Mikä täysin normaali arkinen asia on sinusta työlästä ja epämiellyttävää?
Vain yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa. Peukku ylös = samaa mieltä Peukku alas = eri mieltä Aloitan:
Kaupassa käyminen
Meidän lähikaupassa on niin suppea valikoima että isommat ostokset on tehtävä marketissa joka on bussimatkan päässä. En omista autoa. Ensin tungen sinne täpötäyteen bussiin ja lähes aina joutuu seisomaan. Sitten yritän etsiä siellä kaupassa jotakin, joka on jälleen kerran siirretty toiseen hyllyvälikköön. Lopulta jonoon, jossa takana jonottava tuuppii kärryillä. Kortinlukija ei meinaa viidestä yrityksestä huolimatta hyväksyä maksua ja käteistä ei ole. Sen jälkeen ne sata kiloa painavat kassit mukaan ja jälleen täpötäyteen bussiin horjumaan.
Kommentit (547)
Hampaiden pesu on äärimmäisen raivostuttava toimenpide.
Tiskikoneen/pesukoneen/kodin yleiskoneen kanssa puhuminen ja eläminen ylipäätään.
Klaukkalan Tokmannissa asioiminen. Tavarat vaihtaa paikkaa jatkuvasti, kiertää ympäri kauppaa kun Jerusalemin suutari. Edellisen kerran kun kävin niin keittiötarvikkeet oli oikealla siinä melkein sisäänkäynnin jälkeen. Eilen menin paistinpannua ostamaan niin siirretty vasempaan takaseinän nurkkaan. Pännii kun saa joka kerta laukata ympäri hehtaarihallia etsimässä. Pitäkää edes puoli vuotta paikoillaan.
Varpaankynsien leikkaaminen. Kyllähän sitä jotenkuten ylettyy läskeistä huolimatta, mutta kun ei tahdo nähdä kunnolla kun on huono näkö eikä lasitkaan auta. Lopputulos on sinnepäin nyrhityt karhea nysät, jotka kasvaa miten sattuu takaisin.
Silmälasien putsaaminen. Niitä saa hinkata puoli päivää.
Illalla meikkien pois peseminen. Tekis aina mieli skipata koko homma mutta eihän sitä meikit naamassakaan voi käydä nukkumaan. Venytän iltaisin aina kyseistä hommaa niin pitkään kuin mahdollista vaikka helpointa olis käydä pesaisemassa kasvot ennen kuin menee pötköttelemään sänkyyn.
Lueskelen iltaisin aina jonkun aikaa ennen nukkumaan käymistä ja taistelen tuon meikkien pesemisen kanssa.
Uuden roskapussin etsiminen ja laittaminen roskapönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Uuden roskapussin etsiminen ja laittaminen roskapönttöön.
Miksei sulla ole rulla jo valmiiksi roskiksen pohjalla ja siitä repäiset aina uuden pussin kun otat täyden pois? Tai roskiksen viereisellä hyllyllä. Mä teen aina noin.
Farkkujen pukeminen legginsien/pitkien kalsareiden päälle. Ärsyttää joka pakkas aamu äheltää niiden kanssa.
Entisajan muija kirjoitti:
Pyykin huuhtelu avannossa. Nahan parkitseminen hampailla. Lattioiden kuuraaminen hiekalla ja kuusenoksilla. Ruisleipätaikinan alustaminen jaloilla.
Tähän lisään vielä saippuan keiton ja jokasyksyisen teurastuksen ja viljan leikkaamisen sirpillä ja onhan se riihessä varstoilla puinti aika pölyistä.
Talvipukeminen kyllä v*tuttaa huolella.
Hampaiden lankaus ja harjaus. Olen niin väsynyt ja unelias jo siinä vaiheessa, että tekisi mieli loikata suoraan sänkyyn.
Käsin tiskaaminen. Kun on kipeä selkä eikä voi seistä kuin pari minsaa kerrallaan menee v......i aikaa ja tuskanhiki valuu.
Kengännauhojen sitominen ja varpaankynsien leikkaus. Vaikken ole kovin ylipainoinen minulla on pömppömaha joka on tiellä kun yrittää kumartua. Sitä ähinää ja puhinaa ja maama punaisena ähkimistä ennen kun homma on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden pesu. Todellakin pesen hampaani joka aamu ja ilta, mutta ihan lapsesta asti on tehnyt mieli skipata. Jotenkin on vaan niin tylsää seistä siinä lavuaarin edessä pesemässä.
Mulla se kestää 90 sekuntia mutta jostain syystä sekin on liikaa. Ei vaan huvittais törsätä vapaa-aikaansa moiseen.
Käyttäkää aika hyödyksi ja tehkää samalla kyykkyjä. Luin tämän vinkin vuosia sitten ja olen tehnyt siitä asti joka aamu ja ilta 2 minuutin ajan kyykkyjä samalla kun pesen hampaitani (minulla on sähköhammasharja). Saa mukavasti lämpöä ja liikettä niveliin, takapuoli kiittää eikä ole tylsää enää.
Autolla ajo. Onneks asun nyt isossa kaupungissa niin voi suosiolla käyttää julkisia tai kulkea kävellen/pyörällä.