Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alanvaihto hoitoalalta stressivapaaseen ammattiin

väsynytlähihoitaja
26.12.2018 |

Mieli ja keho ei enää kestä hoitoalaa ja jatkuvaa kiirettä :( Tahdon mielellään nopean koulutusken Max. 3 vuotta. Suosituksia? Omia kokemuksia?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-ala. Itsenäistä, arvostettua duunia.

Vierailija
2/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressivapaata työtä ei valitettavasti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaidenhoito?

Vierailija
4/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lampaidenhoito?

Tai utareiden lypsäjä?

Vierailija
5/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi.

Vierailija
6/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalta saa ilman opintoja osa-aika töitä ainakin.

Vierailija
7/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muu taitaisi tulla kysymykseenkään, kuin lyhyt koulutus...

Vierailija
8/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä muu taitaisi tulla kysymykseenkään, kuin lyhyt koulutus...

mitä tarkoittaa tää?

Vierailija
9/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti

Vierailija
10/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin hoitsusta puutarhuriksi, päivääkään en ole katunut!!

Vierailija
11/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyisin enää yhtään stressivapaata ammattia?

Vierailija
12/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sitä samaa tässä on mennyt joulu miettiessä. Oon lähihoitaja- lapset ja nuoret. Ei olisi ikinä pitänyt opiskella lastenhoitoalaa. Ihan kamalaa ollut ja oon siis nähnyt useampia paikkoja, oon kehitysvammaisten ja autistien parissa. Purevat, lyövät, kiljuvat korvaan, on kuolaa ja limaa. Viskovat leluja, sammuttavat valoja, laittavat musiikkia täysille, karkailevat pois päikkyhuoneesta jne. Koko ajan työkavereita sairaana, vajaamiehityksellä pitää jaksaa työtä painaa. Nyt oon lomalla ja heitti räkätaudin.  Eikä muualla ole ollut sen helpompaa töissä, esim. kouluissa erityisluokissa käytöshäiriöisten kanssa. En tiedä mitä sitä tekisin. Opiskelukin on tosi kallista, jos monta vuotta opiskelee, menee tili nollille. :( Ehkä jokin muu osaamisala?

Vierailija
13/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taivaanrannan maalari ;)

Vierailija
14/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoanhoitoalaa kirjoitti:

Juu, sitä samaa tässä on mennyt joulu miettiessä. Oon lähihoitaja- lapset ja nuoret. Ei olisi ikinä pitänyt opiskella lastenhoitoalaa. Ihan kamalaa ollut ja oon siis nähnyt useampia paikkoja, oon kehitysvammaisten ja autistien parissa. Purevat, lyövät, kiljuvat korvaan, on kuolaa ja limaa. Viskovat leluja, sammuttavat valoja, laittavat musiikkia täysille, karkailevat pois päikkyhuoneesta jne. Koko ajan työkavereita sairaana, vajaamiehityksellä pitää jaksaa työtä painaa. Nyt oon lomalla ja heitti räkätaudin.  Eikä muualla ole ollut sen helpompaa töissä, esim. kouluissa erityisluokissa käytöshäiriöisten kanssa. En tiedä mitä sitä tekisin. Opiskelukin on tosi kallista, jos monta vuotta opiskelee, menee tili nollille. :( Ehkä jokin muu osaamisala?

Vaihda mt-puolelle, helppoa ku heinänteko.

Vierailija
15/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaa hoitoalaan, niin todellakin on. 

Vierailija
16/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä hoitoalassa on niin hankalaa??? Menee töihin ja tekee työt, thats it.

Vierailija
17/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä sanoisi. Joutuu painimaan sekaisin olevien kanssa ihan oikeasti, mustelmia tulee. Väkivallanuhkaa on ilmassa koko ajan ja muutenkin paljon ihon alle meneviä potilaita/asiakkaita. Täytyy olla itse erittäin tasapainoinen, että jaksaa sitä työtä.

Vierailija
18/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuu työhönsä niinkuin pitää, niin ei ole.

Vierailija
19/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä hoitoalassa on niin hankalaa??? Menee töihin ja tekee työt, thats it.

Et ole sitten yhtään seurannut uutisointia ja muuta keskustelua alaan liittyen? Ja taidat olla muutenkin ymmärtämätön moukka.

Vierailija
20/73 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiire, työn huono organisointi esim. työvuoro järjestelyt, työssä olet koko ajan tekemisissä hyvinkin hankalien ihmisten kanssa, et voi keskittyä johonkin työhän vaan kokoajan pitää pystyä myös seuraamaan mitä ympärillä tapahtuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi