Onko timmi ja hyvännäköinen vaimo ylpeyden aihe?
Kommentit (47)
Kyllä itsensä totaalinen laiminlyönti aiheuttaa monenlaisia ongelmia suhteeseen, eli varmasti on väliä sillä miten puoliso esiintyy edukseen. Ulkonäkö on osa tätä kokonaisuutta, mutta myös merkityksellinen tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylpeä siitä että saan olla ja kulkea upean naisystäväni rinnalla.
Muodokas hyväpeppuinen ja reisinen hellyttävän kaunis nainen, olen sen hänellekin kertonut että ole ylpeä muodoistasi, häntä joskus mietityttää muotonsa koska kaikkialla ihannoidaan poikamaista naisvartaloa.Ketkä on ne, jotka ihailee poikamaista naisvartaloa? Tästähän on tullut jo yleinen vitsi, että ensin ihan kaikki kehuvat muodokasta naisvartaloa ja tämän jälkeen toteavat olevansa niin yksin makunsa kanssa.
Eiköhän enemmistöä miellytä hoikka, mutta kurvikas naisvartalo. Usein tuota "muodokasta" käytetään (väärin) kuvaamaan ylipainoista naista. Jos ei vyötärö erotu, ei ole muodokas/kurvikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehelle, eihän mies ole tehnyt mitään. Vaimo voi olla ylpeä itsestään.
Kannustanut ja mahdollistanut. Sen puutteestahan miehiä syytetään kun perse leviää.
Mies mahdollistaa vaimonsa timmin kropan?
Eivätkös yh-mammat valita etteivät pääse salille koska lapset.
Rakastava aviomies kuskaa harrastuksiin, osaa laittaa ruokaa jne jotta vaimokin ehtii tehdä jotain muuta kuin olla kotiäitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehelle, eihän mies ole tehnyt mitään. Vaimo voi olla ylpeä itsestään.
Kannustanut ja mahdollistanut. Sen puutteestahan miehiä syytetään kun perse leviää.
Eipä ole perse levinnyt vaikka mies ei ole kannustanut mitenkään. Itse olen mahdollistanut ja tehnyt töitä sen eteen että olen hoikka ja timmi. Mies ei ole toiminnallaan siihen osallistunut pätkääkään. Ja kyllä, olen itsestäni ylpeä.
Onnea. Saat nyt luvan ommella takkiisi [1%] hihamerkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja,timmiven oo ollu aina,mut parhaimman nakonen ja laittautunu jos oon sugteissa:"D ja toi on ihan riittany,et on ylpee.
Okei. Kirjallisista tuotoksistasi pystyy helposti päättelemään, missä asioissa et ole erityisen hyvä. :D
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mutta yhtälailla lihaksikas, miehekäs ja komea mies vierellä lisää ylpeyden aihetta meissä vaimoissa.
Tietysti? Onhan se hauskaa kun joku ihmettelee "miten tuo sai tuon"
Hyvin koulutettu ja fiksu oli sitten mies tai nainen.