Viisikymppinen ukko ja nuoret ”ystävänaiset”
Työpaikallani on otsikon mukainen vähän alle viisikymppinen ukko, joka ystävystyy jopa parikymmentä vuotta itseään nuorempien naisten kanssa, jos nämä ovat vähänkään kauniita. Seuraa näitä Instagramissa, lähettelee viestejä, lirkuttelee ruokatauoilla. Kaikki ovat aina ”hyviä ystäviä”. Ukko itse on ruma mutta supliikkimies. Mitä ajatuksia ukon käytös teissä herättää?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä synkkasi työpaikalla kaverimielessä erään naisen kanssa, juttelimme tauoilla yms. Jonkin ajan kuluttua minua varoitettiin nimettömällä viestillä tästä naisesta. Kerrottiin hänen olevan mieleltään sairaan ja pönkittävän minulla itsetuntoaan. Tässä vain oli semmoinen juttu, että nainen oli kaunis ja minä aivan tavis ja välillämme oli vain työpaikkaan rajoittunut kaverisuhde. Koskaan ei selvinnyt viestin lähettäjä. Aistin tästä jotakin samanlaista.
Nyt kuullostaa tutulle. En uskalla laittaa paikkakuntaa tähän, mutta omassa lähipiirissäni kävi näin, että setämiehet sekosivat n.30-vuotiaaseen harjoittelijanaiseen työpaikallaan. Nainen oli oikeasti mielenterveydeltään sekaisin ja halusi testata viehätysvoimaansa. En uskalla tämän tarkemmin kertoa näin julkisella palstalle, ettei asianomaisia tunnisteta. Mutta kyseisessä työyhteisössä päättyi ainakin 3 avio-/avoliittoa tämän takia.
Miksi ei voisi ystävystyä mukavien nuorten kauniiden naisten kanssa, kaikki ei tosin ole mukavia. Joskus vaan nuorten naisten kanssa on helpompikin jutella kuin vanhojen äämmieen. Tosin jotkut vanhat äämmäätkin on mukavia. Terv. M 54
Minua vähän ällöttää/huvittaa vanhat miehet, jotka eivät ilmeisesti tajua vanhentuneensa ja näyttävänsä myös vanhemmilta kuin olivat 20-vuotiaina. Outoa jos ihminen tuntee vetoa lapsensa ikäiseen naiseen. Minusta vanhat miehet eivät ole puoleensa vetäviä ja ihmettelen miten nuoren naisen mielestä yleensäkään vanha mies voisi kilpailla ulkonäöllisesti nuoremman kanssa.
HETEROUKKELEITA WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Onko töissä laitoksessa, jossa on nioria kehitysvammaisia naisia?
Törkeää panettelua, en ole vielä viiskymppinen.
Ja minkä minä sille voin että tytöt tarvitsevat sokerisetämiestä?