1. Raskaus ja vatsan esilletulo
Missä vaiheessa teillä on alkanut kunnolla näkyä? :)
Kommentit (11)
Riippuen paljolti siitä missä asennossa kohtu on. Minulla se oli kallistunut "sisäänpäin" ja raskaus meni osin aika näkymättömästi.
Emma K. kirjoitti:
Abortti varteenotettava vaihtoehto. Moni raskaus päättyy myös keskenmenoon ja aina voi tehdä ekoteon. Kannattaa miettiä. Raskaus ei ole vaihtoehto vaan itsekäs valinta.
Itsekkään valintasi takia olet täällä vielä kirjoittamassa.
Eläs nyt niinkuin saarnaat ja tee se ekoteko.
Emma K. kirjoitti:
Abortti varteenotettava vaihtoehto. Moni raskaus päättyy myös keskenmenoon ja aina voi tehdä ekoteon. Kannattaa miettiä. Raskaus ei ole vaihtoehto vaan itsekäs valinta.
Älä ota enää. Mitään.
Minulla oli laskettu aika maaliskuun lopulla. Syyskuun lopulla alkoi kasvot pyöristyä ja lokakuun lopulla alkoi näkyä vatsa. Marraskuussa olin jo selvästi raskaana olevan näköinen.
Mulla ei neljännen kohdalla kukaan naapureista ei ees hokannut, että olin raskaana 😂! Enkä ole koskaan ollut lihava.
Riippunee paljon kropasta ja kohdun asennosta, koska näkyy 🤷🏻
Itse oon 170 pitkä, ja painan normisti alle 60 kiloa, niin ehkä toi pituus piilottaa sen vauvamahan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Riippuen paljolti siitä missä asennossa kohtu on. Minulla se oli kallistunut "sisäänpäin" ja raskaus meni osin aika näkymättömästi.
Onko tästä jotain haittaa tai normaalia enemmän epämukavuutta?
Oikeasti vasta joskus puolenvälin jälkeen. Mulla on kuvia rv9 "raskaus" vatsasta. Ihan naurattaa katsella niitä turvotuskuvia.
Miehet voisi ostaa naisille nukkeja kaupasta. Nukket korvaavat hyvin vauvan.
Mulla oli kohtu taapäin. Siinä rv 18 näkyi pieni kumpu. Mutta koska olen lyhyt selkäinen , oli lopussa valtava etumaha.
Yleensä siinä neljännellä kuulla, joillain aiemmin joillain myöhemmin.
Nelikymppisenä on tullut pieni pömppis.
Ai raskaana ollessa? En muista. Olin hoikka ja edessä oli pallo.