Onko vuokranantaja murhaaja, jos asunto on terveyspommi eikä korjaa mitään tai keskustele korvauksista?
Ja pikkuhiljaa asunnon viat koituu asukkaalle kuolemaksi?
Kommentit (18)
Ei ole murhaaja, edesvastuuton kyllä.
Mikset muuta pois?
Kerro sille vuokranantajalle niistä vioista. Ei vuokranantaja käy päivittäin katselmoimassa luukkuasi.
Niin, miksen vaan muuta.
Seuraavaan läävään. Ja seuraavaan. Ja seuraavaan...
Ap
Kerrottu on. Asunto on tarkastettu.
Ainut vastaus on ollut 👻
Osta oma, nyt on markkinoilla hyvin halvalla tuhansia tuhansia myyntikohteita. Remontoi se ajan kanssa kanssa unelmakodiksi!
Varmaan voi aloittaja myös pakata kamansa ja muuttaa toiseen asuntoon. Asunnoista ei ainakaan ole pulaa ja muuttaessa saa yleensä halvemman vuokra-asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksen vaan muuta.
Ap
Olen asunut koko aikuisikäni vuokra-asunnoissa eikä yksikään niistä ole ollut läävä. Edellinen myytiin vuokranantajalta toiselle lähemmäs 200 000 euron hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksen vaan muuta.
Ap
Ilmeisesti olet tukiloinen, sitä se on kun joudut asumaan kelan kustantamassa luukussa.
Työpaikan homeongelmasta tämä alkoi. Irtisanoutuminen, asian vääntäminen nuppiongelmaksi, taloushuolia... En koe itseäni ns loiseksi.
Loiset on niitä jotka ampuu omia ikäviä asenteitaan viattomiin.
Kaikkee tapahtuu. Kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Osta oma, nyt on markkinoilla hyvin halvalla tuhansia tuhansia myyntikohteita. Remontoi se ajan kanssa kanssa unelmakodiksi!
Ei työikäiset saa lainaa pätkätöillä, osa-aikatöillä, palkkatukitöillä eikä nolla-sopimuksilla.
Soita terveystarkastaja paikalle.
Kukaan ei valvo asuntojen kuntoa ja terveyttä. Kukaan ei valvo näiden ' teen sen itse ja säästin ' tuloksia jotka täynnä virheitä. Saatetaan laittaa kylppärissä turvalattia kaakelien päälle. Maalata tapettien päälle. Kosteus vaurioita ja hometta ei osata eikä välitetä korvata.
Moni sairastuu vakavasti ja jopa pysyvästi home luukkujen takia myös itse olen nyt kemikaali herkkä ja allergioita tulee lisää.
Minusta ihmisten varsinkaan heikossa asemassa olevien asuttaminen ei pitäisi olla mitään bisnestä!!! Ihan sairasta ovat itse loisia jotka hyötyvät kelan tuista ja opiskelijoiden ahdingosta. Lisäksi ne vuokrat ei perustu mihinkään ja saa pyytää niin paljon kuin vain kehtaa .
Halvimmat paska tapetiti ja laminaatti on nykyään näiden kapitalistien lempi materiaali ja nauravat partaansa kun kahvia läikähtää lattialle niin siitä jo koko lattia pilalla. Laminaatti on kyllä niin paska lattia, kun olla ja voi vaikka nätti onkin mutta joku tolvana oli minunkin kämpässä laittanut sitä keittiöön, jossa se tiskatessa varmasti kastuu. Pois muuttaessa herraa ei kiinnostanut lattia, mutta seinien maalaus muka maksoi tonnin pienessä pieru yksiössä. Eikä ollut edes liesi tuuletinta niin onko ihme jos maali pinta ei pysy.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei valvo asuntojen kuntoa ja terveyttä. Kukaan ei valvo näiden ' teen sen itse ja säästin ' tuloksia jotka täynnä virheitä. Saatetaan laittaa kylppärissä turvalattia kaakelien päälle. Maalata tapettien päälle. Kosteus vaurioita ja hometta ei osata eikä välitetä korvata.
Moni sairastuu vakavasti ja jopa pysyvästi home luukkujen takia myös itse olen nyt kemikaali herkkä ja allergioita tulee lisää.
Minusta ihmisten varsinkaan heikossa asemassa olevien asuttaminen ei pitäisi olla mitään bisnestä!!! Ihan sairasta ovat itse loisia jotka hyötyvät kelan tuista ja opiskelijoiden ahdingosta. Lisäksi ne vuokrat ei perustu mihinkään ja saa pyytää niin paljon kuin vain kehtaa .
Halvimmat paska tapetiti ja laminaatti on nykyään näiden kapitalistien lempi materiaali ja nauravat partaansa kun kahvia läikähtää lattialle niin siitä jo koko lattia pilalla. Laminaatti on kyllä niin paska lattia, kun olla ja voi va
Terveystarkastajan voi soittaa paikalle tekemään mittaukset. Terveystarkastaja voi määrätä vuokraisännän tekemään remontit, jos ei tee tulee sakkoa ja asunto voi mennä asumiskieltoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksen vaan muuta.
Ap
Olen asunut koko aikuisikäni vuokra-asunnoissa eikä yksikään niistä ole ollut läävä. Edellinen myytiin vuokranantajalta toiselle lähemmäs 200 000 euron hintaan.
Minkä summan sait vuokralaispreemiona?
On.