Miksi naiset eivät arvosta miehen liikunnallisuutta?
Olen havainnut etteivät naiset juuri arvosta tätä.
Omaan suosiooni on vaikuttanut todella negatiivisesti pituus ja myös se etten ole "geneettisesti" komea. Ei komeitya kasvoja siis, enkä ole raamikas.
Suuri vaikutus on ollut myös ammatilla.
Sillä taas ei ole ollut mitään vaikutusta olenko mahakas pullalla ja oluella elävä laiskuri, vai liikunnallinen (olen siis ollut molempia).
Tunnen vain pari naista jotka sanovat että miehen tulee olla liikunnallinen tai urheilullinen. Mutta tässä onkin catch, nimittäin jos katsoo näiden miesystäviä niin ghuomaa että näilläkin synnynnänen komeus ja tilipussi ovat ekat vaatimukset. Sen PÄÄLLE vaaditaan että se mieskin liikkuu.
Missä naiset joille vaikka lyhyys ja pienituloisuus ovat ok mutta kaljamaha ei?
Miksi näin? Luulisi terveydellä olevan merkitystä???
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo vastauksen otsikon kysymykseen täydellisesti. Koska ihminen joka suhtautuu mihin tahansa fanaattisesti on ikävän rajoittunut ja epäkiinnostava. Etenkin jos tämä pakkomielteen kohde ei itseä kiinnostaa. Näköjään myös salilla treenaaminen (tai käytetyt hormonit) kutistavat aivot ja vaikuttavat ajattelukykyyn. Niin jäätävää shaibaa tulee ihmisten anatomiasta ja fydiologiasta. Itse suosin itsestään huoltapitävää, mutta älykästä miestyyppiä.
Tuo fanaattinen rasvan vihaaminen näkyy kyllä näiden jannujen ajattelun tasossa. Huomaa, että on tiristelty pihalle valtaosa aivoistakin muun rasvan mukana.
Minun harrastuskavereistani moni on urheilullinen nainen - erottuvat lihakset, rasvattoman kuiva kroppa. Ei kelpaa miehille, kun on liian urheilullinen. Pitäisi olla rasvaa ja muotoja...
Vierailija kirjoitti:
Minun harrastuskavereistani moni on urheilullinen nainen - erottuvat lihakset, rasvattoman kuiva kroppa. Ei kelpaa miehille, kun on liian urheilullinen. Pitäisi olla rasvaa ja muotoja...
Laitappa kuvaesimerkkejä. Vähän vaikea uskoa, että nainen voisi olla liian urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tee mitään numeroa saliharrastuksestaan.
Urheiluharrastuksista, etenkin salista ja siellä treenatusta kropasta, pitää jatkuvaa numeroa lähinnä liikuntaa harrastamattomat. Aivan hel-ve-tin rasittavaa kuunnella sitä ulinaa, mitä olemattoman itsekurin omaavat sohvaperunat pitävät kun joku ei olekaan samanlainen.
Höpö höpö. Ei sohvaperunaa kiinnosta salihuhkijat. Ihan saatte rauhassa olla. Itse te tulette kehuja vinkumaan täysin tyhjänpäiväinen asioista. Sun lihaksessa ja penkkipunnerrukset ei ketään kiinnosta. Suck IT up.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Vähärasvainen naiskeho näyttää irvokkaalta ja kelpaa vain friikeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on ollut todella havainnollistava siihen että miksi me atleettiset miehet tuskailemme niin kovin ihan pelkästään hoikan naisen saamisessa, puhumattakaan treenatun naisen saamisessa.
Taitaa olla pakko käydä yliopistotutkinto opiskelemassa ihan vain naisia saadakseen..
Joo. On tullut tosi selväksi miksi naisten on teistä vaikea kiinnostua.
Niinpä tyhmyys on aina turn off, olipa runko minkä näköinen tahansa.
Mitä rahkapetri tekee, kun vaimo tulee raskaaksi? Katkarapu kutistuu olemattomiin, kun ällöttää naisen "läskit", eli raskausvatsa ja nesteen kertyminen mm jalkoihin?
Naiset ovat hyvin viisaita kun eivät halua mitään rahkapetrien kanssa.
Jokaisella punttisalilla on näitä muutama, ne tunnistaa paitsi siitä että he ovat siellä aina tulitpa mihin aikaan tahansa, niin myös itsensä jatkuvasta peilailusta ja niiden tavallisten näkyvästä halveksinnasta, joiden koko elämä ei pyöri rasvaprosentissa ja ulkonäössä.
Ollaan niin "urheilullisia" ettei onnistu työssäkäynti, opiskelu, ei käytännössä mikään muu kun se oman sikspäkin tuijotus. On yksi narsismin muoto, eikä tyypistä ole parisuhteeseen, saati isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Minkä ikäisistä puhut?
Vai onko nämä näitä josta miespuolisina haukuttiin ajokoiran näköisiksi? Maratoonareita.
Että lihaksia ei ole oikeissa paikoissa, eli pyllyssä, reisissä, keskivartalolla? Rasvaprosentti vain matala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tee mitään numeroa saliharrastuksestaan.
Urheiluharrastuksista, etenkin salista ja siellä treenatusta kropasta, pitää jatkuvaa numeroa lähinnä liikuntaa harrastamattomat. Aivan hel-ve-tin rasittavaa kuunnella sitä ulinaa, mitä olemattoman itsekurin omaavat sohvaperunat pitävät kun joku ei olekaan samanlainen.
Kukahan sohvaperuna sullekin muka ulisee, ellet mene sen nenän eteen pullistelemaan ja kehumaan erinomaisuuttasi sekä paheksumaan toisen elintapoja. Mikään ole ällöttävämpi kuin fitness-uskoon pamahtanut jantteri, joka kyttää toisen jokaista suupalaa ja rakuttaa liikkumisesta päätöikseen.
Se liikunnallisuus ei siis ole miehessä turn off vaan se k•sipäisyys, jonka tuo elämäntapa tuntuu monissa laukaisevan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on ollut todella havainnollistava siihen että miksi me atleettiset miehet tuskailemme niin kovin ihan pelkästään hoikan naisen saamisessa, puhumattakaan treenatun naisen saamisessa.
Taitaa olla pakko käydä yliopistotutkinto opiskelemassa ihan vain naisia saadakseen..
Yliopistotutkinto on yliarvostettu tässä mielessä. Se auttaa vain geenikomeita, jotka haluavat vakiintua. Kaverini on tästä hyvä esimerkki: Pitkä ja komeahko, saa suht helposti (seksi)seuraa, mutta fiksut naiset eivät halua vakiintua. Häntä tutkinto auttaisi varmasti
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa miehille = ei kelpaa komeille hunks-miehille pitkään suhteeseen. Hassua miten palstanaisten käsitykset miesten naismausta vaihtuvat aina päivän mukaan. Juurihan instagram-fitness-kissat olivat kuuminta hottia, mutta nyt eivät kelpaa kellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa miehille = ei kelpaa komeille hunks-miehille pitkään suhteeseen. Hassua miten palstanaisten käsitykset miesten naismausta vaihtuvat aina päivän mukaan. Juurihan instagram-fitness-kissat olivat kuuminta hottia, mutta nyt eivät kelpaa kellekään
Olen eri mutta tunnen erään mimmin joka harrasti jäätävän paljon liikuntaa, hän oli siinä vaiheessa kun tutustuin varmaankin vielä osastoa kuuma kissa. Ylävartalo ehkä jo hieman jykevä mutta nätit kasvot ja hyvä perse jne. Sitten hän hurahti crossfitiin ja nyt kun näin hänet kolmisen vuotta myöhemmin ero on aika järkyttävä. Jo alunperin pumpatut hartiat ovat levinneet kunnon miesseläksi ja ylävartalo on leveä koko matkalta vyötärölle asti. Ennen pitkät hiukset on kynitty varmasti helppohoitoiseksi lyhyeksi tukaksi. Kaukaa katsottuna ensivaikutelma on mies. Olen ihan sataprosentisen varma että kyseinen nainen kiinnostaisi 99,99 % miehistä enemmän jos hän ei harrastaisi liikuntaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös koska tuossa tarkoitetaan joitakin 40+ naisia, joilla "erottuvat lihakset", mutta perse kuitenkin roikkuu. Koska ei treenata sitä.
Vuoden olkiukko-palkinto menee tälle ketjulle.
Ap, joka kertoi harrastavansa liikuntaa 5 x viikossa (eli voidaan keskustella onko ap edes liikunnallinen), leimattiin fanaattiseksi rahkapetriksi ja itseään 24/7 peilailevaksi fitnessnatsiksi.
Sitten kun miehet kertoivat että merkittävä ylipaino on turn-off, naiset vetivät omasta päästään että pitää olla tiimalasi ja instahottis jotta kelpaisi.
Miehet itse ei ole missään vaiheessa puhuneet tuollaisista, paitsi ehkä pikkukakkonen joka on myöntänytkin olevansa ulkonäön vuoksi treenaava juppi.
Mutta kiitos että saatiin asialle vahvistus. Jos liikunnallinen mies haluaa liikunnallisen naisen, tai lyhyt mutta liikunnallinen mies haluaa normaalipainoisen naisen, pitää omata geenikomeutta hankkia rahaa ja statusta. Vaikkei naisella olisi näitä. Se on pörssikauppaa, taso menee sopivuuden edelle. Liikunnalliselle naiselle mieluummin pitkä ja hyvin tienaava sohvaperuna kuin lyhyt ja pienituloinen liikunnallinen mies.
Laitetaanpa tähän vielä pari kuvaa tavallisista naisista jotka ovat liikunnallisia ja näyttävätkin siltä, ja siksi antavat pakit liikunnallisille miehille jotka ovat lyhyitä ja vailla geenikomeutta/rahaa ja statusta.
https://previews.123rf.com/images/blasbike/blasbike1211/blasbike121100033/16140193-woman-hiking-with-backpack-in-mountains-corsica-france.jpg
https://patcegan.files.wordpress.com/2011/07/woman-hiking.jpg
https://jooinn.com/images/hiker-32.jpg
Mutta joo, hyväksyn tasoni ja teen niin kuin naiset neuvovat.
Koska olen itse lyhyt, saan katsella vain lyhyitä. No pituudella ei ole itselleni väliä mutta vaikeuttaa asioita kun pitää heti rajata 99% pois.
Koska en ole geenikomea, saan katsella vain omenavartaloisia. Ok, ei haittaa muuten paitsi että nyt rajataan tuosta 1% lisää pois.
Ai niin ja kun ei ole rahaa eikä statusta, pitää katsella vain merkittävästi ylipainoisia. Jäljelle jäävästä joukosta sitä varmasti löytyykin sopiva kumppani vaellusta ja liikuntaa harrastavalle 34-vuotiaalle velamiehelle.
Tuollaisia kuvien esittämiä vaeltajanaisia kyllä on vaikka kuinka paljon ihan kavereissakin. Mutta niin, se taso. Se pitää muistaa (vaikkei tasoja ole vaan sopivuus ja kemia ratkaisee).
Lisäämmepä vielä että netistä on vaikeaa löytää kuvia tavallisista ihmisistä. Naisten mielestähän nuo ovat fitnessmissejä. Ja nättejä toki ovatkin, ei siinä.
En nyt linkkaa tähän kuvia naisista jotka kiinnostuisivat minusta. Mutta sanotaanko että toistaiseksi ei ole tullut liikunnallista vastaan. Edellisillä Tinder-treffeillä haluttiin ensimetreillä tietää etten vain ole sellainen liikuntahullu joka vaatii lenkkeilyä tai jotain (profiilissa kun oli niitä vaelluskuvia), ja onko se lapsettomuusjuttu ehdoton (profiilissa luki että vela), ja että maistuuhan minulle herkut kun nainen tykkää niitä päivittäin valmistaa. Ja eihän tupakointi haittaa, ja viinin nauttiminen "silloin tällöin".
Livenä sama kuvio. Perheen pääksi pyöreälle sohvaperunalle kelpaisin. En muuhun.
Sori jos kuulosti katkeralta, muuntelen ensi kerralla totuutta sen verran että kuulostaa positiivisemmalta ja lisään perään jotain kivaa liirumlaarumia tyyliin "kyllä se oikea vielä tupsahtaa vastaan kun odottaa".
Toi vela oli hyvä pointti.
Naisten tarve hankkia perhe vaikuttaa aivan h.vetisti asioihin. Se perheenperustamisikä on ainoa vaihe jossa naisten rima miehelle on sillä tasolla että about 80% löytää kumppanin.
Jos on vela tai nuorempi tai vanhempi, naisten periaate on että joko lasket rimaa aivan v.tusti tai r.nkkaat. Koska silloin naiset nostaa rimaa. Perhemieheksi kelpaa tavallinen ahkera äijä tai ukko (pakko kun eliittimiehiä ei riitä kaikille)...mutta kun puhutaan pariutumisesta puhtaasti halun takia, pitää olla jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpa tähän vielä pari kuvaa tavallisista naisista jotka ovat liikunnallisia ja näyttävätkin siltä, ja siksi antavat pakit liikunnallisille miehille jotka ovat lyhyitä ja vailla geenikomeutta/rahaa ja statusta.
https://previews.123rf.com/images/blasbike/blasbike1211/blasbike121100033/16140193-woman-hiking-with-backpack-in-mountains-corsica-france.jpg
Koska olen itse lyhyt, saan katsella vain lyhyitä. No pituudella ei ole itselleni väliä mutta vaikeuttaa asioita kun pitää heti rajata 99% pois.
Koska en ole geenikomea, saan katsella vain omenavartaloisia. Ok, ei haittaa muuten paitsi että nyt rajataan tuosta 1% lisää pois.
Ai niin ja kun ei ole rahaa eikä statusta, pitää katsella vain merkittävästi ylipainoisia. Jäljelle jäävästä joukosta sitä varmasti löytyykin sopiva kumppani vaellusta ja liikuntaa harrastavalle 34-vuotiaalle velamiehelle.
Tuollaisia kuvien esittämiä vaeltajanaisia kyllä on vaikka kuinka paljon ihan kavereissakin. Mutta niin, se taso. Se pitää muistaa (vaikkei tasoja ole vaan sopivuus ja kemia ratkaisee).
Jos kavereista(kaan) kukaan ei sinusta kiinnostu, luonteessasi on jotain pahasti vialla. Niin moni lyhyt, ruma, köyhä mies on pariutunut, ettei muuta selitystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuin tähän aikaisemmin.
Hyvät kuvat, kelpaisivat mullekin.
Mutta se checklist oli kyllä osuva :D
- onko nainen lyhyt? Jos ei ole, skippaa koska pitkälle naiselle pitkä mies (ja nätille keskipituiselle, ja nätille lyhyelle kanssa, ilmeisesti pitkiä sitten riittää melkein kaikille)
- onko nainen omenavartaloinen? Jos ei, skippaa koska tiimalasilla ja päärynällä on kysyntää
- onko nainen reippaasti ylipainoinen? Jos ei, skippaa koska normaalipainoiselle on kysyntää
- onko nainen liikunnallinen? Jos on, palaa asiaan kun sulla on akateeminen tutkinto ja parempi ammatti
Sun mielestä työelämä ja perhe on huono tekosyy sille ettei ihminen elä bikinifitness-elämää, ja se sinulle suotakoon. Meidän tavisten ajatuksiin elämästä sun mielipide ei vaikuta pätkän vertaa. Niillä fitnesspimuilla on varaa valita ja Janni Hussikin kirjoitti jossain että lihakset ei auta jos miehellä on purua korvien välissä. Kun sinulla ainakin minun mielestä on nimenomaan purua korvien välissä, tilanne on patti. Ei voi kuin valittaa. -eri