinusta kiinnostunut?

Vierailija
11/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä rauhaan ihminen joka ei ole sinusta kiinnostunut?

Niin miten?

Vierailija
12/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa klassiselta työkaveriin ihastumiselta. Ensin katsot, että kiva tyyppi, muttei sen enempää. Tutustut häneen ja BANG, se iskee kuin tuhat volttia. Yhtäkkiä tunnet olevasi umpirakastunut häneen. Sitä haluaa jokaiseen yhteiseen projektiin hänen kanssaan ja työpaikan lounasravintolakin on kuin viiden tähden ravintola, mikäli samassa pöydässä istuu hän. Firman pikkujouluja odottaa kuin kuuta nousevaa. Josko meillä olisi jotain pientä - ehkä vain suudeltaisiin. Sitten tulee se mahalasku veteen: "en mä halua mitään suhdetta, enkä mä muutenkaan koskaan alkaisi työkaverin kanssa..."

Askel askeleelta alkaa paraneminen. Puoli vuotta ja tunteet menee ohi. Mitä vähemmän näkee, sen parempi.

Vierailija
13/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tuohon aiempaan. Piti muokata vähän tekstiä, että menee sensuurista läpi. Tämä asia kuormittaa minua todella paljon, koska KAIKKI energia menee ainoastaan hänen miettimiseen. Stalkkaan häntä kaikessa mahdollisesta paikasta mediassa. Liikun varta vasten alueilla, jossa olisi pienikään mahdollisuus nähdä häntä. Muutenkin hakeuduin tilanteisiin, jotta pääsisin puheille. Laittelen typeriä viestejä (joihin hän ei edes vastaa minulle). Tänään taas katseemme kohtasi. Hänellä tympäsi jo pelkästään minun näkeminen. Voi luoja, miten paha olo tästä kaikesta tulee.

Huomaan häntä ahdistavan minun käytös ja se aiheuttaa minulle tosi huonoa omaa tuntoa. Siltikin vaan jatkan tätä omaa typerää käyttäytymistä. En pysty hallitsemaan itseäni. Mietin välillä jo sitä viimeistä ratkaisua itselleni. Loppuisi tämä ainakin. Ja hän pääsisi minusta eroon.

Ap

Vierailija
14/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut pakkomielteinen ihastus (limerenssi).

Sitä kesti ihan liian kauan, oli vain pakko päättää että nyt tämä saa loppua ja aloin vältellä kyseistä ihmistä. Jos tiesin hänen olevan näköpiirissä, olin kuin häntä ei olisi ollut olemassakaan - en katsonut häneen päinkään.

Jatkettuani ignooraamista päiviä, viikkoja, kuukausia, alkoi se auttaa ja pääsin vihdoin kokonaan hänen pakonomaisesta ajattelusta.

Aloin lopulta jopa inhota häntä, kun kehittelemäni ihastumisen tunne katosi ja tajusin kuinka henkisesti kuluttavaa se minulle oli ollut.

Mikään toinen muutos elämässäni ei ole aiheuttanut minulle samanlaista helpotuksen tunnetta.

Toivottavasti sinäkin päätät mahdollisimman pian tehdä samoin kuin minä tein.

Halaus!

Vierailija
15/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vain ajattelemasta, et kuitenkaan niin että käskisit itseäsi olemaan ajattelematta häntä. Mielesi osaa kyllä hiljentää itsensä jos vain annat sille mahdollisuuden.

Vierailija
16/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä tuohon aiempaan. Piti muokata vähän tekstiä, että menee sensuurista läpi. Tämä asia kuormittaa minua todella paljon, koska KAIKKI energia menee ainoastaan hänen miettimiseen. Stalkkaan häntä kaikessa mahdollisesta paikasta mediassa. Liikun varta vasten alueilla, jossa olisi pienikään mahdollisuus nähdä häntä. Muutenkin hakeuduin tilanteisiin, jotta pääsisin puheille. Laittelen typeriä viestejä (joihin hän ei edes vastaa minulle). Tänään taas katseemme kohtasi. Hänellä tympäsi jo pelkästään minun näkeminen. Voi luoja, miten paha olo tästä kaikesta tulee.

Huomaan häntä ahdistavan minun käytös ja se aiheuttaa minulle tosi huonoa omaa tuntoa. Siltikin vaan jatkan tätä omaa typerää käyttäytymistä. En pysty hallitsemaan itseäni. Mietin välillä jo sitä viimeistä ratkaisua itselleni. Loppuisi tämä ainakin. Ja hän pääsisi minusta eroon.

Ap

No huh huh! Mitähän tuohon nyt sanoisi.

Vierailija
17/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat vain ajattelemasta, et kuitenkaan niin että käskisit itseäsi olemaan ajattelematta häntä. Mielesi osaa kyllä hiljentää itsensä jos vain annat sille mahdollisuuden.

Miten tämä käytännössä onnistuu? 6 vuotta on tätä paskaa kestänyt.

Ap

Vierailija
18/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narun jatkoksi sitten vaan tai sitten olisi yrittänyt jutella/ puhua tämän kanssa.

Verrokki esimerkki on taka-aasialainen parturi muija kytiksessä beanie (jotain) kahvilan pleksin takana seuraamassa muutaman metrin päässä kahvilan miesasiakasta. Sen verran on muutenkin todistajia tämän naikkosen häirinnästä, että lähestymiskieltoa kin on voitu hakea, muun ohessa. Sitä tapaa emme suosittele.

Tämä muuten tarjosi munalle piirakkaa korttelin kadulla huutamalla kuin joku halpa katuhoro. Ei taida asiakkaita riittää kun kadulle tullaan huutamaan? Jankuttaa kuin kakara miehen perässä.

Näitä muuten tuumittiin ratikassa lakimiehen seurassa taannoin.

Vierailija
19/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuollainen. Lakkasin laittamasta viestejä yms ja stalkkaamasta, kyllä se hiljalleen laimenee.

Vierailija
20/110 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin pois työpaikasta tuon kaltaisen jutun takia. Meni ohi, en miettinyt enää häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi