Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vuonna tehtiin rumimmat huoneistot?

Vierailija
26.12.2018 |

?

Minä vuonna tehtiin rumimmat huoneistot?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tehdään ainakin typerimmät .Keittiö eteisessä tai isommassa yksi iso huone jolla yhdellä seinällä keittiö. Makuuhuoneet koppeja.Onnettomat säilytystilat.

Todella luovia ratkaisuja kuten wc:n ovi keittiössä , tai no eihän keittiöllistä huoneistoa ole saanut edes rahalla vuosikymmeneen.

Autoton talo, utopiaa !Joustava vuokratontti on toinen kusetus.

Vierailija
2/3 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan nykyistä tapaa tehdä keittiö eteiseen, vinoja seiniä ja pieniä makuuhuoneita (makuukoppeja). Minusta kämpässä kuuluu olla selkeästi erotettavissa oleva keittiö, olohuone ja makuuhuone, kaikki kunnon kokoisia. 70-luvulla kaksio saattoi olla 55m2, nyt se on 35m2...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että 70-luvun asunnoissa on ihan paras pohjaratkaisu, vaikka ulkoa päin ovat järkyttävän rumia ja laaduttomia. On ihan oikea keittiö. Iso olohuone ja niin iso makuuhuone, että mahtuu paljon muutakin kuin sänky.

Typerimmät asunnot ovat vuosituhannen vaihteen asunnot. Typerät avokeittiöt, iso "entertaining"-olohuone, invalidi-kokoinen wc vakiona, ja makuuhuoneeseen mahtuu 120 cm leveän sängyn lisäksi vain liukuovikaappi, yksi yöpöytä ja jalkalamppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän