JOULU 2019 - official
Se lähestyy vääjäämättä - joko olet aloittanut valmistautumisen!?
Kommentit (19)
Kävin ostamassa lahjapullot jo nyt, sillä vuodenvaihteessa hinnat nousevat. Itse olen absolutisti!
Loistava aloitus ap.! On ehdottoman tärkeää valmistautua tulevaan jouluun huolella ja aloittaa tehtävien loputon lista välttömästi. Koskaan ei ole liian aikaista varautua. Joulunaika yllättää kuitenkin aina kiireellä ja tohinalla.
Naapurien iloksi kannattaa myös joululauluja harjoitella pitkin vuotta, näin ääni pysyy viritettynä ja kaikki ovat iloisella mielellä 24/7/365.
Onko nyt liian aikaista askarrella seuraavan joulun joulukoristeita? Mitähän naapuritkin siitä ajattelevat? Jospa kuitenkin siirrän projektin tammikuulle, ettei tule sanomista.
Iloa joulupuuhasteluun kaikille palstalaisille. Tästä se taas lähtee. :D
Ei paniikkia =====> Juoskaa!1!!!1!!!
Nyt on erinomainen aika ruveta säästämään ja ostaa alesta seuraavat joululahjat.
Olen ostanut jo alennusmyynneistä ensi vuoden joululahjoja sekä hieman uusia jouluvaloja -80% alennuksesta. Jouluradionkin pitäisi toimia nyt ympäri vuoden netissä!
Joko ensi joulu on mielessänne? Itsellä on ;)
En oo suunnitellut vielä mitään. Harmittaa jo valmiiksi, että tiedän, että etsin paniikissa lahjoja 23.12 ja ehkä vielä aattonakin. Mitenköhän inspiroituisin ostamaan lahjat jo nyt?
Ajatella, 10 kuukauden päästä joulu on jo ohi.
Aatto on tiistai.
Mukavaa kun joulu tulee! Kun saa nyt ensin tuon kesän lusittua.... :D
Nyt on taas oiva aika hankkia jouluksi lahjoja, kun on Sokoksen 3+1 päivät ja Hullut päivät!
Olen. Ostin matkan meille jokunen aika sitten. Kanarialla ollaan joulu ja UV. 5 viikkoa ollaan.
Kotona vietetään pieni joulu ennen lähtöä.
Joulu official?! Ei voi olla totta :D
Kirjoitin vihaavani joulua, kommenttia ei julkaistu. Kaipa tämä on pää.lle. liimattuihin juhliin uskovaisten palsta.
=DD
En, luojan kiitos se on vasta vuoden päästä :D Nyt on ihanaa kun mennään jo valoon päin ja kevääseen/kesään, se on ihmisen parasta aikaa, ehdottomasti. Näin kesä ihmisenä en pidä yhtään talvesta, joulusta, pimeestä, kylmästä jne. KESÄ ON <3