Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarimuija oli yli tunnin suihkussa!

Vierailija
26.12.2018 |

Aloin kattoa kelloa puolen tunnin jälkeen ja seurasin loppuun asti. Tunti viisi minuuttia. Järjetöntä! Mitä ihmettä hän suihkussa teki?

Api

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän vain lämmitteli suihkussa😀siihen saa helposti menemään sen tunninkin!

Tv: pitkiä suihkuja harrastava

Kuka maksaa vesilaskun?

Vierailija
142/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen voi tyydyttää monella tavalla. Miehen kannattaa opetella tuottaa iloa molemmille! Monenlaista kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan Juoppohullumatskulta. :D

Vierailija
144/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän vain lämmitteli suihkussa😀siihen saa helposti menemään sen tunninkin!

Tv: pitkiä suihkuja harrastava

Kuka maksaa vesilaskun?

Sossu

Vierailija
145/180 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi paskalla ja odotteli, että haju häviää

Tämä on oikeasti todennäköisin syy.

Vierailija
146/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten huonon hygienian tuntien, epäilen, että nyt kun muidu onkin aivan oudossa ympäristössä, tämä haistaa oman pahan hajunsa ja on jynssännyt toosaansa koko tunnin. Kotonaan ei kiinnitä siihen huomiota kun hajujälkiä on koko kämppä täynnä.

Tuolle joka luennoi missä klitta sijaitsee, että jos se on pimpan sivussa, niin kyseessä on epämuodostunut pimpsa. Klitan huippu on siinä ylhäällä ja suurin osa sivuaa emätintä.

Olen sekstaillut useiden kymmenien naisten kanssa ja jokainen on saanut helposti orgasmeja aivan normaalissa yhdynnässä. Nämä fooruminaiset tosin eivät tunnu olevan millään mittapuulla normaaleja muutenkaan. 

Ja sinä erotat aidon orgasmin ja teeskennellyn sellaisen toisistaan... miten? 🤗🤗🤗

N25

Siitä hallitsemattomasta supistelusta joka saa minut tuntemaan itseni lypsykarjaksi.

-eri

Kyllä senkin pystyy teeskentelemään... :D

Mieheni on ainakin sanonut, että pelkkien lihasten supistelu tuntuu ihan eriltä kuin kunnon orgasmi, jolloin pimpsa tosiaan supistelee voimalla ja imee sitä kullia. Ja kyllähän minä itsekin sen eron tunnen. 

Jos mies on kokenut kunnon orgasmin, luulen hänen sen silloin tietävän. 

Vierailija
147/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä ketju siitä, että aloittaja on harrastanut mielikuvitusseksiä mielikuvituspippelillä.

Vierailija
148/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydytti itseään suihkulla, koska sinä et onnistunut häntä tyydyttämään

Ääliö. Mulla yli 20 cm ja 5 cm paksu. Eli mietipäs toiseen kertaan.

Api

Ja sinä typerys et tajunnut poistua sillä aikaa?

Omasta kodistaan?

Vierailija
149/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen terveysnormitalo THL:n hygienianormiston mukaan baarimuijan keskimääräisen suihkukäynnin pituutta voi alentaa esim. kuristamalla tai katkaisemalla lämpimänveden suihkuletkustoon.

Vierailija
150/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydytti itseään suihkulla, koska sinä et onnistunut häntä tyydyttämään

Ääliö. Mulla yli 20 cm ja 5 cm paksu. Eli mietipäs toiseen kertaan.

Api

Ei se auta vaikka on iso, saatat silti olla todella surkea seksissä. Ja taidat ollakin sillä ainoastaan epävarmat miehet mittaa penistään...

Vierailija
151/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesvihan määrän voi laskea helposti miehen penikseen liittyvien kommenttien plus äänistä

Vierailija
152/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä keissi päättyi? Tarkistitko ettei ollut nukahtanut lattiakaivon päälle? Joillekin voi tulla viiveinen Prinsessa Ruusus -syndrooma tavattuaan elämänsä prinssin.

Vierailija
153/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sp luulee, että nainen saa tyydyryksen panemalla, niin hän on huono rakastaja ja tuo nainen meni suihkuun tyydyttämään itsensä.

Ap tiedoksesi, että naisella pwnistä vastaa klitoris ja se sijaitsee vaginan vieressä ulkopuolella. Vajaalla kolmas-tai neljäsosalla se on niin lähellä vaginaa, että on mahdollista saada orgasmi yhdynnässä. Ylivoimaisella wnemmistöllä niin kaukana, ettei ole anatomisesti mahdollista saada yhdtnnässä, vaan ulkopulelta stimuloimalla eli kädellä tai suulla.

Et sinäkään varmaan saisi, jos seksin aikana ei koskettaisi ollenkaan penikseesi vaan pelkästään 5 cm päähän siitä sivureiteen...

Väännän lisää rautalangasta. Eli ap se klitoris on ulkopuolella sivussa. Ei pohjalla. Pohjalla takana on kohtu ja kohdunsuu.

Kannattaa tilata joku asiallinen ja pätevä seksiopas esim netistä, josta voit opetella anatomiaa ja saat hyviä neuvoja. Seksi on taitolaji ja sitä voi opetella kuten mitä tahansa asiaa.

Eihän tää ole lainkaan totta. Suurin osa klitoriksesta sijaitsee nimenomaan emättimen seinien takana. Ihme meininki kun (oletettavasti) naiset levittää ihan väärää tietoa omasta anatomiastaan.

Joo, mutta kun sitä klitorista pitää stimuloida nimenomaan sieltä ulkopuolelta että tuntuisi miltään.  Se on ihan näkyvä elin siinä pienten häppäreiden yläosassa, ei ole rakettitiedettä sen etsiminen. En mäkään vibraa sisälleni työnnä kun harrastan omaa kivaa, vaan ihan pyörittelen sitä klitan päällä. 

(Huomautus miehille/pojille: opetelkaa ensin hyväilemään ja kiihottamaan naista ulkopuolelta ennen kuin rupeatte tuhertamaan minkään g-pisteen etsimisen kanssa.)

Vierailija
154/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vaan... 😂  https://www.vauva.fi/keskustelu/3350068/noloin-tapahtuma-ikina

Ai kauhee! :D :D :D 

Juu, tämä taitaa olla todennäköisin syy...

"Olo meni aika huonoksi. Ihan kamala kakkahätä. Miten tuollaisen sitten ilmoitat? Minä sanoin kauniisti että menen suihkuun. Suihku päälle ääntä peittämään. Ja silloin tein jotain käsittämätöntä. Jostain syystä en huomannut nostaa pöntön kantta ennen istahtamistani. Ja juuri kun olin istahtamaisillani, olin ikään kuin antanut elimistölleni periksi sen pitkän odotuksen. Se hetki kun tajusin että jotain oli nyt pielessä, ei varmaan koskaan lähde pois mielestäni."

Vierailija
155/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä hän suihkussa teki?

Api

Itki

Tai vaihtoehtoisesti nauroi.

Varmaan syönytkin isompia katkarapuja kuin tällä pojalla oli.

Vierailija
156/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten huonon hygienian tuntien, epäilen, että nyt kun muidu onkin aivan oudossa ympäristössä, tämä haistaa oman pahan hajunsa ja on jynssännyt toosaansa koko tunnin. Kotonaan ei kiinnitä siihen huomiota kun hajujälkiä on koko kämppä täynnä.

Tuolle joka luennoi missä klitta sijaitsee, että jos se on pimpan sivussa, niin kyseessä on epämuodostunut pimpsa. Klitan huippu on siinä ylhäällä ja suurin osa sivuaa emätintä.

Olen sekstaillut useiden kymmenien naisten kanssa ja jokainen on saanut helposti orgasmeja aivan normaalissa yhdynnässä. Nämä fooruminaiset tosin eivät tunnu olevan millään mittapuulla normaaleja muutenkaan. 

naiset osaa taidokkaasti feikata orkun.

Vierailija
157/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm mitähän musta ajateltaisiin kun minimi suihku aika on jotain 30-45min luokkaa normaalisti? jos kiire niin toki nopeemmin. Mä tykkään vaan lärätä sen veden kanssa. Kuuman veden alla vaan seisoa tai istua ja rentoutua omissa ajatuksissa. Sitten pestä hiukset, usein joku hoitoane jonka pitää vaikuttaa 2-10min (riippuen), yleensä sitten vartalopesu (tosin sammutan suihkun tän ajaksi) ja monesti sheivaan myös jossa menee aikaa yleensä suiku auki kun muute tulee kylmä). Saunoa voisin pari tuntiakin. helposti. poikaystävä käy suihkussa yleensä 10min tms. (joskus kauemmin, silloin arvatenkin runkkaa XD). ite en edes mitään tyydytyksiä suihkussa tee usein, silti menee se 30-45min helposti. Jos sittekin runkkaisin niin siin menis se 2-5min anyways (suihkulla tuleepi helposti) :D mut tähän lisättäkööt etten kyllä vieraillessa ole suihkussa kuin max. 15min tms. koska en nyt kehtaa toisten vesimaksua lisätä tai aiheuttaa ihmettelyä. Mutta suihkuläträäjä olen ollut ihan pienestä saakka joten läheiset jo tottuneet että mua saa huudella pois ja takoa ovea jos sinne eksyn :D

Vierailija
158/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskatun yleinen virhe. Olisi pitänyt paeta poliisille ja lääkärintarkastukseen heti. Kännikään oikeuta raiskausta.

Vierailija
159/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset osaa taidokkaasti feikata orkun.

Sellaisille miehille, jotka eivät ole sitä aitoa orkkua koskaan kokeneet. Muille eivät. 

Vierailija
160/180 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla mm.tapana lämmitellä suihkussa😉

Itsellänikin aiemmin,kun kerrostalossa ei tarvinnu maksaa minkäänlaisia maksuja ,vuokran lisäksi. Nyt omakotitalo asujana maksan ite joka vesitipan. On muuten kummasti lyhentyny tuo suihkuttelu pariin minuuttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän