Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä täysin normaali arkinen asia on sinusta työlästä ja epämiellyttävää?

Vierailija
27.12.2018 |

Vain yksi asia per viesti että on helppo peukuttaa. Peukku ylös = samaa mieltä Peukku alas = eri mieltä Aloitan:

Kaupassa käyminen

Meidän lähikaupassa on niin suppea valikoima että isommat ostokset on tehtävä marketissa joka on bussimatkan päässä. En omista autoa. Ensin tungen sinne täpötäyteen bussiin ja lähes aina joutuu seisomaan. Sitten yritän etsiä siellä kaupassa jotakin, joka on jälleen kerran siirretty toiseen hyllyvälikköön. Lopulta jonoon, jossa takana jonottava tuuppii kärryillä. Kortinlukija ei meinaa viidestä yrityksestä huolimatta hyväksyä maksua ja käteistä ei ole. Sen jälkeen ne sata kiloa painavat kassit mukaan ja jälleen täpötäyteen bussiin horjumaan.

Kommentit (547)

Vierailija
41/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Arg tämä. Minulla on endometrioosi, joka aiheuttaa joskus kipuja seksin aikana. Lisäksi e-pillerit joita on pakko syödä endoon, aiheuttaa haluttomuutta ja kuivuutta. Miehelle olen sanonut, että jos häntä haluttaa, niin saa tehdä hieman vaivaa siihen viettelyyn koska muuten on molemmilla hankalaa (liian kuivaa saada edes sisälle). Eli jotain suutelua ym koskettelua aluksi. Mutta se on yhä aina vaan suunnilleen niin, että mies huikkaa että menee suihkuun (suuri viettely siis tämä) ja hyvä ettei helikopteria heitä kun sieltä tulee ja minun pitäisi nyt olla kostunut ja valmis. "Pakko" kuitenkin välillä harrastaa seksiä, ihan parisuhteen toimivuuden kannalta, ja pääseehän sitä itse mukaan edes siinä puolessa välissä aktia...

Vierailija
42/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petivaatteiden vaihto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsin tiskaaminen ja roskien vienti

Vierailija
44/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatin peseminen.

Vierailija
45/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapussin vieminen: roskikselle matkaa alle 10 m, mutta se ovi ja lämpötilan muutos siinä välissä.

Biojätteen vienti kompostiin sitäkin hirveämpää koska talo pitää kiertää.

Vierailija
46/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Arg tämä. Minulla on endometrioosi, joka aiheuttaa joskus kipuja seksin aikana. Lisäksi e-pillerit joita on pakko syödä endoon, aiheuttaa haluttomuutta ja kuivuutta. Miehelle olen sanonut, että jos häntä haluttaa, niin saa tehdä hieman vaivaa siihen viettelyyn koska muuten on molemmilla hankalaa (liian kuivaa saada edes sisälle). Eli jotain suutelua ym koskettelua aluksi. Mutta se on yhä aina vaan suunnilleen niin, että mies huikkaa että menee suihkuun (suuri viettely siis tämä) ja hyvä ettei helikopteria heitä kun sieltä tulee ja minun pitäisi nyt olla kostunut ja valmis. "Pakko" kuitenkin välillä harrastaa seksiä, ihan parisuhteen toimivuuden kannalta, ja pääseehän sitä itse mukaan edes siinä puolessa välissä aktia...

Oletko liukuvoidetta kokeillut?

Vierailija
47/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten peseminen

Vierailija
48/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan laitto ja ruokien suunnittelu.

En ole yhtään sellainen emäntä-nainen joka puuhailisi koko ajan keittiössä ja kaapissa olisi aina joku hätävara ja päivässä syntyisi viisi ruokalajia.

Yritän päästä mahdollisimman helpolla koko ajan.

Valmisruokia meillä ei syödä, ja eletään terveellisesti, mutta juuri siksi se onkin niin ärsyttävää kun joutuu miettimään mitä söisi viikon aikana.

Yleensä mennään pasta, jauheliha tms linjalla.

En tykkää ruuanlaitosta muutenkaan, mieluummin tekisin sen ajan jotain muuta.

Jos jonkun asian voisin ulkoistaa niin se olisi ruuanlaitto ja sen myötä kaupassa käynti! Olisi ihana kun kaapissa olisi aina valmis ruoka ja tarvikkeet. Voisi keskittyä muihin asioihin.

Mulle esimerkiksi joku mökkireissu isomman porukan kanssa on ihana kauhistus, kun pitää miettiä ruokia isolle porukalle ja olla keittiössä koko ajan.

Vierailija
49/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen tyhjentäminen. Ärsyttävää, vaikka siinä menee ehkä vain kymmenisen minuuttia.

Vierailija
50/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten harjaaminen! Minulla on pitkät hiukset ja vaikka kuinka käytän hoitoainetta niin aina on selvitettäviä takkuja. Erityisen ärsyttävää on irtohiusten kerääminen tasolta, lavuaarista ja lattialta, yök.

Vierailija
51/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parranajo

Vierailija
52/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen lääkkeen ottaminen. Ei aamulla mutta iltaisin.

Samalla saan taistella itseni kanssa, että jaksan pestä hampaat.

Vierailija
53/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puisen leikkuulaudan peseminen. 

Vierailija
54/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden pesu. Todellakin pesen hampaani joka aamu ja ilta, mutta ihan lapsesta asti on tehnyt mieli skipata. Jotenkin on vaan niin tylsää seistä siinä lavuaarin edessä pesemässä. 

Sama. Tunnustan myös että muutaman kerran viikossa jää vieläkin pesemättä, en vaan ole osannut tehdä siitä jokapäiväistä rutiinia. Nuorempana olin oikeasti 4kk pesemättä kertaakaan(suuvettä käytin), tiedän että on ällöttävää. Koskaan ei ole ollut ainuttakaan reikää eikä henki haise. Tuomitkaa.

Vierailija
55/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton tankkaaminen ahdistaa. Jono tankilla ja pakkanen päälle saa harkitsemaan köyden rasvausta.

Vierailija
56/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaus suihkun jälkeen. Mulla on atopia ja psori ja on pakko koko ajan rasvata.

Vierailija
57/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden kestitseminen. En halua laittaa ruokaa muutenkaan.

Vierailija
58/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskapussin vieminen: roskikselle matkaa alle 10 m, mutta se ovi ja lämpötilan muutos siinä välissä.

Biojätteen vienti kompostiin sitäkin hirveämpää koska talo pitää kiertää.

Hahah... Roskien vieminen on kyllä ihan hirveää hommaa. Usein mietin, että ahdistuminen roskien viennin suunnittelusta on hankalampaa kuin itse vieminen, mutta silti vitkastelen siinä. Sitä paitsi mitä se auttaa, kohta on taas uudet roskat vietävänä.

Vierailija
59/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen palauttaminen lähikauppaan kävellen. Samaa kategoriaa roskien viemisen kanssa.

Vierailija
60/547 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaus suihkun jälkeen. Mulla on atopia ja psori ja on pakko koko ajan rasvata.

Jep, ja sitten odotella kunnes pystyy pukemaan päälle. Raivostuttavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän