Miehen pettäminen paljastui todella nolosti
Mies oli ostanut minulle joululahjaksi neuleen.. Paketin mukana oli ostokuitti, jotta voisin vaihtaa neuleen mikäli olisi väärää kokoa tms.. Siinä sitten availin lahjaa ja kiittelin. Huomasin että kuitilla oli myös toinen tuote, mutta en viitsinyt sanoa asiasta mitään kun paikalla oli muita. Kun vieraat olivat lähteneet, niin kysyin mieheltä mikäs tämä toinen tuote kuitilla sitten on. Mies meni ihan kalpeaksi ja rupesi sönköttämään jotain epämääräistä että ai mitä mikä, ei siinä mitään ole. Sitten vähän ajan päästä sanoi että ainiin Joo se, unohdin sen johonkin toiseen kassiin saat sen sitten myöhemmin. Tänään kysyin taas paidasta että voisinko saada sen nyt, mutta ei vieläkään suostunut antamaan sitä kun ensin kuulemma pitäisi paketoida se. Sanoin että ei tosiaankaan tarvetta, anna se nyt vaan. Vieläkään en ole paitaa saanut, mutta ilmiriita siitä syntyi, kelle lie naiselle sen antanut. Nyt mies yrittää vaan vaihtaa puheenaihetta ja esittää kun mitään ei olisi tapahtunut. Eiköhän tää ollu sit tässä. Noloa ja raukkamaista.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä pettäjät jäävät kiinni nolosti. Himo sumentaa järjen, tai tulee itsevarmemmaksi kun ei heti käry käynytkään.
Osahan tuo kakkosiaan kotiinsa kun vaimo ja lapset on lomalla jossain muualla. Mitähän siinä liikkuu päässä? Ei varmaan naapurit huomaa kun joku kaksvitonen muija leikkii kotia siellä.
Osa miehistä ei ymmärrä sitä, että vaimo kyllä tietää mutta katsoo sormiensa lävitse kunhan mies ei tee sitä liian nöyryyttävästi. Sitten kun tuodaan kakkonen omaan kotiin, menee vaimolta hermot ja mieheltä avioliitto alta. Pian onkin kakkosperhe pystyssä vaikka tarkoituksena oli vain pitää hauskaa. Tai siis, miehen tarkoituksena oli...
Vierailija kirjoitti:
Minun salarakkaani osti minulle jouluhjaksi todella kauniin kaulakorun 1249 €. Hinnan tiedän, koska olen nähnyt sen korun liikkeen ikkunassa. Ongelma vain on se, etten pysty korua oikeastaan koskaan pitämään, koska mieheni voisi huomata sen.
Sanot, että ostit itsellesi. Mies ei tiedä hintaa eikä lähde selvittämään.
Laadukkaammalle naiselle annetaan laadukkaammat lahjatkin. Eihän siinä ole mitään kiukun aihetta.
Pitäähän ilmaishuora jotenkin tyytyväisenä pitää.
Itse olen tilannut niin vaimolle kuin kaikille kolmelle hoidolle "korut" kiinasta. Tärkeintä on pitää huoli että valikoi naisensa niin, etteivät ole allergista sorttia. Sitten voi uskotella kaiken maailman maalatut lyijykorut tonnin arvoisiksi aarteiksi. Harvempi kuitenkaan nimittäin oikeasti niiden leimojen päälle mitään ymmärtää.
Kiitos neuvoista. Taidanpa pitää salarakkaani antamaa korua ihan julkisesti ja sanoa miehelleni (jos edes huomaa tai kysyy), että itse ostin ja maksoi vain pari sataa.
T. Se korun lahjaksi saanut
Vierailija kirjoitti:
Neuleita ym tavallisia rättejä ostetaan korkeintaan vaimolle, ei rakastajattarelle. Sille ostetaan hajuvesiä, koruja tai jotain alusvaatteita. Joten ole ap rauhassa.0
Totta. Vaimolle ostetaan joku villapaidan retku, rakastajan saadessa kunnon parfyymit ja korut...
Mies, joka ostaa lahjaksi housuja ja paitoja kaikille naisilleen? No niin varmaan, mäkin haluaisin just housut lahjaksi. Not.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän ilmaishuora jotenkin tyytyväisenä pitää.
Ethän sinä sitten ilmaiseksi saa kun maksamaan joudut. Tarpeeksi hyvät ei joudu.
Up