Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vuokranantaja murhaaja, jos asunto on terveyspommi eikä korjaa mitään tai keskustele korvauksista?

Vierailija
28.06.2025 |

Ja pikkuhiljaa asunnon viat koituu asukkaalle kuolemaksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nariseva ovi tappaa sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole murhaaja, edesvastuuton kyllä. 

Mikset muuta pois?

Vierailija
4/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille vuokranantajalle niistä vioista. Ei vuokranantaja käy päivittäin katselmoimassa luukkuasi.

Vierailija
5/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksen vaan muuta.

Seuraavaan läävään. Ja seuraavaan. Ja seuraavaan...

Ap

Vierailija
6/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottu on. Asunto on tarkastettu. 

Ainut vastaus on ollut 👻

Vierailija
7/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma, nyt on markkinoilla hyvin halvalla tuhansia tuhansia myyntikohteita. Remontoi se ajan kanssa kanssa unelmakodiksi!

Vierailija
8/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi aloittaja myös pakata kamansa ja muuttaa toiseen asuntoon. Asunnoista ei ainakaan ole pulaa ja muuttaessa saa yleensä halvemman vuokra-asunnon.

Vierailija
9/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksen vaan muuta.

Ap

Olen asunut koko aikuisikäni vuokra-asunnoissa eikä yksikään niistä ole ollut läävä. Edellinen myytiin vuokranantajalta toiselle lähemmäs 200 000 euron hintaan.

Vierailija
10/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksen vaan muuta.

Ap

Ilmeisesti olet tukiloinen, sitä se on kun joudut asumaan kelan kustantamassa luukussa.

Vierailija
11/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan homeongelmasta tämä alkoi. Irtisanoutuminen, asian vääntäminen nuppiongelmaksi, taloushuolia... En koe itseäni ns loiseksi.

Loiset on niitä jotka ampuu omia ikäviä asenteitaan viattomiin.

Kaikkee tapahtuu. Kaikille.

Vierailija
12/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma, nyt on markkinoilla hyvin halvalla tuhansia tuhansia myyntikohteita. Remontoi se ajan kanssa kanssa unelmakodiksi!

Ei työikäiset saa lainaa pätkätöillä, osa-aikatöillä, palkkatukitöillä eikä nolla-sopimuksilla. 

Vierailija
13/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveystarkastaja paikalle. 

Vierailija
14/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on tarkastettu. Kahdesti.

Vierailija
15/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei valvo asuntojen kuntoa ja terveyttä. Kukaan ei valvo näiden ' teen sen itse ja säästin ' tuloksia jotka täynnä virheitä. Saatetaan laittaa kylppärissä turvalattia kaakelien päälle. Maalata tapettien päälle. Kosteus vaurioita ja hometta ei osata eikä välitetä korvata. 

Moni sairastuu vakavasti ja jopa pysyvästi home luukkujen takia myös itse olen nyt kemikaali herkkä ja allergioita tulee lisää.

Minusta ihmisten varsinkaan heikossa asemassa olevien asuttaminen ei pitäisi olla mitään bisnestä!!! Ihan sairasta ovat itse loisia jotka hyötyvät kelan tuista ja opiskelijoiden ahdingosta. Lisäksi ne vuokrat ei perustu mihinkään ja saa pyytää niin paljon kuin vain kehtaa . 

Halvimmat paska tapetiti ja laminaatti on nykyään näiden kapitalistien lempi materiaali ja nauravat partaansa kun kahvia läikähtää lattialle niin siitä jo koko lattia pilalla. Laminaatti on kyllä niin paska lattia, kun olla ja voi vaikka nätti onkin mutta joku tolvana oli minunkin kämpässä laittanut sitä keittiöön, jossa se tiskatessa varmasti kastuu. Pois muuttaessa herraa ei kiinnostanut lattia, mutta seinien maalaus muka maksoi tonnin pienessä pieru yksiössä. Eikä ollut edes liesi tuuletinta niin onko ihme jos maali pinta ei pysy.

Vierailija
16/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta muualle tietenkin.

Vierailija
17/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei valvo asuntojen kuntoa ja terveyttä. Kukaan ei valvo näiden ' teen sen itse ja säästin ' tuloksia jotka täynnä virheitä. Saatetaan laittaa kylppärissä turvalattia kaakelien päälle. Maalata tapettien päälle. Kosteus vaurioita ja hometta ei osata eikä välitetä korvata. 

Moni sairastuu vakavasti ja jopa pysyvästi home luukkujen takia myös itse olen nyt kemikaali herkkä ja allergioita tulee lisää.

Minusta ihmisten varsinkaan heikossa asemassa olevien asuttaminen ei pitäisi olla mitään bisnestä!!! Ihan sairasta ovat itse loisia jotka hyötyvät kelan tuista ja opiskelijoiden ahdingosta. Lisäksi ne vuokrat ei perustu mihinkään ja saa pyytää niin paljon kuin vain kehtaa . 

Halvimmat paska tapetiti ja laminaatti on nykyään näiden kapitalistien lempi materiaali ja nauravat partaansa kun kahvia läikähtää lattialle niin siitä jo koko lattia pilalla. Laminaatti on kyllä niin paska lattia, kun olla ja voi va

Terveystarkastajan voi soittaa paikalle tekemään mittaukset. Terveystarkastaja voi määrätä vuokraisännän tekemään remontit, jos ei tee tulee sakkoa ja asunto voi mennä asumiskieltoon. 

Vierailija
18/18 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksen vaan muuta.

Ap

Olen asunut koko aikuisikäni vuokra-asunnoissa eikä yksikään niistä ole ollut läävä. Edellinen myytiin vuokranantajalta toiselle lähemmäs 200 000 euron hintaan.

Minkä summan sait vuokralaispreemiona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän