Miten ehkäistä ruman arven syntymistä?
Sääressä on nyt oikein mojova rupi. Miten/millä tuotteilla ehkäisisin ja vaalentaisin tulevaa arpea?
Kommentit (5)
Weledalla on joku hoitoöljy, en muista nimeä, mutta saa ainakin Sokokselta
Vierailija kirjoitti:
Weledalla on joku hoitoöljy, en muista nimeä, mutta saa ainakin Sokokselta
Ok täytyy tutustua, kiitos. Nyt olen rasvaillut sillä rasvaisemmalla Bepanthenilla. Ap
Mulle ei tehonneet mitkään öljyt eikä rasvat kun alkoi yksi kamala arpi muodostua. Vuoden päivät sitä itkin ja piti käyttää sellaisia vaatteita ettei se näkyisi... Kysyin suomalaiselta lääkäriltä että mitä voisin tehdä - en kuulemma mitään (ei edes ehdottanut yksityisen puolen vaihtoehtoja).
Menin Espanjassa ihotautilääkärille, joka samantien sanoi, että laitetaan kortisonipiikki suoraan arpeen. Tästä on kulunut nyt vajaat kaksi vuotta enkä voisi olla tyytyväisempi - arpi pieneni huomattavasti enkä enää peittele sitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tehonneet mitkään öljyt eikä rasvat kun alkoi yksi kamala arpi muodostua. Vuoden päivät sitä itkin ja piti käyttää sellaisia vaatteita ettei se näkyisi... Kysyin suomalaiselta lääkäriltä että mitä voisin tehdä - en kuulemma mitään (ei edes ehdottanut yksityisen puolen vaihtoehtoja).
Menin Espanjassa ihotautilääkärille, joka samantien sanoi, että laitetaan kortisonipiikki suoraan arpeen. Tästä on kulunut nyt vajaat kaksi vuotta enkä voisi olla tyytyväisempi - arpi pieneni huomattavasti enkä enää peittele sitä. :)
Ok. Onko sulla keloiditaipumusta ihossa? Mulla ei onneksi ole, mutta ainakin kasvoihin jää aina pitkäksi aikaa finnistäkin punaisia arpia. Uskon että tämä jalan arpikin tulee näkymään ja kauan :/ onneksi on talvi ettei tarvitse paljain säärin kulkea. Ap
Nostan