Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarimuija oli yli tunnin suihkussa!

Vierailija
26.12.2018 |

Aloin kattoa kelloa puolen tunnin jälkeen ja seurasin loppuun asti. Tunti viisi minuuttia. Järjetöntä! Mitä ihmettä hän suihkussa teki?

Api

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin kattoa kelloa puolen tunnin jälkeen ja seurasin loppuun asti. Tunti viisi minuuttia. Järjetöntä! Mitä ihmettä hän suihkussa teki?

Api

Puliakat pääsevät harvoin pesulle.

Vierailija
102/180 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakalla. ihan selkee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten huonon hygienian tuntien, epäilen, että nyt kun muidu onkin aivan oudossa ympäristössä, tämä haistaa oman pahan hajunsa ja on jynssännyt toosaansa koko tunnin. Kotonaan ei kiinnitä siihen huomiota kun hajujälkiä on koko kämppä täynnä.

Tuolle joka luennoi missä klitta sijaitsee, että jos se on pimpan sivussa, niin kyseessä on epämuodostunut pimpsa. Klitan huippu on siinä ylhäällä ja suurin osa sivuaa emätintä.

Olen sekstaillut useiden kymmenien naisten kanssa ja jokainen on saanut helposti orgasmeja aivan normaalissa yhdynnässä. Nämä fooruminaiset tosin eivät tunnu olevan millään mittapuulla normaaleja muutenkaan. 

Ja sinä erotat aidon orgasmin ja teeskennellyn sellaisen toisistaan... miten? 🤗🤗🤗

N25

Siitä hallitsemattomasta supistelusta joka saa minut tuntemaan itseni lypsykarjaksi.

-eri

Pienipilinen ylilauta-jonne haaveilee

Vierailija
104/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten huonon hygienian tuntien, epäilen, että nyt kun muidu onkin aivan oudossa ympäristössä, tämä haistaa oman pahan hajunsa ja on jynssännyt toosaansa koko tunnin. Kotonaan ei kiinnitä siihen huomiota kun hajujälkiä on koko kämppä täynnä.

Tuolle joka luennoi missä klitta sijaitsee, että jos se on pimpan sivussa, niin kyseessä on epämuodostunut pimpsa. Klitan huippu on siinä ylhäällä ja suurin osa sivuaa emätintä.

Olen sekstaillut useiden kymmenien naisten kanssa ja jokainen on saanut helposti orgasmeja aivan normaalissa yhdynnässä. Nämä fooruminaiset tosin eivät tunnu olevan millään mittapuulla normaaleja muutenkaan. 

Ja sinä erotat aidon orgasmin ja teeskennellyn sellaisen toisistaan... miten? 🤗🤗🤗

N25

Yksikään normaali nainen ei kykene näyttelemään orkkua. Olisihan se hullua, että joku näyttelisi orkun, mutta haluaa hetken levättyään lisää. Minulla on tapana tuottaa mahdollisimman monta orgasmia naiselle. Nykyinen rakkaani ei kolmea enempää kykene ottamaan vastaan, koska on silloin jo aivan rättiväsynyt ja jalaton tovin aikaa.

Yksi asia minua on aina ihmetyttänyt. Miksi ihmeessä suomalainen nainen suuttuu ja tulee vihaiseksi, kun joku toinen nainen osaa nauttia ja mies on hyvä rakastaja?

Vierailija
105/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies luulee että vehkeen koolla tyydytetään nainen... Joo, ilman jäi naisrukka ja suihku tarjosi varmemman tyydytyksen.

Veikkaan myös ettå nainen itki tyydyttymättömyyttään ja tyydytti sitten itsensä ja itki vielä harmitusta kun mies ei osannut antaa myös naiselle tyydytystä. Itsetyydytys ok mutta jotain jää puuttumaan yhdynnän tuomasta.

Vierailija
106/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa siitä kunnon vehkeestä on, jos sitä ei osata käyttää?

Ei oo ydinfysiikkaa tuo homma. Sisään ulos sisään ulos ja isolla menee pohjaan jokainen työntö 👍

Jos tosiaan luulee, että tuo on naiselle seksiä, ei ole ihme, että naisella on omaa aikaa suihkussa. Ja jos luulee, että joku koko ratkaisee.

Niinpä. Seksi on sitå sisään ulos hommaa mutta hyväksi sen tekee se että siinä kaksi ihmistä antaa toiselle oikeasti hyvää rakastelee.

Vierailija
107/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydytti itseään suihkulla, koska sinä et onnistunut häntä tyydyttämään

Ääliö. Mulla yli 20 cm ja 5 cm paksu. Eli mietipäs toiseen kertaan.

Api

Ääliö,ei se koko vaan se miten sitä käyttää.eli mietippäs toiseen kertaan.

Vierailija
108/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä(kin) ketju kertoo suomalaisen naisen tasosta. Sitä ei ole.

Ai kun taas yksi mies ei ole osannut ja älynnyt tyydyttää naista niin se on naisen vika?

Mies ei voi koskaan olla yhtå tasokas kuin nainen.

Vierailija
109/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä on tosi ohut. Voiko olla vain 5 cm? Nainen luuli varmaan saavansa kynää.

Vierailija
110/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan eräs baarimuija meni vessaan ja pesi meikit pois. Siis ennen kuin oltiin tehty mitään suutelua enemmän. Kun mä sitten vähän epäileväisenä kysyin, että mikäs tämä tällainen homma nyt oikein on, niin se vastasi kuin oltaisiin vanhakin pariskunta: enkö mä muka voi jäädä tänne yöksi.

No voit toki ja se oli ajatuskin, mutta ethän sä nyt voi mennä ensimmäisenä vessaan ja käydä pesemässä meikit pois naamalta. Harrastettiinhan me sitten seksiäkin, eikä se nyt meikeistä jäänyt kiinni, mutta sanotaanko että oudoin yhden illan juttu kyllä ikinä.

Vierailija
111/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän nämä palstanaikkoset kuvittelevat, että kaikki naiset on yhtä kamalia kuin ne itse?

Ei me olla kamalia, meillä vaan on kokemusta näistä patukoitaan ihailevista miehistä.

Tässä on nyt ensisijaisesti kyse siitä, että nainen lutraa 65min suihkussa ja sekin on saatu käännettyä miehen viaksi. Ensisijaisen hankalaa naisille näyttää olevan se, että joku voisi joskus olla naisen vika.

Vierailija
112/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakalla. ihan selkee. :D

Paskoi suihkussa ylöi tunnin?

Vierailija
113/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Yksikään normaali nainen ei kykene näyttelemään orkkua. Olisihan se hullua, että joku näyttelisi orkun, mutta haluaa hetken levättyään lisää. Minulla on tapana tuottaa mahdollisimman monta orgasmia naiselle. Nykyinen rakkaani ei kolmea enempää kykene ottamaan vastaan, koska on silloin jo aivan rättiväsynyt ja jalaton tovin aikaa.

Yksi asia minua on aina ihmetyttänyt. Miksi ihmeessä suomalainen nainen suuttuu ja tulee vihaiseksi, kun joku toinen nainen osaa nauttia ja mies on hyvä rakastaja?

Jokainen normaali nainen osaa feikata orkun. Nykyinen rakkaasi ei viitsi esittää kuin max kolme kertaa peräkkäin. Sitten sanoo ettei jalat kanna, jotta saa rynkytyksesi loppumaan. Jotkut ei vaan tajua lopettaa ajoissa. Oohoohoih.

Vierailija
114/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietti et miten pääsis lähtemään ja sukels vessanpöntöön.

Vierailija
115/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuillessaan kasvatti sun vesilaskua.

Vierailija
116/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
117/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama neito ollut asialla xD

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vaan... 😂  https://www.vauva.fi/keskustelu/3350068/noloin-tapahtuma-ikina

Vierailija
118/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tässä olla selitys aloittajan ihmetykseen:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3350068/noloin-tapahtuma-ikina?changed=…

Vierailija
119/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sp luulee, että nainen saa tyydyryksen panemalla, niin hän on huono rakastaja ja tuo nainen meni suihkuun tyydyttämään itsensä.

Ap tiedoksesi, että naisella pwnistä vastaa klitoris ja se sijaitsee vaginan vieressä ulkopuolella. Vajaalla kolmas-tai neljäsosalla se on niin lähellä vaginaa, että on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. Ylivoimaisella wnemmistöllä niin kaukana, ettei ole anatomisesti mahdollista saada yhdtnnässä, vaan ulkopulelta stimuloimalla eli kädellä tai suulla.

Et sinäkään varmaan saisi, jos seksin aikana ei koskettaisi ollenkaan penikseesi vaan pelkästään 5 cm päähän siitä sivureiteen...

Yhdyntäorgasmi ei kyllä ole kiinni klitoriksen sijainnista ollenkaan. Onnekkaita ovat ne naiset, jotka sen pystyvät kokemaan. Niinkuin minä - saan 99,9% seksikerroista, oli klitorisstimulaatiota tahi ei.

Vierailija
120/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mukavaa kun mysteeri ratkesi. :D

Mitä baarimuijat tekee vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme