Ootko ruma vai nätti?
Kommentit (51)
Olen uskomattoman ruma olemattomine tisseineni ja järkyttävän suuren klyyvarin kera. Ei ihme ettei kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät tylsät??? :DDD
Siis tottakai silmämeikin kanssa näyttää erilaiselta, mut kuitenki. mul on ruskeet silmät ja mulle on sanottu usein et mul on maailman kauneimmat silmät. miten ruskea on tylsä?? Sehän on tumma, vihreä on monesti aika mitäänsanomaton, ei välttämättä edes näy oikein.. ruskeat on tummat ja näkyvät. Etenki jos on silmämeikkii. :D
Joku sanoo ruskeita silmiä tylsiksi, sinä sanot vihreitä mitäänsanomattomiksi. Eli makuasia.
Tummanruskeat silmät ovat mielestäni todella kauniit. Itselläni on vihreän-ruskeankukertavat, mustuaisen ympäriltä kellertävänruskeat ja toisessa iiriksessä tummanruskea pilkku, vähän kuin kissalla, mutta ei kuitenkaan vinot. Ikään kuin silmäni eivät olisi tienneet, minkä väriseksi aikovat.
En ole vuosiin uskonut olevani kaunis. Siihen on osittain syynä vuosikausia jatkunut kiusaaminen. Kaikki on arvosteltu, vaikka olen ihan normipainoinen tosin aika pitkä ja en mikään siro. Minulla on kuulemma myös ihan hirveä pää. Ei se tietenkään mieltä ylennä. Silti nyt kun katson peiliin niin siellä on ihan ok jopa ihan nätti ihminen. Olen ehkä vähän epätyypillisen näköinen ja näytän vähän ulkomaalaiselta. Ehkä joltain puolalaiselta. Kuitenkaan en mikään erikoinen. En silti varmaan pysty koskaan ajattelemaan itseäni kauniiksi. Etsin aina jotain vikaa jostain. Itsetunto ollut jo alunperin aika huono. Jos nyt joku sanoisi, että olen kaunis niin varmaan nauraisin.
Olen aina kokenut olevani jotenkin nätti, söpö tai söötti. En mitenkään missikaunis vaan lyhyehkö ja painokin on vaihdellut. Osa miehistä on kuitenkin kehunut ulkonäköä paljonkin. Luulen, että positiivisuus ja kiinnostunut suhtautumiseni muihin ihmisiin jotenkin näkyy.
Narsisti en todellakaan ole. En tosiaan klassinen kaunotarkaan ja keksisin paljonkin muutettavaa ulkonäössäni mutta tälläkin pärjäilee:)
Vierailija kirjoitti:
Itseään nätiksi kutsuvat ovat narsisteja.
Itsestään ei saa pitää? Olen ollut nätti ja nykyisin olen ruma, ja kyllä oli paljon mukavampaa omissa nahoissa nättinä.
Olen näyttävä, eli jään mieleen. Mutten varsinaisesti kaunis.
Kaikkia ihmisiä kutsutaan joskus nätiksi oli ne ihan minkälaisia vaan ja sitten ihmiset alkaa luulla että ne on ihan jumalaisen näköisiä. Totuus on että suomalaiset on muuta maailmaa rumempia. On joo ihan hyvänkin näköisiä, mutta ne on todella harvassa. Yhtään tavallista ihmistä, joka olisi oikeasti kaunis en ole täällä vielä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat silmät tylsät??? :DDD
Siis tottakai silmämeikin kanssa näyttää erilaiselta, mut kuitenki. mul on ruskeet silmät ja mulle on sanottu usein et mul on maailman kauneimmat silmät. miten ruskea on tylsä?? Sehän on tumma, vihreä on monesti aika mitäänsanomaton, ei välttämättä edes näy oikein.. ruskeat on tummat ja näkyvät. Etenki jos on silmämeikkii. :D
mun mielestä väri ei muutenkaan oo se juttu silmissä. :D monesti esim ilmeet, ja kaikki muu silmissä on se joka määrää et millaset on , onko kauniit silmät.
Tarkoitin globaalisti. Koko Afrikalla ja Aasialla on ruskeat ja suurimmalla osasta Etelä-Amerikkaa.
Myös Pohjois-Amerikassa on ja suuri osa Eurooppalaisistakin on ruskeasilmäisiä.
Kyllä se hienoa olla sinisilmäinen (tai olen siis vihreäsilmäinen) tai näitä variaatiota. Harmaa on ihan mielettömän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ihmisiä kutsutaan joskus nätiksi oli ne ihan minkälaisia vaan ja sitten ihmiset alkaa luulla että ne on ihan jumalaisen näköisiä. Totuus on että suomalaiset on muuta maailmaa rumempia. On joo ihan hyvänkin näköisiä, mutta ne on todella harvassa. Yhtään tavallista ihmistä, joka olisi oikeasti kaunis en ole täällä vielä nähnyt.
Itse olen nähnyt paljon kauniita ihmisiä täällä. Suomalaiset ei ole mitään yhtä massaa, vaan porukkaa löytyy laidasta laitaan. Oot kyllä todella laput silmillä mennyt, jos et kauniita ihmisiä ole nähnyt :D
Se on isämmaam petturi, jonka mielestä ulkomaan asukit on kauniimpia kuin ehdat syntiperäiset suomalaiset!
Olen 30 v nainen enkä ole koskaan seurustellut eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ruma. Rumaksi haukuttukin koko kouluaika. Kauniiksi kehuneet miehet vaan silloin kun ovat halunneet seksiä.
Jos piilotan sitkeän aknen meikin alle ja laitan sopivasti leikatut vaatteet, niin olen ihan nätti. Tai on mulla isohko nenä, joka varmaan monen mielestä voi olla ruma, vaikka itse pidänkin kauniina piirteenä.
Arkena en aina laittaudu, joten sillon menee enemmän ruman puolelle. Jos iho olisi hyvässä kunnossa niin "luonnonkauneuteenkin" vois ehkä olla jotain mahkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis.
Kauriinsilmät sydämen muotoisissa kasvoissa. Kuitenkin vihreät, ei tylsät ruskeat.
Kroppa on täydellinen. sirot raajat, pyöreyttä kuitenkin rinnoissa ja pepussa. Hoikka olen, mutten laiha. Pituuden ja painon suhde on mielestäni ihanteellinen eli 169 ja 56 kg.
Aina välillä kuulee väittämän, ettei kukaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. Minä olen.
Kauriin silmät ja hirveän vaatimaton myös samassa paketissa :D hieno juttu kyllä
En ole ruma enkä nätti, sillä ulkonäkö on subjektiivisen havainnoinnin luoma harhakuva todellisuuden luonteesta.
Toissapäivänä totesin kehonpiirteeni muistuttavan vähäkarvaista orankinaarasta, kasvot sentään ihmismäisemmät. Kasvituntemus ja lihasvoima lienevät häviävän paljon pienemmät ulkonäkövertaiseeni nähden.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30 v nainen enkä ole koskaan seurustellut eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ruma. Rumaksi haukuttukin koko kouluaika. Kauniiksi kehuneet miehet vaan silloin kun ovat halunneet seksiä.
Sama, mutta olen 25 vuotias. Takana ei ole yhtäkään seurustelusuhdetta. Koko ikäni olen saanut kuulla negatiivista palautetta ulkonäöstäni, ja joudun usein kiusatuksi.
Miksiei saisi olla tyytyväinen ulkonäköönsä? Nätti ei tosiaan tarkoita suurta kaunotarta. Itse olen nähnyt paljon kauniita ihmisiä ja paljon enemmän niitä jotka luulevat olevansa rumia tai epämiellyttävän näköisiä vaikka eivät ole.
Suurinta osaa on joskus sanottu nätiksi tai komeaksi koska he ovat sitä:)
Minua on monet miehet, niin seksikumppanit kuin ystävä miehetkin, sanoneet kauniiksi spontaanisti, mutta kyllä sieltä peilistä katsoo ylipainoinen, iso nenäinen, huono ihoinen ja tummatukkainen kolmekymppinen, jonka raskaat luometkin saa näyttämään väsyneeltä. Meikkiä en käytä melkein koskaan ja hiuksia en osaa laittaa nätisti. Isot rinnat eivät pelasta, kun maha alkaa mennä ohi :'(
Omasta mielestä ruma, koska en ole oman ihanteen näköinen. Toisten mielipiteet jakautuu välille; hyi v*ttu, ei hyvännäköinen ja hyvännäköinen, ei paha. Ota nyt tuosta selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä ruma, koska en ole oman ihanteen näköinen. Toisten mielipiteet jakautuu välille; hyi v*ttu, ei hyvännäköinen ja hyvännäköinen, ei paha. Ota nyt tuosta selkoa.
Noin eriäviä mielipiteitä kyllä harvoin tulee. Joku ei ole ollut rehellinen.
Joku sanoo ruskeita silmiä tylsiksi, sinä sanot vihreitä mitäänsanomattomiksi. Eli makuasia.