Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi miten ahdistava bussimatka, istuin kahden narkkarin edessä

Vierailija
27.12.2018 |

Ja toinen mölisi toiselle "vois kääntää ton muijan laukun" Onneksi äiti sattui juuri soittamaan ja sanoin kovaan ääneen puhelimeen "Niin pitikö jotain tuoda kaupasta kun mulla ei ole nyt rahaa ollenkaan, mulla on täällä vaan nämä kirjaston kirjat"

Toinen selitti toiselle jotain, kuinka hänen munansa päähän on ilmestynyt kellertävä mätäpaise. Kun pääsin bussista pois niin juoksin varmaan Usain Boltin vauhtia kotiin.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen vaihtaa paikkaa ap?

Tuliko mieleen että kaikki muut paikat olivat kenties varattuja? Ja ainakin täälläpäin usein myös käytävällä seisoo niin paljon ihmisiä ettei sinnekään mahdu.

Ja siitähän ne vasta hermostuisi, kun tajuaisivat että "toi muija" vaihtoi paikkaa heidän takiaan.

Hei muija, kato tänne. Hei Make toi muija vaihto paikkaa....

Vierailija
22/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit on surullisia. Henkisesti teini-iän tasolla, fyysisesti vanhentuneita, eksyneitä sieluja. Jos voisin, auttaisin, mutta miten. Hattua nostan ihmisille jotka jaksaa työskennellä riippuvaisten parissa. Itsellä ei riittäisi usko ja masentuisin varmaan täysin kun näkisin miten toivotonta ihmisten elämä on ja miten vaikea sitä elämää on muuttaa.

Mua kroonisesti sairaana suututtaa. Noilla ei ole halua parantua itsehankitusta riippuvuussairaudesta ja se vähentää muiden, kipeämmin tarvitsevien taloudellista apua sosiaalityöstä. Kipulääkkeitäkään ei kirjoiteta niille, jotka oikeasti niitä tarvitsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
24/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltanut enkä halunnut herättää ylimääräistä huomiota, etteivät he olisi hermostuneet.

Ap

Vierailija
25/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltanut enkä halunnut herättää ylimääräistä huomiota, etteivät he olisi hermostuneet.

Ap

XD

Vierailija
26/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit on olennainen osa kaupunkikuvaa. Jos ei kestä asua kaupungissa, niin pitää sitten muuttaa maalle. Ei varmaan jossain Tohmajärvellä juuri narkkarit bussissa pelottele.

Joskus takavuosina pienellä kotipaikkakunnallani piti muuttaa koululaisten bussien lähtö  niin, että bussi tuli hakemaan yläasteen oppilaat suoraan koululta, narkkarien takia. Alle 5000 asukasta ja kaukana pk-seudusta...oli yksi talo keskustassa, missä niitä pesi ja siitä oli muistaakseni jopa ip-lehdissä juttua. 

Vierailija
27/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#

Vierailija
28/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkarit on surullisia. Henkisesti teini-iän tasolla, fyysisesti vanhentuneita, eksyneitä sieluja. Jos voisin, auttaisin, mutta miten. Hattua nostan ihmisille jotka jaksaa työskennellä riippuvaisten parissa. Itsellä ei riittäisi usko ja masentuisin varmaan täysin kun näkisin miten toivotonta ihmisten elämä on ja miten vaikea sitä elämää on muuttaa.

Mua kroonisesti sairaana suututtaa. Noilla ei ole halua parantua itsehankitusta riippuvuussairaudesta ja se vähentää muiden, kipeämmin tarvitsevien taloudellista apua sosiaalityöstä. Kipulääkkeitäkään ei kirjoiteta niille, jotka oikeasti niitä tarvitsisi.

Bentsoja, opamoxeja määrätään kitsaasti niitä oikeasti tarvitseville.

Vierailija
29/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei suututa. Mua suututtaa työperäinen sairaus josta sain krooniset kivut loppuelämäksi. Todettiin 30v. v.2000. Nyt joudun vaihtamaan ammattia.

Vierailija
30/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapainen kokemus mutta pelottavamman siitä teki vielä sen etten yhtään tajunnut mitä he puhuivat koska eivät puhuneet suomea. Viittoivat ja mölöttivät keskenään ja osoittelivat minua. Toinen tärisi ja toisella oli verestävät silmät ja mustuaiset lautasen kokoiset.

Vierailija
31/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#

#narkki#forever#💉

Vierailija
32/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin kaupassa kuuntelemaan, kuinka kaksi teiniä puhui kaveristaan, joka ei ollut tulossa illan bileisiin koska oli raskaana. Pitivät tekopyhänä, koska kaveri oli edellisviikonloppuna vetänyt melkoiset överit.

Vierailija
33/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tässä joulunpýhinä hankkineeksi apua narkomaanille ihan turhaan. Syy oli se että tämä ihminen ei näyttänyt narkomaanilta, hän oli siistin näköinen vaalea ehkä noin 30 v nainen, pitkät kauniit hiukset, asialliset vaatteet, meikattu mutta meikki hieman levinnyt. Hän kuljeskeli ympäriinsä kotikulmillani huutaen ja mölisten sekavia. Menin kysymään, että mikä on hätänä, kun jäi taas mölisemään minun porttini eteen. Vastaus oli totaalisen sekava, tyyliin "leppäkerttu kuutioi auton ja hotellissa liete pitää mölinää" ja lisää huutoa. Kyllä huumevaihtoehto toki tuli mieleeni, mutta ajattelin että entä jos se onkin vaikka aivohalvaus, en ota omalletunnolleni sitä etten ole yrittänyt auttaa. Pyysin naisen glögille meille, ja vessassa käydessäni soitin salaa hätänumeroon ja kysyin mitä tehdä. Sieltä lähetettiin ambulanssi hakemaan sekava nainen pois. Ambulanssimies sitten sanoi että kyseessä on vanha tuttu, narkomaani, mutta liikkuu yleensä vähän eri kulmilla kuin missä asun.

Vierailija
34/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantapainen kokemus mutta pelottavamman siitä teki vielä sen etten yhtään tajunnut mitä he puhuivat koska eivät puhuneet suomea. Viittoivat ja mölöttivät keskenään ja osoittelivat minua. Toinen tärisi ja toisella oli verestävät silmät ja mustuaiset lautasen kokoiset.

XD

Vierailija
35/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin tässä joulunpýhinä hankkineeksi apua narkomaanille ihan turhaan. Syy oli se että tämä ihminen ei näyttänyt narkomaanilta, hän oli siistin näköinen vaalea ehkä noin 30 v nainen, pitkät kauniit hiukset, asialliset vaatteet, meikattu mutta meikki hieman levinnyt. Hän kuljeskeli ympäriinsä kotikulmillani huutaen ja mölisten sekavia. Menin kysymään, että mikä on hätänä, kun jäi taas mölisemään minun porttini eteen. Vastaus oli totaalisen sekava, tyyliin "leppäkerttu kuutioi auton ja hotellissa liete pitää mölinää" ja lisää huutoa. Kyllä huumevaihtoehto toki tuli mieleeni, mutta ajattelin että entä jos se onkin vaikka aivohalvaus, en ota omalletunnolleni sitä etten ole yrittänyt auttaa. Pyysin naisen glögille meille, ja vessassa käydessäni soitin salaa hätänumeroon ja kysyin mitä tehdä. Sieltä lähetettiin ambulanssi hakemaan sekava nainen pois. Ambulanssimies sitten sanoi että kyseessä on vanha tuttu, narkomaani, mutta liikkuu yleensä vähän eri kulmilla kuin missä asun.

🚑

Vierailija
36/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskalsit?

Vierailija
37/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus oli totaalisen sekava, tyyliin "leppäkerttu kuutioi auton ja hotellissa liete pitää mölinää"

Apua olen kamala mutta repesin tälle :D

Mutta siis kaiken kaikkiaan surullista eikä naurun asia tietenkään.

Vierailija
38/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus oli totaalisen sekava, tyyliin "leppäkerttu kuutioi auton ja hotellissa liete pitää mölinää"

:D

Vierailija
39/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä naura, ovat suuria ajattelijoita.

Vierailija
40/96 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5