mies sai työkaverinaiselta joululahjan. Pitäskö mun olla huolissaan?
En tiä. Jotenkin outoa. En mä vaan ostele työkaverimiehille joululahjoja. Ostatteko te? En edes naisille.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ostin kahdelle työkaverille (naiselle) joululahjat. En kuvittele mitään enkä haaveille kolmen kimpasta heidän kanssaan.
-mies
Tuskin tiedostat, (tai myönnät), mutta alitajuisesti sinulla on aivan varmasti ”tarve antaa” heille.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kahdelle työkaverille (naiselle) joululahjat. En kuvittele mitään enkä haaveille kolmen kimpasta heidän kanssaan.
-mies
Miksi et? Saatat olla naispuolinen trolli...
Mä olen ostanut miespuoliselle työkaverille lahjan jopa ystävänpäivänä. Yleensä en lahjoja ostele, mutta hän aidosti tsemppasi helvetillisinä aikoina ja halusin siitä kiittää.
Romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä ko. henkilö ei kiinnosta pätkääkään, ja hänen vaimoaankin tapaan useamman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitä lahjastakin miten outoa on.
No mun mielestä ei riipu lahjasta ollenkaan, niin erikoiselta kuulostaa nyt tämä juttu. Ihan sama, löytyykö paketista suklaarasia vai jotain "henkilökohtaisempaa", sen verran selkeä viesti tuo on lahjan antajan taholta. Hän ilmiselvästi pyrkii johonkin.
Ostiko miehes sille naiselle lahjan kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko varma signaali voimakkaasta ihastumisesta, jos eivät pane jo, niin tulevat panemaan mikäli kemiat vähänkin kohtaavat.
Älä nyt pelottele. Mun mies sai työkaveriltaan lahjaksi limpun. Työkaveri on siis mies. Jokohan ne on pannu ja olikohan limppu mukana sessiossa?
Limppu on klassinen lahja keskinäisen työpaikkaromanssin pauloissa olevalta ukkomieheltä toiselle ukkomiehelle. Silloin, kun romanssi on vasta toiveissa saatetaan antaa lahjaksi kotitekoista sinappia.
Nonni. Mun mies vei tälle limppumiehelle sinappia. Nyt kyllä itkettää.
Mitä mahtaa valkosipulisilakat viestiä? Mies sai ison rasian niitä jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko varma signaali voimakkaasta ihastumisesta, jos eivät pane jo, niin tulevat panemaan mikäli kemiat vähänkin kohtaavat.
Älä nyt pelottele. Mun mies sai työkaveriltaan lahjaksi limpun. Työkaveri on siis mies. Jokohan ne on pannu ja olikohan limppu mukana sessiossa?
Limppu on klassinen lahja keskinäisen työpaikkaromanssin pauloissa olevalta ukkomieheltä toiselle ukkomiehelle. Silloin, kun romanssi on vasta toiveissa saatetaan antaa lahjaksi kotitekoista sinappia.
No huhhuh! Aika pervoa meininkiä jo siellä!
Mitä helvettiä.. mä annoin työkaverimiehelle suklaata ja kortin, kun hän antoi mulle ilmaiseksi pari juttua. Ei halunnut rahaa niin korvasin lahjalla.. ei kaikkia asioita tarvitse epäillä,eikö se ole vain kiva että sun miehestä tykätään et työkaverit muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sai ne naiselta, viestii että tekisikö miehesi mieli maistaa. Jos mieheltä, vihjailee sun mahdolliseen hajuun ja siihen että muutakin voisi olla tarjolla: Haisevien joulusilakoiden sijaan ihan ehtaa makkaraa miesten kesken!
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä.. mä annoin työkaverimiehelle suklaata ja kortin, kun hän antoi mulle ilmaiseksi pari juttua. Ei halunnut rahaa niin korvasin lahjalla.. ei kaikkia asioita tarvitse epäillä,eikö se ole vain kiva että sun miehestä tykätään et työkaverit muistaa.
Joo-o... Sinulle on oikeus, sinulla on ”tarpeesi”...
Sain itse joulutervehdyksen työkaverimieheltä, kortissa luki hänen nimensä + lapsiensa (ei vaimoa). Pitkin syksyä oli vihjaillut, että ero on tulossa. Kun en lämmennyt, alkoi työpaikkakiusaaminen.
Itse ainakin olisin varuillani kaikesta lahjonnasta, joka ei koske koko työporukkaa. En voisi kuvitella tilannetta, jossa antaisin lahjan työkaverille. Voisin korvata jos olisin rikkonut hänen kahvikuppinsa tm., mutta ihan vain lahja lahjomisena jättää kiitollisuuden velkaan...
Vierailija kirjoitti:
Sain itse joulutervehdyksen työkaverimieheltä, kortissa luki hänen nimensä + lapsiensa (ei vaimoa). Pitkin syksyä oli vihjaillut, että ero on tulossa. Kun en lämmennyt, alkoi työpaikkakiusaaminen.
Itse ainakin olisin varuillani kaikesta lahjonnasta, joka ei koske koko työporukkaa. En voisi kuvitella tilannetta, jossa antaisin lahjan työkaverille. Voisin korvata jos olisin rikkonut hänen kahvikuppinsa tm., mutta ihan vain lahja lahjomisena jättää kiitollisuuden velkaan...
Miksi kiitollisuuden velkaan? Eikö jouluna ole tarkoitus antaa lahjoja pyyteettömästi? Tietysti toi sun tilanteesi eri asia, mutta yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kudoin sukat useammalle työkaverille sukupuolesta riippumatta. Takaisin sain yhdeltä lankoja ja toiselta tulossa joku yllätys vielä.
Mulle ihan sama mitä niiden kotona ajatellaan asiasta. Kyseessä on kuitenkin ihmiset, joiden kanssa vietän enempi aikaa kuin sisarusteni tai kavereitteni kanssa.
Eikö sulla oo omaa miestä, jolle kutoa?
On, mutta käsitöitä valmistuu enempi kuin meidän kahden tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Tuskin tiedostat, (tai myönnät), mutta alitajuisesti sinulla on aivan varmasti ”tarve antaa” heille.
Varmasti näin. Tosin olin nuoruuteni työpaikassa jossa työkavereille hommattiin jotain pientä (ainakin niille lähimmille) ja reissultakin tuotiin makeisia.
Nyt jatkan perinnettä muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Mitä ostit?
Leffalippuja. Toinen on yh jolla tekee vissiin tiukkaa välillä ja tuollaiset jäävät helposti väliin. Toinen sai saman paketin koska en viitsi alkaa soveltaa ja ostaa mitään lahjakortteja hepenekauppoihin. Siitä voisi tulla sanomista.
Mun mies sai työkaverilta pullon viinaa. Mielipiteitä?
Minä ja mun mies saatiin työkaverilta (nuorempi mies) yhteinen joululahja. Me ollaan siis kaikki samassa työpaikassa. Ei kuitenkaan antanut muille työkavereille lahjaa. Pitäiskö nyt olla huolissaan, että mitä ihmettä tämä nuori mies tahtoo meistä keski-ikäisestä pariskunnasta?
Semmosia ne työpaikat on! Ainoita siveellisiä ovat omasta tahdostaan työelämän ulkopuolelle jäävät. MOT.