Baarimuija oli yli tunnin suihkussa!
Aloin kattoa kelloa puolen tunnin jälkeen ja seurasin loppuun asti. Tunti viisi minuuttia. Järjetöntä! Mitä ihmettä hän suihkussa teki?
Api
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sp luulee, että nainen saa tyydyryksen panemalla, niin hän on huono rakastaja ja tuo nainen meni suihkuun tyydyttämään itsensä.
Ap tiedoksesi, että naisella pwnistä vastaa klitoris ja se sijaitsee vaginan vieressä ulkopuolella. Vajaalla kolmas-tai neljäsosalla se on niin lähellä vaginaa, että on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. Ylivoimaisella wnemmistöllä niin kaukana, ettei ole anatomisesti mahdollista saada yhdtnnässä, vaan ulkopulelta stimuloimalla eli kädellä tai suulla.
Et sinäkään varmaan saisi, jos seksin aikana ei koskettaisi ollenkaan penikseesi vaan pelkästään 5 cm päähän siitä sivureiteen...
Yhdyntäorgasmi ei kyllä ole kiinni klitoriksen sijainnista ollenkaan. Onnekkaita ovat ne naiset, jotka sen pystyvät kokemaan. Niinkuin minä - saan 99,9% seksikerroista, oli klitorisstimulaatiota tahi ei.
Klitoris on olennainen osa orgasmia, myös niinä harvoilla kertoina kun sitä ei stimuloida kuin ajatuksen voimalla. Ilman klitorista nainen ei voi saada orgasmia.
Yhdyntäorgasmissa klitoriksen laajalle haarautuvaa sisällä sijaitsevaa osaa stimuloidaan emättimen seinämän läpi.
Naisella kotona vesimittari ja lasku kulutuksen mukaan. Nyt pääsi vieraissa nautiskelemaan ihanasta pitkästä suihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Mikä on normaali yhdyntä? Ei tarvitse huomioida naista? Paljon on naisia ollut, mutta aina täytyy vaihtaa... Hmmm.. Joo, tunnen muutaman! Jyystäjä, joka tuijottaa katon rajaa koko tunnin.
Rojut vaan ränniin. Se on naisen osa.
Nimittelisitkö omaa tytärtäsi baarimuijaksi?
Ole sitten hiljaa
Minun mielestä ihmisen pitää kestää samat nimitykset omaan perheeseensä mitä muistakin käyttää
Mulla menee suihkussa 5... korkeintaan 10 minuuttia.
Baariäijä ihmettelee kun nainen peseytyy?
Saattoi olla mun ex-vaimo joka viihtyy suihkussa helposti tunnin. Syy tuntematon ja ei liity seksiin.
Jospa odotti että mieskin ois tullu suihkuun hänen kanssaan, kun ei tullutkaan niin piti hoitaa huvit itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydytti itseään suihkulla, koska sinä et onnistunut häntä tyydyttämään
Ääliö. Mulla yli 20 cm ja 5 cm paksu. Eli mietipäs toiseen kertaan.
Api
Ja sinä typerys et tajunnut poistua sillä aikaa?
Marííí kirjoitti:
Nimittelisitkö omaa tytärtäsi baarimuijaksi?
Ole sitten hiljaa
Minun mielestä ihmisen pitää kestää samat nimitykset omaan perheeseensä mitä muistakin käyttää
Eksäni haukku mua milloin hulluksi mielisairaaksi tyhmäksi tai ihmisroskaksi aloin nimitellä hänen perheensä jäseniä samoin tittelein. Ei tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Api
Paksuus ei ole sama kuin ympärysmitta eikä pituuttakaan mitata navasta.
Pituutta mitataan luusta.
Niin, häntäluusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos sp luulee, että nainen saa tyydyryksen panemalla, niin hän on huono rakastaja ja tuo nainen meni suihkuun tyydyttämään itsensä.
Ap tiedoksesi, että naisella pwnistä vastaa klitoris ja se sijaitsee vaginan vieressä ulkopuolella. Vajaalla kolmas-tai neljäsosalla se on niin lähellä vaginaa, että on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. Ylivoimaisella wnemmistöllä niin kaukana, ettei ole anatomisesti mahdollista saada yhdtnnässä, vaan ulkopulelta stimuloimalla eli kädellä tai suulla.
Et sinäkään varmaan saisi, jos seksin aikana ei koskettaisi ollenkaan penikseesi vaan pelkästään 5 cm päähän siitä sivureiteen...
Et taida itsekään ymmärtää klitoriksen anatomiasta juuri mitään. Klitoris on muutakin, kun se pieni nappula..
Häntä kuvotti ja ahdisti. Pesi sinut pois.
Lika törky ja syyllisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Api
Ja sinä typerys et tajunnut poistua sillä aikaa?
Omasta kämpästäni? En ole hullu.
Api
Ehkä hän vain lämmitteli suihkussa😀siihen saa helposti menemään sen tunninkin!
Tv: pitkiä suihkuja harrastava
No jos sulla on tosi kiva kylppäri täynnä hyviä tuotteita niin mikäs ettei - sheivaa sun partakoneella tai höylillä kropan, sampoot ja hoitsikat, hammaslankaa kerrankin kunnolla, suuvettä, hiukset kuosiin, meikin korjailu ja kosteusvoidetta. Siinä vielä varpaankynsien trimmaus vessanpönttöön ja pari rullaa vessapaperia käsilaukkuun.
Ja jos siellä oli sun äidin tai vaimon tarvikkeita, niin voi pojat. Oikein spa-ilta.
118:lle, joka ihmetteli baarimuijan meikkienpesua: maalaiset toimii noin, ei kaupunkilaisgiltsit tai paljon maailmaa nähneet. Toi tapa muuttuu kun muutama kaupunkilaiskolli naureskelee eikä kukaan vaihda yhteystietoja tai vastaa yhteydenottoihin. Poikkeuksen tekee jos minkki on todella kaunis.
Tää johtuu siitä, että esim. naistenlehdissä pelotellaan kuoliaaksi meikit päällä nukkumisella, että iho on sit lopullisesti pilalla, yhtä aikaa finninen ja ryppysen kuiva ja harmaankalpea ja ärtyneen punakka...
Sit kun ne pyörii isommissa kuvioissa tajuavat ettei muutkaan naiset pyöri saunanraikkaina missään jatkoilla, eikä edes haluu jäädä yöks tai sekstata ekana yönä, vaan antaa itsestään vähän mysteerisen ja tavoiteltavan kuvan, niin meillä kuin varsinkin ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida itsekään ymmärtää klitoriksen anatomiasta juuri mitään. Klitoris on muutakin, kun se pieni nappula..
Klitoris on n. 8cm pitkä.
Kakalla. Suihkulla yritti peittää mahdolliset äänet, ja toivoi, että haju hälvenee tunnissa.
OMG