Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ruma vai nätti?

Vierailija
26.12.2018 |

Gallup millasta porukkaa täällä liikkuu.

Ootko ruma vai nätti?

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kumpaakin...

Vierailija
2/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä väittää itseää nätiksi. Kuva tai ei uskota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä väliltä, koska kasvot kauniit, mutta on hieman ylipainoa ja liikaa pituutta naiseksi.

Vierailija
4/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mitäänsanomattoman näköinen harmaavarpunen olen, mutta niin on ihan hyvä. Eipähän minun eikä muidenkaan tarvitse miettiä ulkonäköäni sen enempää, vaan voi keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
5/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehdiot JUMALAINEN, HENKEÄ SALPAAVA ja YLIMAALLINEN.

En suostu vastaamaan.

Vierailija
6/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. 

Kauriinsilmät sydämen muotoisissa kasvoissa. Kuitenkin vihreät, ei tylsät ruskeat. 

Kroppa on täydellinen. sirot raajat, pyöreyttä kuitenkin rinnoissa ja pepussa. Hoikka olen, mutten laiha. Pituuden ja painon suhde on mielestäni ihanteellinen eli 169 ja 56 kg. 

Aina välillä kuulee väittämän, ettei kukaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. Minä olen. 

Vierailija
7/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on jopa joku mieskin sanonut nätiksi, toisaalta pidän itseäni aika rumana (huono iho, ohuet rasvoittuvat hiukset, mitäänsanomattomat kasvonpiirteet) joten vastasin siltä väliltä. Olen kuitenkin normaalirakenteinen vartaloltani ja hymyilen paljon. Yritän olla sisäisesti kaunis ja kohdella muita hyvin.

Vierailija
8/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä on ruma olla, kun ei tule ikinä mitään huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.

Vierailija
9/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nätti, ennemminkin näyttävällä tavalla kaunis. Nätti kuulostaa pieneltä ja sievältä, olen pitkä.

Vierailija
10/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lamaannuttavan kaunis, sekä ihastuttavan ylväs ja rehevä. Kokonaisuudessan järjettömän upea paketti! 

(oma arvio ja puolueeton kritiikki)    :DD

Vierailija
11/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain väliltä. Joo, minulla on tummat piirteet, vihreät silmät ja korkeat poskipäät, mutta en siltikään kehu itseäni kauniiksi.

Vierailija
12/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienitissinen, mutta lihava. Eli jokamiehen unelma!

Vierailija
13/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma. Tämän ikäisenä ei haittaa enää.

Vierailija
14/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä väittää itseää nätiksi. Kuva tai ei uskota!

Minä uskon niitä, jotka ovat minua nätiksi sanoneet.

Vierailija
15/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät tylsät??? :DDD

Siis tottakai silmämeikin kanssa näyttää erilaiselta, mut kuitenki. mul on ruskeet silmät ja mulle on sanottu usein et mul on maailman kauneimmat silmät. miten ruskea on tylsä?? Sehän on tumma, vihreä on monesti aika mitäänsanomaton, ei välttämättä edes näy oikein.. ruskeat on tummat ja näkyvät. Etenki jos on silmämeikkii. :D

mun mielestä väri ei muutenkaan oo se juttu silmissä. :D monesti esim ilmeet, ja kaikki muu silmissä on se joka määrää et millaset on , onko kauniit silmät.

Vierailija
16/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään nätiksi kutsuvat ovat narsisteja.

Vierailija
17/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. 

Kauriinsilmät sydämen muotoisissa kasvoissa. Kuitenkin vihreät, ei tylsät ruskeat. 

Kroppa on täydellinen. sirot raajat, pyöreyttä kuitenkin rinnoissa ja pepussa. Hoikka olen, mutten laiha. Pituuden ja painon suhde on mielestäni ihanteellinen eli 169 ja 56 kg. 

Aina välillä kuulee väittämän, ettei kukaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. Minä olen. 

Minäkin olen enemmän kuin tyytyväinen sinun ulkonäköösi.

Vierailija
18/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen, eli vastauksista siltä väliltä. Monelta osin. En osaa edes ajatella ihmisiä kauniina tai rumina, koska sillä asialla ei ole mitään merkitystä. Työskentelen vanhusten kanssa ja heidän kanssaan huomaa, miten vähän joku ulkonäköasia minulle ja useammille ihmisille merkitsee. Luonne on se, joka ihmisen määrittää kauniiksi tai rumaksi.

Vierailija
19/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nätti, ennemminkin näyttävällä tavalla kaunis. Nätti kuulostaa pieneltä ja sievältä, olen pitkä.

Minäkin olen enemmän kuin nätti, olen suorastaan kaunotar, kaikkien muiden paitsi itseni mielestä. Pitkä, hoikka, tumma ja missimäinen. Nuorempana työkaverini aikoivat lähettää minut missikisoihin, sanoin, että turha toivo. En mene kuitenkaan. Heh, nyt on ikää tullut ja kukaan ei usko että olen jo niin vanha kuin olen. Miehenikin mielestä olen edelleen upea ilmestys ikäisiini naisiin nähden. Olen varmaan sitten, täytynee uskoa. Itse olen aina ollut vaatimaton henkilö, enkä tee numeroa itsestäni. Ajattelen aina muita ennemmin kuin itseäni. Ja uskokaa tai ei, olen näilläkin ketjuilla paljon parjattu skorpioni horoskoopiltani. 

Vierailija
20/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään nätiksi kutsuvat ovat narsisteja.

Pöh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme