Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14/11 tai 16/12. Huomaako nainen todellisuudessa mitään eroa?

Vierailija
26.12.2018 |

Tällaista olen joulunpyhät miettinyt. Miten on, huomaako nainen tuollaisen kokoeron peniksissä näkemättä? Tai pystyykö nainen ylipäätään puhtaasti pimperollaan arvioimaan peniksen koon? Ääripäät varmasti toki, mutta entä tuollaiset keskikokoiset? Lähinnä mietin asiaa siksi, että näissä peniksen koko -keskusteluissa usein mitat sentin tarkkuudella ilmoitetaan, mutta järki kyllä sanoo ettei tuntumassa varmaankaan kovin suurta eroa voi olla. Mutta kertokaapa naiset niin tiedetään tämäkin!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietysti huomaa. Molemmat liian pieniä, ohuita. Sitähän hait, päivän keskustelua peniksen koosta?

Vierailija
2/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa. En tietenkään pysty mittaa sentin tarkkuudella määrittämään näkemättä. Tai edes nähden, ilman mittanauhaa. Mutta joo, kyllä sen eron pimpillä tuntee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellä ainakin huomaa, kun kalu on velttona 14/11cm ja kovana Iso.

Vierailija
4/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa niin, että sillä olisi minulle merkitystä. Pääasia tulee itse miehestä ja kyvystä käyttää sitä. Mut kommentoijat olivat selvästi poikia.

Vierailija
5/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei takuulla huomaa tuollaista eroa. Voin sanoa tämän yli 40 miehen kokemuksella. Tottakai sen huomaa, jos on kovin pieni tai vastaavasti iso, mutta ainakaan minä en normipeniksistä pystyisi pelkän tuntuman pohjalta kokoa sanomaan.

Vierailija
6/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti huomaa, kun toisen tilavuus on yli 30% suurempi. Etkö sinä huomaa missään asiassa kolmanneksen eroa?

Vierailija
7/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle isompi merkitys on paksuudella ja tuossa se ero on niin pieni, etten usko merkittävää eroa olevan. Mutta kun ympärysmitta on esim 14, sen kyllä jo todella huomaa.

Vierailija
8/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti huomaa, kun toisen tilavuus on yli 30% suurempi. Etkö sinä huomaa missään asiassa kolmanneksen eroa?

Eri asia huomata silmillä tai kädellä kokeilemalla. Tässä oli kyse siitä että huomaavatko naiset pillullaan...

Vierailija
9/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa vaikka harppi käteenne ja piirtäkää kaksi ympyrää, joista toisen ympärysmitta on 11 cm ja toisen 12 cm. Nainen, joka väittää tuntevansa eron noissa kahdessa valehtelee.

Vierailija
10/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia huomata silmillä tai kädellä kokeilemalla. Tässä oli kyse siitä että huomaavatko naiset pillullaan...

Laita pilluun ilmapallo, pumppaa siihen sitten 30% lisää ilmaa ja kysy huomaako.

Vierailija
11/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pilluun ilmapallo, pumppaa siihen sitten 30% lisää ilmaa ja kysy huomaako.

Olen tunnetusta erittäin huono matikassa, mutta onko ympärys 12 cm tosiaan 30% isompi kuin  11 cm...?

Vierailija
12/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnetusta erittäin huono matikassa, mutta onko ympärys 12 cm tosiaan 30% isompi kuin  11 cm...?

Ei, mutta jos otetaan pituudet mukaan niin tilavuus on isommalla tuon verran isompi.

Vierailija
13/32 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko puuttua: mulla on tässä nyt edessä vaimon jotakin kosmetiikkapulloa, joista toisen ympärys on 13 ja toisen 14. Kun painan niiden kannat vastakkain on tuo paksumpi joka puolelta ehkä n. 2 mm leveämpi. Tuonko 2 mm nainen todella tuntee? Eihän tuo nyt kyllä mitenkään voi olla mahdollista.

Vierailija
14/32 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät nyt huomioi esimerkin kalujen todellista kokoeroa puhuessaan, ettei nainen millään voi tuntea, kumpi on isompi.

Kävinpä laskemassa tilavuudet 14/11 ja 16/12 cm kaluille sivustolla https://calcsd.netlify.com

14/11 tilavuus = 134,8 ml

16/12 tilavuus = 183,35 ml

Onhan tuo ero aivan huomattava! Miten sitä EI tuntisi?

Laskin huvikseni myös rakastajani mitat tuolla sivulla, tulos oli hätkähdyttävä 346,62 ml, tilavuus 2,2 kertaa enemmän kuin keskiarvokalu ja suurempi (tilavuus) kuin 99,99 % miehistä. Olin kyllä todella yllättynyt. Hän on saanut jättipotin geneettisessä lotossa, eihän siinä muuta.

Vierailija
15/32 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ihmiset eivät nyt huomioi esimerkin kalujen todellista kokoeroa puhuessaan, ettei nainen millään voi tuntea, kumpi on isompi.

Kävinpä laskemassa tilavuudet 14/11 ja 16/12 cm kaluille sivustolla https://calcsd.netlify.com

14/11 tilavuus = 134,8 ml

16/12 tilavuus = 183,35 ml

Onhan tuo ero aivan huomattava! Miten sitä EI tuntisi?

Laskin huvikseni myös rakastajani mitat tuolla sivulla, tulos oli hätkähdyttävä 346,62 ml, tilavuus 2,2 kertaa enemmän kuin keskiarvokalu ja suurempi (tilavuus) kuin 99,99 % miehistä. Olin kyllä todella yllättynyt. Hän on saanut jättipotin geneettisessä lotossa, eihän siinä muuta.

Okei okei, mutta mua kiinnostais tietää enemmän että mikä rakastajasi mahan tilavuus on.

Vierailija
16/32 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta jaksaa aina ihmetyttää, että kun jollain on asiat todella hyvin, alapeukkuja satelee ja tulee katkeraa kommenttia. Eihän se keltään palstalaiselta ole pois!

Vierailija
17/32 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. tämä ei ollut vastaus kommentoijalle numero 18, kirjoiteltiin samaan aikaan.

Vierailija
18/32 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ohis, mutta jaksaa aina ihmetyttää, että kun jollain on asiat todella hyvin, alapeukkuja satelee ja tulee katkeraa kommenttia. Eihän se keltään palstalaiselta ole pois!

Julistat tilastollisesti keskimääräistä suuremman peniksen olevan pieni; mikä voi mennä vikaan? Muista myös että näitä sivuja todennäköisesti seuraa moni teinipoika, joten ei varmaan tee hyvää heidän itsetunnolleen lukea tuollaisia kommentteja.

Vierailija
19/32 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä naista peniksellä panna vaan nyrkillä. Penis menee syvälle kurkkuun happikapulaksi. Ihme touhua taas täällä

Vierailija
20/32 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitä naista peniksellä panna vaan nyrkillä. Penis menee syvälle kurkkuun happikapulaksi. Ihme touhua taas täällä

Olen samaa mieltä. Mitä pirun väliä sillä kalun koolla on. Jos haluaa isoa, niin todellakin on dildoja ja vaikka se nyrkki. Se että pitää olla aito ja aito, on vaan turhaa PILKUN NUSSIMISTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi