Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies sai työkaverinaiselta joululahjan. Pitäskö mun olla huolissaan?

Vierailija
27.12.2018 |

En tiä. Jotenkin outoa. En mä vaan ostele työkaverimiehille joululahjoja. Ostatteko te? En edes naisille.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän riippuu, jos se nainen teki vaikka pipareita kaikille tai koko tiimille niin ok. Mutta jos vaan miehelles niin voi olla kiinnostunut. Tai sitten miehes on auttanut sitä ja halus kiittää. Loppujen lopuksi, jos miestäs ei kiinnosta niin mitä se haittaa.

Vierailija
22/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko varma signaali voimakkaasta ihastumisesta, jos eivät pane jo, niin tulevat panemaan mikäli kemiat vähänkin kohtaavat.

Älä nyt pelottele. Mun mies sai työkaveriltaan lahjaksi limpun. Työkaveri on siis mies. Jokohan ne on pannu ja olikohan limppu mukana sessiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kahdelle miespuoliselle työkaverille lahjan.

Vierailija
24/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko varma signaali voimakkaasta ihastumisesta, jos eivät pane jo, niin tulevat panemaan mikäli kemiat vähänkin kohtaavat.

Älä nyt pelottele. Mun mies sai työkaveriltaan lahjaksi limpun. Työkaveri on siis mies. Jokohan ne on pannu ja olikohan limppu mukana sessiossa?

Limppu on klassinen lahja keskinäisen työpaikkaromanssin pauloissa olevalta ukkomieheltä toiselle ukkomiehelle. Silloin, kun romanssi on vasta toiveissa saatetaan antaa lahjaksi kotitekoista sinappia.

Vierailija
25/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin kahdelle miespuoliselle työkaverille lahjan.

Sinuna olisin varuillani, että et saisi kevytkenkäisen naikkosen leimaa. Kahden lahjan antaminen on melkoinen riski.

Vierailija
26/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies sai lahjan työkaveriltaan.

Myöhemmin selvisi, että heillä oli ollut suhde jo muutaman kuukauden.

Vierailija
27/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Limppu on klassinen lahja keskinäisen työpaikkaromanssin pauloissa olevalta ukkomieheltä toiselle ukkomiehelle. Silloin, kun romanssi on vasta toiveissa saatetaan antaa lahjaksi kotitekoista sinappia.

Nonni. Mun mies vei tälle limppumiehelle sinappia. Nyt kyllä itkettää.

Vierailija
28/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on antoiko nainen lahjoja muille työkavereille tai yhteistyökumppaneille vai vain miehellesi? Olen vienyt tuliaisia ja lahjoja miehille töihin, mutta silloin tiimissä olin minä ja kaksi miestä.

Vierailija
29/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin työkaverimiehelle joululahjan. Jos ap kertoo miehensä saamaksi lahjaksi saman, lupaan kertoa miksi sen annoin.

Vierailija
30/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin mies sai lahjan työkaveriltaan.

Myöhemmin selvisi, että heillä oli ollut suhde jo muutaman kuukauden.

Joululahja on yleensä se ensimmäinen merkki. Jos ei siinä kohtaa vielä hälytyskellot soi, niin on kyllä ihme.

Vierailija
31/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pitänyt antaa sinullekin lahja?

Vierailija
32/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kortissa luki?

Vierailija
33/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kertoo enemmän. Jos miehesi kertoo asiasta niin ei hätää jos sait itse vahingos selville niin pitäis olla huolissaan.

Vierailija
34/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni antoi lahjan miespuoliselle toverilleen (eivät tosin olleet samassa työpaikassa, mutta tapasivat vaimoni työpaikalla usein). Asiaa kummastelin, koska vaimoni ei yleensä ole ollut kovin kiinnostunut lahjoista, siis niiden antamisesta, saamisesta kyllä. Tällä kertaa oli nähnyt vaivaa ja mietti tarkoin sisältöä yms. En tiennyt asiasta mitään. Selvisi myöhemmin ja taustalta paljastui vahva ihastus lahjan annon aikaan, tapaamisia, seurustelua, pettäminen ja suhde. Olisin aloittajana huolissani ja ainakin selvittäisin heti mahdolliset kuviot antajan ja saajan välillä. on eri asia saada ja jakaa lahjoja koko yhteisön kesken tai sukulaisten kesken. Mutta mikäli jompikumpi osapuoli alkaa kiinnittää asiaan enemmän huomiota tai asia muuttuu "normaalia tärkeämmäksi", soivat hälytyskellot ainakin täällä.

Vierailija
35/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kudoin sukat useammalle työkaverille sukupuolesta riippumatta. Takaisin sain yhdeltä lankoja ja toiselta tulossa joku yllätys vielä.

Mulle ihan sama mitä niiden kotona ajatellaan asiasta. Kyseessä on kuitenkin ihmiset, joiden kanssa vietän enempi aikaa kuin sisarusteni tai kavereitteni kanssa.

Eikö sulla oo omaa miestä, jolle kutoa?

Vierailija
37/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä lisätietoja, ap!

Vierailija
38/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut bi-seksuaaleista? Lahjan annossa (muuten vaan - ei kiitollisuudesta) on aina mukana libidopohjaista viettiä. Samoin ”antamattomuus” esimerkiksi kunppanille kertoo omaa tarinaansa - ei panosteta etc.

Vierailija
39/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kahdelle työkaverille (naiselle) joululahjat. En kuvittele mitään enkä haaveille kolmen kimpasta heidän kanssaan.

-mies

Vierailija
40/67 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kahdelle työkaverille (naiselle) joululahjat. En kuvittele mitään enkä haaveille kolmen kimpasta heidän kanssaan.

-mies

Mitä ostit?