Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ruma vai nätti?

Vierailija
26.12.2018 |

Gallup millasta porukkaa täällä liikkuu.

Ootko ruma vai nätti?

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ihmisiä kutsutaan joskus nätiksi oli ne ihan minkälaisia vaan ja sitten ihmiset alkaa luulla että ne on ihan jumalaisen näköisiä. Totuus on että suomalaiset on muuta maailmaa rumempia. On joo ihan hyvänkin näköisiä, mutta ne on todella harvassa. Yhtään tavallista ihmistä, joka olisi oikeasti kaunis en ole täällä vielä nähnyt.

Itse olen nähnyt paljon kauniita ihmisiä täällä. Suomalaiset ei ole mitään yhtä massaa, vaan porukkaa löytyy laidasta laitaan. Oot kyllä todella laput silmillä mennyt, jos et kauniita ihmisiä ole nähnyt :D

Pakko kompata että suomessa todella on kauniita naisia, niitä näkee ainakin pk-seudulla paljon ja ei en tarkoita missejä, kauneimmat eivät usein edes hae noihin kisoihin, ainakaan nykyään, kun se on niin aliarvostettua ja leimaavaa. Suomalaisilla naisilla tosin on usein huono itsetunto ja jäävät ehkä siksi ulkomaalaisista varjoon, eivät pukeudu tai kanna itseään näyttävästi. Mutta suomessa löytyy todella paljon luonnon kauniita naisia ja en puhu itsestäni, vaan mihin olen kaupungilla kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
42/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. 

Kauriinsilmät sydämen muotoisissa kasvoissa. Kuitenkin vihreät, ei tylsät ruskeat. 

Kroppa on täydellinen. sirot raajat, pyöreyttä kuitenkin rinnoissa ja pepussa. Hoikka olen, mutten laiha. Pituuden ja painon suhde on mielestäni ihanteellinen eli 169 ja 56 kg. 

Aina välillä kuulee väittämän, ettei kukaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. Minä olen. 

Kauriin silmät ja hirveän vaatimaton myös samassa paketissa :D hieno juttu kyllä

Joo tämä oli kyllä hauska, mutta toisaalta miksi ei saisi olla tyytyväinen ulkonäköönsä, mikäli se ei tarkoita ylimielisyyttä.

Yksi on lahjakas matemaattisesti, toisella kaunis lauluääni, joku on kaunis, ei siinä mitään väärää ole, että on lahjastaan tyytyväinen.

Suomessa ollaan aivan liian nöyriä, ylpeä voi olla ilman ylimielisyyttä.

Jos katsoo oikeastaan mitä maata tahansa, niin kyllä naiset kantavat itsensä ja kauneutensa ylväästi, mutta suomessa saat heti itserakkaan leiman jos olet johonkin itsessäsi tyytyväinen. 

Joten kauriinsilmä :D anna palaa vain, se kauneus on katoavaista, joten nauti siitä vielä kun voit, mutta älä anna nousta hattuun, aina jossain on joku vielä kauniimpi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä ruma, koska en ole oman ihanteen näköinen. Toisten mielipiteet jakautuu välille; hyi v*ttu, ei hyvännäköinen ja hyvännäköinen, ei paha. Ota nyt tuosta selkoa.

Noin eriäviä mielipiteitä kyllä harvoin tulee. Joku ei ole ollut rehellinen.

Tai sitten kyseessä on persoonallisen näköinen ihminen, sellainen aina jakaa mielipiteitä. Toiset jumaloi kauneutta ja toiset pitävät rumana. Monet mallit ovat tällaisia. 

Vierailija
44/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ihmisiä kutsutaan joskus nätiksi oli ne ihan minkälaisia vaan ja sitten ihmiset alkaa luulla että ne on ihan jumalaisen näköisiä. Totuus on että suomalaiset on muuta maailmaa rumempia. On joo ihan hyvänkin näköisiä, mutta ne on todella harvassa. Yhtään tavallista ihmistä, joka olisi oikeasti kaunis en ole täällä vielä nähnyt.

Itse olen nähnyt paljon kauniita ihmisiä täällä. Suomalaiset ei ole mitään yhtä massaa, vaan porukkaa löytyy laidasta laitaan. Oot kyllä todella laput silmillä mennyt, jos et kauniita ihmisiä ole nähnyt :D

Pakko kompata että suomessa todella on kauniita naisia, niitä näkee ainakin pk-seudulla paljon ja ei en tarkoita missejä, kauneimmat eivät usein edes hae noihin kisoihin, ainakaan nykyään, kun se on niin aliarvostettua ja leimaavaa. Suomalaisilla naisilla tosin on usein huono itsetunto ja jäävät ehkä siksi ulkomaalaisista varjoon, eivät pukeudu tai kanna itseään näyttävästi. Mutta suomessa löytyy todella paljon luonnon kauniita naisia ja en puhu itsestäni, vaan mihin olen kaupungilla kiinnittänyt huomiota.

Laidasta laitaan? Huono vitsi. Ei edes naurata. Te olette niitä laput silmillä kulkijoita jos pidätte tavallisen näköisiä jotenki erikoisen nättinä. 

Vierailija
45/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Vierailija
46/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 v nainen enkä ole koskaan seurustellut eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ruma. Rumaksi haukuttukin koko kouluaika. Kauniiksi kehuneet miehet vaan silloin kun ovat halunneet seksiä.

Sama, mutta olen 25 vuotias. Takana ei ole yhtäkään seurustelusuhdetta. Koko ikäni olen saanut kuulla negatiivista palautetta ulkonäöstäni, ja joudun usein kiusatuksi.

En usko että olette rumia jos miehet kuitenkin kehuu pil*unkiilto silmissä kauniiksi, jotain muuta vikaa teissä on.

Laittakaa kuva jakoon reilusti.

Kelpaisiko teille tämmöinen aikamies +40v

Vierailija
47/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. 

Kauriinsilmät sydämen muotoisissa kasvoissa. Kuitenkin vihreät, ei tylsät ruskeat. 

Kroppa on täydellinen. sirot raajat, pyöreyttä kuitenkin rinnoissa ja pepussa. Hoikka olen, mutten laiha. Pituuden ja painon suhde on mielestäni ihanteellinen eli 169 ja 56 kg. 

Aina välillä kuulee väittämän, ettei kukaan ole täysin tyytyväinen ulkonäköönsä. Minä olen. 

Minkä ikäinen olet?

Kuvauksesi kuulostaa kyllä hyvältä.

Vierailija
48/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä väittää itseää nätiksi. Kuva tai ei uskota!

Mitä se sua liikuttaa? Kenenkään tarvitse mitään todistella.

Vierailija
49/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30 v nainen enkä ole koskaan seurustellut eli ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ruma. Rumaksi haukuttukin koko kouluaika. Kauniiksi kehuneet miehet vaan silloin kun ovat halunneet seksiä.

Sama, mutta olen 25 vuotias. Takana ei ole yhtäkään seurustelusuhdetta. Koko ikäni olen saanut kuulla negatiivista palautetta ulkonäöstäni, ja joudun usein kiusatuksi.

En usko että olette rumia jos miehet kuitenkin kehuu pil*unkiilto silmissä kauniiksi, jotain muuta vikaa teissä on.

Laittakaa kuva jakoon reilusti.

Kelpaisiko teille tämmöinen aikamies +40v

Kyllä rumia naisia miehet kehuvat p*llun toivossa. Miten ei aikuinen ihminen tuota asiaa ymmärrä?

Vierailija
50/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. 

Kauriin silmät ja hirveän vaatimaton myös samassa paketissa :D hieno juttu kyllä

Kysyttiin ja vastasin. 

En minä toitota tyytyväisyyttäni ulkonäkööni kenellekään. Jokainen näkee sen ja kommentoi halutessaan. 

Miksi pitäisi olla "vaatimaton"? Vastaan kiitos, kun minulle annetaan kehuja ja puolestani jää siihen. 

Ihan oikeasti joku voi olla täydellinen. Nenänikin (joka useille ongelmakohta) on tasan sellainen kuin pitää. Pienehkö, kapea ja suora. 

Ei kuitenkaan liian pieni, sellainen nöpö, joita näkee. 

Peiliin katsominen on yhtä juhlaa jopa aamuisin meikittöänä ja kostean illan jälkeen. En voi lakata ihastelemasta itseäni. 

Vierailija
51/51 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. 

Minkä ikäinen olet?

Kuvauksesi kuulostaa kyllä hyvältä.

24-vuotias ja parisuhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi