Mies tiskaa
Mutta ei tee mitään muita kotitöitä, ei pyykkää tai siivoa ikinä. Käy kyllä kaupassa, tekee usein jauhelihakastiketta ja spagettia ja kuskaa lapsia harrastuksiin. Välillä valittaa, kun minä en tiskaa. Olen ehdottanut, että voin tiskata, jos pesee vessan, mutta valitsee mielummin tiskaamiseen.
Joskus harmittaa, kun kaikki siivous jää minulle. Mutta mies ei vaan huomaa sotkuja. Hänen äitinsä on samanlainen, ei edes jouluksi siivonnut...
Kommentit (16)
Mikä tahansa syy kelpaa miesvihaketjun aloittamiseen. Sika se on.
Jeesus mikä urpo! Itse eroaisin tuollaisesta kelvottomasta paski*aisesta saman tien!
Voimia eroon!
Kauhea mies. Miksi olet tuollaisen kanssa?
Kamala mies. Tiskaa, käy kaupassa, laittaa ruokaa ja kuskaa lapsia. Varsinainen porsas.
Aika mulukku mies. Kait se nyt sentäs jättää astiat huuhtomatta?
Vierailija kirjoitti:
Kamala mies. Tiskaa, käy kaupassa, laittaa ruokaa ja kuskaa lapsia. Varsinainen porsas.
Mutta tekee vain spagettia ja jauhelihakastiketta. Miten itsekäs ja yksinkertainen voi mies olla? Lapsetkin kärsivät yksipuolisesta ruokavaliosta. Sanoisin että ero on ainoa ratkaisu.
Viikko-viikko systeemi ehdottomasti, ja ositus heti kuntoon. Kummasta lähivanhempi?
Anoppisi on sika myös kun ei joulusiivouksiakaan tehnyt. Jätä se kelvoton tantta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tekee vain spagettia ja jauhelihakastiketta. Miten itsekäs ja yksinkertainen voi mies olla? Lapsetkin kärsivät yksipuolisesta ruokavaliosta. Sanoisin että ero on ainoa ratkaisu.
Jos se laittaa porkkanaraastetta kastikkeeseen niin sitten on valiomies!
Surettaa ja itkettää ap:n nykyisten tai tulevien tai sukulaisten lasten puolesta. Tein varmuudeksi ls-ilmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Lapsilla on jo varmasti keripukki ja lapamatoja. Ap, pelasta lapsesi moisen hirviön käsistä.
Itku tuli aloittajan puolesta. :(
Oletteko kysyneet saisiko Pelastusarmeijalta käytettyä tiskikonetta?
Vierailija kirjoitti:
Anoppisi on sika myös kun ei joulusiivouksiakaan tehnyt. Jätä se kelvoton tantta!
Tässä se taas nähdään. Ei omenapuusta kauas putoo. Koko suku on mätä.
Läheltä liippaa ettei ole eläinrääkkäystä. Oletan nyt että miehellä on tiskatessa olutta. Jos ei ole niin syyte tuosta napsahtaa. Ekakertalaisena pääse vielä sakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Läheltä liippaa ettei ole eläinrääkkäystä. Oletan nyt että miehellä on tiskatessa olutta. Jos ei ole niin syyte tuosta napsahtaa. Ekakertalaisena pääse vielä sakoilla.
Mä vähän luulen, ettei se mies uskalla edes haaveilla oluesta.
Onko tässä alkuillan miesvihaketju? Nyt vihataan! Jätä se tiskaava sika!