14/11 tai 16/12. Huomaako nainen todellisuudessa mitään eroa?
Tällaista olen joulunpyhät miettinyt. Miten on, huomaako nainen tuollaisen kokoeron peniksissä näkemättä? Tai pystyykö nainen ylipäätään puhtaasti pimperollaan arvioimaan peniksen koon? Ääripäät varmasti toki, mutta entä tuollaiset keskikokoiset? Lähinnä mietin asiaa siksi, että näissä peniksen koko -keskusteluissa usein mitat sentin tarkkuudella ilmoitetaan, mutta järki kyllä sanoo ettei tuntumassa varmaankaan kovin suurta eroa voi olla. Mutta kertokaapa naiset niin tiedetään tämäkin!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Minulla on juuri sellainen onnettoman pieni 14/11 cm luikero. Mutta kourat on isot, joten jos niillä pärjää...
Hmmm... isot miehekkäät kädet ja kämmenet. 😍
Tod.näk. huomaa eron. 14cm ympärysmitta on sama kuin hk:n sinisellä, eli varmasti tuntuu enemmän kuin pidempi ja selvästi ohuempi.
Vierailija kirjoitti:
Tod.näk. huomaa eron. 14cm ympärysmitta on sama kuin hk:n sinisellä, eli varmasti tuntuu enemmän kuin pidempi ja selvästi ohuempi.
Unohtakaa koko juttu. Eihän noissa mitään eroa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 19/16.
Hieno vastaus, saat kaksi leimaa.
N50+ kirjoitti:
Ihmiset eivät nyt huomioi esimerkin kalujen todellista kokoeroa puhuessaan, ettei nainen millään voi tuntea, kumpi on isompi.
Kävinpä laskemassa tilavuudet 14/11 ja 16/12 cm kaluille sivustolla https://calcsd.netlify.com
14/11 tilavuus = 134,8 ml
16/12 tilavuus = 183,35 mlOnhan tuo ero aivan huomattava! Miten sitä EI tuntisi?
Laskin huvikseni myös rakastajani mitat tuolla sivulla, tulos oli hätkähdyttävä 346,62 ml, tilavuus 2,2 kertaa enemmän kuin keskiarvokalu ja suurempi (tilavuus) kuin 99,99 % miehistä. Olin kyllä todella yllättynyt. Hän on saanut jättipotin geneettisessä lotossa, eihän siinä muuta.
Kuinka monessa eri keskustelussa päivittäin käyt mainostamassa miehesi kalua?
Ja miten se eroaa noista kalun koosta kyselijöistä?
N50+ kirjoitti:
Ihmiset eivät nyt huomioi esimerkin kalujen todellista kokoeroa puhuessaan, ettei nainen millään voi tuntea, kumpi on isompi.
Kävinpä laskemassa tilavuudet 14/11 ja 16/12 cm kaluille sivustolla https://calcsd.netlify.com
16/12 tilavuus = 183,35 mlOnhan tuo ero aivan huomattava! Miten sitä EI tuntisi?
Laskin huvikseni myös rakastajani mitat tuolla sivulla, tulos oli hätkähdyttävä 346,62 ml, tilavuus 2,2 kertaa enemmän kuin keskiarvokalu ja suurempi (tilavuus) kuin 99,99 % miehistä. Olin kyllä todella yllättynyt. Hän on saanut jättipotin geneettisessä lotossa, eihän siinä muuta.
Täällä vauva.fi-palstalla toi on ihan keskiverto. Js itse olet tietysti tavallista tiukempi mutta koska miehesi on niin kiihottava, kastut valtavasti ja seksi on ihanaa.
Näintäällä kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Täällä vauva.fi-palstalla toi on ihan keskiverto. Js itse olet tietysti tavallista tiukempi mutta koska miehesi on niin kiihottava, kastut valtavasti ja seksi on ihanaa.
Ikävää varmasti sinulle olla noin katkera.
Arvasit, tai muistit, aivan oikein, meillä on upeeta seksiä, mies on kuuma ja minä tiukka.
Yritä nyt kuitenkin ajatella, että mikään näistä ei ole sinulta pois.
Jos tuollainen kalu menee hyvin sisääsi ja nautit seksistä, et ole tiukka. Tästä on edes turha inttää, olet löysä ja hyvä että olet löytänyt itsellesi isomunaisen rakastajan täyttämään tätä onkaloasi...
Minä en ole tiennyt enkä tiedä yhdenkään seksikumppanini mittoja.
Yhdessäkö sitä mittaillaan vai pyydetäänkö muttaustulos kenties ennen ensimmäistä kertaa? Riittääkö suullinen ilmoitus vai pitääkö olla kirjallinen ja kaksi esteetöntä todistajaa?
Ihan oikeasti, seksin hyvyys tai huonous on kiinni jostain ihan muusta kuin siitä onko jonkun miehen elimen tilavuus 30% isompi tai pienempi kuin jonkun toisen. Sanoisin että jos tällaisia ylipäätään hirveästi siinä ennättää miettiä niin ei hyvältä vaikuta.
36n kirjoitti:
Minä en ole tiennyt enkä tiedä yhdenkään seksikumppanini mittoja.
Yhdessäkö sitä mittaillaan vai pyydetäänkö muttaustulos kenties ennen ensimmäistä kertaa? Riittääkö suullinen ilmoitus vai pitääkö olla kirjallinen ja kaksi esteetöntä todistajaa?Ihan oikeasti, seksin hyvyys tai huonous on kiinni jostain ihan muusta kuin siitä onko jonkun miehen elimen tilavuus 30% isompi tai pienempi kuin jonkun toisen. Sanoisin että jos tällaisia ylipäätään hirveästi siinä ennättää miettiä niin ei hyvältä vaikuta.
Kuka mittaa, kuka ei. Jokainen mies nyt varmaan on joskus munansa mitannut. Ja mitä niitä mittaamaan, kyllä sen tuntee tuleeko sisään "kesäkurpitsaa" "lenkkimakkaraa" krillimakkaraa", vai nakkia.
Näin on. Minulla on juuri sellainen onnettoman pieni 14/11 cm luikero. Mutta kourat on isot, joten jos niillä pärjää...