Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisikymppinen ukko ja nuoret ”ystävänaiset”

Vierailija
27.12.2018 |

Työpaikallani on otsikon mukainen vähän alle viisikymppinen ukko, joka ystävystyy jopa parikymmentä vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, jos nämä ovat vähänkään kauniita. Seuraa näitä Instagramissa, lähettelee viestejä, lirkuttelee ruokatauoilla. Kaikki ovat aina ”hyviä ystäviä”. Ukko itse on ruma mutta supliikkimies. Mitä ajatuksia ukon käytös teissä herättää?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äijä PA-NEE!!!

*brofist*

Vierailija
22/47 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ajatuksia herättää, että:

- pikkuisen olen kateellinen, koska en itse ole supliikkimies ja supliikkimiehet monesti saavat, vaikka olisivat vähän vaatimattomammmankin näköisiä.

- miehellä varmaan tosiaan on taka-ajatuksena seksi, mutta tekee sen nätisti, eikä siihen ole mitään mutisemista

- aloittajasta tulee tosiaan mieleen vanhempi vähän katkera nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä on ja kateeksi käy. Itse en ole koskaan ollut erityinen supliikkimies. Naisethan sen päättävät, haluavatko kaveerata ”ukon” kanssa. Niin kauan, kun asiaan ei kuulu stalkkausta, häirintää tai vainoamista, sen ei paljoa pitäisi muille kuulua.

Kaukana äijästä! Lapselliselta ja säälittävältä ennemmin kuulostaa. Mun mies on saman ikäinen eikä hänellä kyllä ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita parikymppisten kanssa.

Miten niin säälittävältä, jos ei jutussa ole mukana kummankaanpuoleista hyväksikäyttöä? Monet naiset viihtyvät vanhempien miesten seurassa. Moni työkaveri on kehunut itsellään olevan vanhemman miehen ja vanhemmat miehet ovat ylpeitä nuoremmista naisystävistä.

Mitä ylpeyttä tuossa on? Mulla on kaverina monen ikäisiä ihmisiä.

Miksei tällä ”ukolla” sitten saisi olla? Siksikö, kun ap. ei hänestä pidä, eivät muutkaan saisi pitää?

Vierailija
24/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä on ja kateeksi käy. Itse en ole koskaan ollut erityinen supliikkimies. Naisethan sen päättävät, haluavatko kaveerata ”ukon” kanssa. Niin kauan, kun asiaan ei kuulu stalkkausta, häirintää tai vainoamista, sen ei paljoa pitäisi muille kuulua.

Kaukana äijästä! Lapselliselta ja säälittävältä ennemmin kuulostaa. Mun mies on saman ikäinen eikä hänellä kyllä ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita parikymppisten kanssa.

Miten niin säälittävältä, jos ei jutussa ole mukana kummankaanpuoleista hyväksikäyttöä? Monet naiset viihtyvät vanhempien miesten seurassa. Moni työkaveri on kehunut itsellään olevan vanhemman miehen ja vanhemmat miehet ovat ylpeitä nuoremmista naisystävistä.

No kun miettii, että eikö miehellä ole muita ystäviä kuin noin nuoret naiset, mitä yhteistä heillä muka on? Nämä ”ukon” touhut ei siis aloituksesta päätellen käsittääkseni ole seurustelu- vaan kaveruussuhteita.

Juuri näin, ukko kaveeraa, ei seurustele/pane näiden kanssa. Vähän niinkuin keräilee nättejä tyttöjä ystäviksi.

Ap

Panemistahan sinä et voi tietää, kaikki eivät toitota tekosiaan kaikkien kuultavaksi.

Vierailija
25/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailua.

Vierailija
26/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätäkin varten on instat ja fb:t käytössä. Olkoon sitten. Ennen oli miesten lehdet mutta nyt voivat isukit kätevästi sohvannurkassa selata puhelinta joka ilta. Miksei muutkin.

Vierailija
27/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä löytää pian käden reideltään.

Mitä sekään kenellekään kuuluu, jos ystävällä ei ole mitään sitä vastaan.

Vierailija
28/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhunkin on yrittänyt tuollaiset vanhemmat miehet joskus ystävystyä. En kokenut luontevaksi, mutta mikäs siinä jos joku toinen kokee.

Vierailija
29/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisipä tuo lipevä kriisiytyjä, mitä nämä parikymppiset miehestä ajattelevat.

Vierailija
30/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisipä tuo lipevä kriisiytyjä, mitä nämä parikymppiset miehestä ajattelevat.

Jos juttuun ei liity naisten puolelta taloudellista tms. hyväksikäyttöä, tuskinpa kovin pahoja ajattelevat ja jos liittyy, niin eivät pahoja ajatuksiaan uskalla tuoda julki. Kenenkään ei ole pakko kaveerata vastenmielisen henkilön kanssa.

Vierailija
31/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuoremmat naiset itsekin tiedä rajansa ja osaavat kyllä sanoa miehelle ei onpa mies minkä ikäinen tahansa.  

Vierailija
32/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aktiivinen, elää elämäänsä, nauttii naisten kauneudesta, on rohkea hypätessään ikään liittyvien ennakkoluulojen ylitse ja koettaa kestää sinun tyyppisiä ahdaskatseisia ihmisiä siinä samalla.

Vierailija
33/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, onhan se ällöttävää eikä oikea mies tuollaiseen rupea. Olet ap ihan oikeassa kuten vaistosi sanookin. Noin käyttäytyvät miehet on jotenkin.. todella epätoivoisia ja vähän häiriintyneitä. Meillä oli koulussa tuollainen tyttöjenkaveri, ei sitä muut pojat arvostaneet, eikä tytöt halunneet seurustella koska ulkonäkö oli 0/5.

Vierailija
34/47 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä synkkasi työpaikalla kaverimielessä erään naisen kanssa, juttelimme tauoilla yms. Jonkin ajan kuluttua minua varoitettiin nimettömällä viestillä tästä naisesta. Kerrottiin hänen olevan mieleltään sairaan ja pönkittävän minulla itsetuntoaan. Tässä vain oli semmoinen juttu, että nainen oli kaunis ja minä aivan tavis ja välillämme oli vain työpaikkaan rajoittunut kaverisuhde. Koskaan ei selvinnyt viestin lähettäjä. Aistin tästä jotakin samanlaista.

Vierailija
35/47 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ajattelisi mitään, koska on niin yleistä, että keski-ikäiset miehet kuolaavat nuorrmpia naisia. Mutta kun ap nyt vartavasten kysyy, niin ehkä tuo herättäisi pientä hymyilyä tai sympatiaa miestä kohtaan. Hän selvästi haluaa kokea olevansa vielä nuori ja kuvittelee varmaan niistä nuoremmista vaikka mitä vetäessään käteen vessansa yksinäisyydessä.

Vierailija
36/47 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään kummenpaa. Oletan että mies vapaa. Minusta saa lähetellä viestejä kenelle haluaa. Parikymppinen on sitä paitsi aikuinen, ja kyllä viisikymppinen ja parikymppinen saavat olla yhdessä jos tahtovat. Antaa kaikkien elää rauhassa! Ei tuon pitäisi olla muille ongelma.

Varmaan ap joku katkera keski-ikäinen nainen...minäkin olen keski-ikäinen, mutte katkera, eikä kiinnosta kytätä muita.

Vierailija
37/47 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän he ovat vihaisia työpaikan nuorille naisille ja heidän ystävilleen, jotka itse ovat aiemmin saaneet osakseen huomiota, voineet valita kenelle alentuvat juttelemaan ja naisellisella avuilla itselleen etuisuuksia. Aikansa kutakin.

Vierailija
38/47 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä setämiehiä on nähty maailmansivu.. Ollaan olevinaan niin kaveria, mut pohjimmiltaan halutaan vaan päästä polkeen nuorta misua. Viimeistään kännissä näistä kivoista kaverisedistä paljastuu tää p***n kiilto mikä on silmissä kuitenkin.

Vierailija
39/47 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä kaveerata kenen kanssa haluaa, mutta vähän nololta tuollainen kyllä kuulostaa. Ilmeisesti tämän ajan menoa, erityisesti tietyillä aloilla.

Vierailija
40/47 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne nuoret naiset itse päätä, kenen kanssa kaveeraavat. Voihan kyseessä tietenkin olla vain leikki ja ukoille nauretaan selän takana, mutta miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi