Eduskuntatutkija: Perussuomalaiset voi yllättää vaaleissa – "Jos jollain puolueella on piilossa olevaa kannatusta, niin juuri heillä"
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä että niiden kohdalla unohdetaan kaikki mitä ovat olleet päättämässä. Niiden kannattajille menee läpi pelkkä puhe. Sanotaan jotain, mikä oikeassa elämässä voi toteutua. Hoetaan samoja mantroja. Törttöily on hyve.
En ymmärrä. Itse kannatan muutosta, tiukkaa kiristystä turvapaikkasysteemiin, mutta Perskut ei oikeasti esitä siihen mitään järkevää. Hokevat vain haittamuutosta ja rajat kiinni. Eivät vastaa tuohon, vaikka huutavat vain kauheasti. Monessa.muussakin haluan samoja asioita, mutta perskujen tapa puhua ennemän kuin oikeasti tehdä jotain on yhtä.tyhkän kanssa. Aina toisten syy.
Yksinkertaisesti vain siellä ei ole muuta puoluetta jota äänestää. PS ei ole täydellinen, mutta paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän perussuomalaiset ole näyttönsä antaneet. 32 000 "tulijaa" heidän hallituskaudellaan ei unohdu.
Näinpä. Sitten vielä itkevät, että vihreiden syy. Raukat. En enää ikinä äänestä näitä munattomia.
Itse ollaan hallituksessa ja syytellään kaikista omista mokista vihervasemmistoa. Voiko enää alentua alemmaksi?
PS ei ole edelleenkään hallituksessa.
On ollut melkein koko kauden. Nyt lopuksi teki oharit, että näyttäytyvät muka puhtaina. Ei mene minulla läpi. Monella näyttää menevän.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla on poliittista tahtoa TEHDÄ jotain sen eteen että Suomi olisi naisille ja tytöille turvallinen vaikka siihen tarvittavat toimenpiteet eivät ehkä olisikaan ihan poliittisesti korrekteja.
Muut puolueet taas näyttävät tyytyvän vain kauhistelemaan ja paheksumaan rikoksia, kuten nyt esim. näitä Oulun tapauksia. Mutta eihän se mitään auta, sanat ilman tekoja ovat pelkkää tyhjää puhetta.Mitähän Persut ovat tehneet muuta kuin kauhistelleet kaikista kovaäänisimmin?
Kehotatko väkivaltaa? Ja sitäpaitsi mitä ne muut on tehnyt..
Äänestin melkein 10 sitten persuja protestiksi.
Enää en äänestä teitä. Öyhötyksenne on äärimmäisen vastenmielistä. Samoin rasisimi ja suunsoitto, jolle on erittäin osuva nimi : vihapuhe. Ihan turhaan urputatte. Ette pääse edes hallitukseen. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi uusi äänestäjä on täällä. Olen korkeakoulutettu nainen, enkä koskaan kertoisi julkisesti äänestäväni PS:a. Viime aikojen tapahtumat ovat saaneet minut miettimään puoluekantaani.
Et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Enää en äänestä teitä. Öyhötyksenne on äärimmäisen vastenmielistä. Samoin rasisimi ja suunsoitto, jolle on erittäin osuva nimi : vihapuhe. Ihan turhaan urputatte. Ette pääse edes hallitukseen. Onneksi.
No ketä sä sitten äänestät? anna mä arvaan, Vihreitä. :D
Ja mitä aiotte tehdä ihmisten hyväksi? Ette niin yhtään mitään.
Olette sitä paitsi erittäin epäisänmaallisia koska olette venäjämielisiä. Ulkomaalaisten haukkminen ei ole muuten isänmaallisuutta. Yök.
Yksinkertaisempi väestö äänestää Perussuomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää en äänestä teitä. Öyhötyksenne on äärimmäisen vastenmielistä. Samoin rasisimi ja suunsoitto, jolle on erittäin osuva nimi : vihapuhe. Ihan turhaan urputatte. Ette pääse edes hallitukseen. Onneksi.No ketä sä sitten äänestät? anna mä arvaan, Vihreitä. :D
Ei kuulu sulle. Siitä voit kutenkin olla varma, että teitä en äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä että niiden kohdalla unohdetaan kaikki mitä ovat olleet päättämässä. Niiden kannattajille menee läpi pelkkä puhe. Sanotaan jotain, mikä oikeassa elämässä voi toteutua. Hoetaan samoja mantroja. Törttöily on hyve.
En ymmärrä. Itse kannatan muutosta, tiukkaa kiristystä turvapaikkasysteemiin, mutta Perskut ei oikeasti esitä siihen mitään järkevää. Hokevat vain haittamuutosta ja rajat kiinni. Eivät vastaa tuohon, vaikka huutavat vain kauheasti. Monessa.muussakin haluan samoja asioita, mutta perskujen tapa puhua ennemän kuin oikeasti tehdä jotain on yhtä.tyhkän kanssa. Aina toisten syy.Yksinkertaisesti vain siellä ei ole muuta puoluetta jota äänestää. PS ei ole täydellinen, mutta paras vaihtoehto.
Veikkaan, että saavat siellä sitten aikaan seuraavan tappelun keskenään. Mitä joku teukka varapuheenjohtajana edustaa? Kansaa? Näkee kokonaisuuksia, eikä keskity rukouskutsujen desibelien rajoittamiseen? En usko. Heille riittäisi jos kaduilla ei näkyisi huntuja tai "partalapsilla" ei olisi muotivaatteita.
PS nousee! kirjoitti:
Jytky 2.0 tulossa!
Eikös se olisi 3.0? Ainakin 2015 Soini jytkytti, ja eräitä se niin kovin hytkytti.
Persut on vain yhden asian puolue, pitäisi pystyä muuhunkin. Lisäksi tämä persujen vaalityö vauvapalstalla on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisilla on poliittista tahtoa TEHDÄ jotain sen eteen että Suomi olisi naisille ja tytöille turvallinen vaikka siihen tarvittavat toimenpiteet eivät ehkä olisikaan ihan poliittisesti korrekteja.
Muut puolueet taas näyttävät tyytyvän vain kauhistelemaan ja paheksumaan rikoksia, kuten nyt esim. näitä Oulun tapauksia. Mutta eihän se mitään auta, sanat ilman tekoja ovat pelkkää tyhjää puhetta.Mitähän Persut ovat tehneet muuta kuin kauhistelleet kaikista kovaäänisimmin?
Kehotatko väkivaltaa? Ja sitäpaitsi mitä ne muut on tehnyt..
Ei tullut väkivalta mieleenkään. En osannut ajatella noin suoraviivaisesti. Persut ovat olleet hallituksessa koko nykyisen muuttotapahtumaketjun ajan. Olisin odottanut heidän tekevän muutoksia. Mutta suuri suu, pienet teot, jotka keskittyy sivuseikkoihin.
En ymmärrä miten kukaan uskaltaa niitä enää äänestää. Muistaakseni ennen 2015 vaaleja ei ollut mitään puhetta esim. sinisistä* tai kymmenistä tuhansista prinsseistä. Nyt kuitenkin kumpiakin täällä hilluu. Ja kansa maksaa.
* toki soinista ja kumppaneista sekä persujen hajoamisesta varoiteltiin, mutta palstapersu öyhötti varoitukset suohon tutulla tyylillään
Vierailija kirjoitti:
Persut on vain yhden asian puolue, pitäisi pystyä muuhunkin. Lisäksi tämä persujen vaalityö vauvapalstalla on noloa.
Ei se persujen vika ole, jos kaiken maailman ölisijät ja mölisijät esimerkiksi täällä av:lla kannattavat heidän puoluettaan tai osittain samoja asioita kuin ps. Vaikka voihan toki siinäkin olla ajattelemisen aihetta, mikä persuissa viehättää näitä palstahuutelijoita.
Kuinka monta älykästä tyyppiä puolueesta löytyy?
Vastaan itse. Juuri sopivasti, että pystyvät manipuloimaan vähemmän älykkäitä massoja. Jos he oikeasti ajaisivat asioita meidän puolesta, niin voisin harkita. Nyt vain heidän politiikkaansa perustuu hyökkäämään toisia vastaan. Jos on sisäisiä ongelmia, niin paras hyökätä toisia vastaan. Fokus siirtyy sinne.
Jos perussuomalaiset saavat vallan, mikä muuttuu? Suomesta tulee yleinen vitsikirja.
Vierailija kirjoitti:
Jos perussuomalaiset saavat vallan, mikä muuttuu? Suomesta tulee yleinen vitsikirja.
Se on jo sellainen.
En itse aio enää persuja äänestää, mutta uskon kyllä heidän voivan yllättää jytkyllä.