Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pettäminen paljastui todella nolosti

Vierailija
26.12.2018 |

Mies oli ostanut minulle joululahjaksi neuleen.. Paketin mukana oli ostokuitti, jotta voisin vaihtaa neuleen mikäli olisi väärää kokoa tms.. Siinä sitten availin lahjaa ja kiittelin. Huomasin että kuitilla oli myös toinen tuote, mutta en viitsinyt sanoa asiasta mitään kun paikalla oli muita. Kun vieraat olivat lähteneet, niin kysyin mieheltä mikäs tämä toinen tuote kuitilla sitten on. Mies meni ihan kalpeaksi ja rupesi sönköttämään jotain epämääräistä että ai mitä mikä, ei siinä mitään ole. Sitten vähän ajan päästä sanoi että ainiin Joo se, unohdin sen johonkin toiseen kassiin saat sen sitten myöhemmin. Tänään kysyin taas paidasta että voisinko saada sen nyt, mutta ei vieläkään suostunut antamaan sitä kun ensin kuulemma pitäisi paketoida se. Sanoin että ei tosiaankaan tarvetta, anna se nyt vaan. Vieläkään en ole paitaa saanut, mutta ilmiriita siitä syntyi, kelle lie naiselle sen antanut. Nyt mies yrittää vaan vaihtaa puheenaihetta ja esittää kun mitään ei olisi tapahtunut. Eiköhän tää ollu sit tässä. Noloa ja raukkamaista.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö edellinen asiakas osti nuo ostokset ja miehesi sinun paidan kiireinen kassa jouluruuhkissa antoi väärän kuitin. Vaikka tämä kyllä vaikuttaa Porvoolaiselta tavalta piristää avioliitoa pitkinä  pyhinä.

Vierailija
22/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin kans saman leffan netflixistä joulu alla. Kyseessä oli toki korut mutta idea sama. Hyvä oli! Ap;n provoilu kyllä paljastui nolosti.

Mikä tätä palstaa vaivaa? ? Tällaisia asioita tapahtuu näköjään ihan oikeasti. Mieheni on muissakin asioissa todella hajamielinen, joten tää sekoilu ei ole mitenkään yllättävää. Ja lisäksi sain häneltä myös viime jouluna vaatteita lahjaksi, ja silloinkin pakkasi vaatteet itse, sekä pyysin itse kuitin mieheltä koska housut oli väärän kokoiset! Kiitos vaan tuesta, mutta meillä on nyt erotilanne täällä päällä enkä ehdi kirjoittamaan enempää. Sain miehen myöntämään asian osittain enkä todellakaan voi antaa tätä anteeksi.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että sinun paitasi oli huomattavasti halvempi.

Vierailija
24/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pettäjät jäävät kiinni nolosti. Himo sumentaa järjen, tai tulee itsevarmemmaksi kun ei heti käry käynytkään.

Osahan tuo kakkosiaan kotiinsa kun vaimo ja lapset on lomalla jossain muualla. Mitähän siinä liikkuu päässä? Ei varmaan naapurit huomaa kun joku kaksvitonen muija leikkii kotia siellä.

Vierailija
25/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä lahjoja teillä tapana ostaa jos aina saat jotain vaatteita. 

Jos kerran on noin hajamielinen niin luulisi, että olisi mokannut jo aiemminkin. Ap on varmaan vain niin hölmö ettei ole huomannut.

Vierailija
26/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi joululahjaksi rakastajaltani mitään noin tylsää kuin jokin paita! 

Vierailija
27/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin kans saman leffan netflixistä joulu alla. Kyseessä oli toki korut mutta idea sama. Hyvä oli! Ap;n provoilu kyllä paljastui nolosti.

Mikä tätä palstaa vaivaa? ? Tällaisia asioita tapahtuu näköjään ihan oikeasti. Mieheni on muissakin asioissa todella hajamielinen, joten tää sekoilu ei ole mitenkään yllättävää. Ja lisäksi sain häneltä myös viime jouluna vaatteita lahjaksi, ja silloinkin pakkasi vaatteet itse, sekä pyysin itse kuitin mieheltä koska housut oli väärän kokoiset! Kiitos vaan tuesta, mutta meillä on nyt erotilanne täällä päällä enkä ehdi kirjoittamaan enempää. Sain miehen myöntämään asian osittain enkä todellakaan voi antaa tätä anteeksi.

T. Ap

Haet täältä tukea, 😱

Vierailija
28/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen pettäminen on raivostuttavaa ja voi laukaista kriisin. Muista kuitenkin että sinun ei tarvi hermoromahtaa, vaan voit kanavoida kiukun takaisin mieheen itseensä, kun on aihetta.

Vaikuttaa siltä ettei mies ole kovin fiksu, joten voit musertaa hänet helposti.

Vierailija
29/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystäväni jäi kiinni myös todella uskomattomalla tavalla. Tunsin naapurikaupungistamme yhden ihmisen etäisesti, yhden! Kerran tämä mies soitti minulle ja kysyi satunko tuntemaan erästä Kalle Virtasta (silloinen poikaystäväni,) asuimme suht pienessä kaupungissa. "Joo, tunnen jotenkin...." Mies pyysi, voisinko välittää viestin Kallelle ettei soittele enää hänen naiselleen.........

Vierailija
30/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv! Vääränkokoisia rettuja sekä muijalle että rakastajattarelle. Anna vaan kerätä kimpsunsa ja lähteä.

Vierailija
31/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kiva yllätys

Vierailija
32/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoidoille osteta mitään joululahjoja

Eipä

T. Sain viime viikolla sekä synttäri- että joululahjat rakastajalta

Vierailija
33/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin ihmisistä nykyisin ihan normaalia pitää rakastajia ja rakastajattaria.

Itse kunnioitan avioliittoa ja on todella törkeää leikkiä puolisoiden mielenterveydellä pettämällä toista.

Onneksi en ole ainakaan tähän 45v asti itse joutunut tuota kokemaan.

Vierailija
34/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitustekstiä. Avasit neuleen lahjapaketista mutta mies otti sen sulta sitten pois, koska jouduit sitä häneltä jälkikäteen kyselemään?

Häh???

Vierailija
35/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun salarakkaani osti minulle jouluhjaksi todella kauniin kaulakorun 1249 €. Hinnan tiedän, koska olen nähnyt sen korun liikkeen ikkunassa. Ongelma vain on se, etten pysty korua oikeastaan koskaan pitämään, koska mieheni voisi huomata sen.

Myy se? Miksi pitää jossain piilossa hienoa korua jos sitä ei voi edes käyttää?

Vierailija
36/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis miehet ovat kyllä juuri noin uunoja, että voisi hyvin unohtaa kuitilla olevan toinenkin tuote.

Tiedän läheltä tapauksen jossa mies nimenomaan osti samalle kuitille vaimon ja rakastajattaren joululahjat...yhteiseltä tililtä rahat ja vaimo luuli vuosia että hänen korunsa maksoi mansikoita...samoin osti lapsilleen lahjakortit erääseen pieneen erikoisliikkeeseen.Käry kävi kun myyjä kyseli lapsilta että "kolmehan teitä tyttöjä oli"

Vierailija
37/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoidoille osteta mitään joululahjoja

Minä ostin, mutta en ajattele häntä hoitona.

Vierailija
38/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin ihmisistä nykyisin ihan normaalia pitää rakastajia ja rakastajattaria.

Itse kunnioitan avioliittoa ja on todella törkeää leikkiä puolisoiden mielenterveydellä pettämällä toista.

Onneksi en ole ainakaan tähän 45v asti itse joutunut tuota kokemaan.

Rakastajat ja rakastajattaret ovat olleet aina normaalia toimintaa. 

Vierailija
39/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuleita ym tavallisia rättejä ostetaan korkeintaan vaimolle, ei rakastajattarelle. Sille ostetaan hajuvesiä, koruja tai jotain alusvaatteita. Joten ole ap rauhassa.0

Kyllä minusta joku ylellinen kašmir-neule olisi kiva lahja siinä missä hajuvesikin. Tosin en ole rakastajatar sen kummemmin kuin kenenkään vaimokaan...

Vierailija
40/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tässä jo epäilyä matkan varrella kun mies salaillut puhelintaan enkä edes yhteisiä lomakuvia ole saanut katsoa siitä. Nyt sain sitten jonkinlaisen todisteen asiaan. Haki jo osan tavaroistaan ja nyt tulee vihaista viestiä perään, on kääntänyt tämän nyt omassa päässään niin että minä olisin pettänyt ja haluan vain hänestä eroon. Onneksi voin puhtaalla omalla tunnolla sanoa että ei ole tullut mieleenkään pettää näiden 7 yhteisten vuosien aikana.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan