Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko timmi ja hyvännäköinen vaimo ylpeyden aihe?

Vierailija
26.12.2018 |

Ja jos on vielä hyvä tyyppi muutenkin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestäni kiihottaa kun joku toinen mies katsoo minua sillä silmällä.

Mun mies pitää tällaisesta myös. Siis ei nyt ehkä varsinaisesti kiihotu, mutta pitää ajatuksesta, että ottajia olisi.

Vierailija
22/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehelle, eihän mies ole tehnyt mitään. Vaimo voi olla ylpeä itsestään.

Kannustanut ja mahdollistanut. Sen puutteestahan miehiä syytetään kun perse leviää.

Mies mahdollistaa vaimonsa timmin kropan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannustanut ja mahdollistanut. Sen puutteestahan miehiä syytetään kun perse leviää.

Eipä ole perse levinnyt vaikka mies ei ole kannustanut mitenkään. Itse olen mahdollistanut ja tehnyt töitä sen eteen että olen hoikka ja timmi. Mies ei ole toiminnallaan siihen osallistunut pätkääkään. Ja kyllä, olen itsestäni ylpeä.

Vierailija
24/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo ole mikään esine, jota näytellään muille. Hyvä ja rakastava suhde on ylpeyden aihe, etenkin jos se pysyy sellaisena vuodesta toiseen.

Nämä toki eivät poissulje toisiaan, siis timmi vaimo ja hyvä suhde. Ehkä jopa päinvastoin. :)

Niinpä. Minä pidin keskustelun lähtökohtana, että puoliso ja suhde on muuten vakioitu, että tässä puhuttiin vain ulkonäöstä. Eli ei ole kyse esim. siitä edellytetäänkö puolisolta ulkonäköä ylitse muiden ominaisuuksien, vaan että saat samanlaisen tyypin ja samanlaisen suhteen joko hyvänäköisellä ihmisellä tai ei-hyvännäköisellä.

Toki sekin on hyvä muistaa, että makuja on monia! Ja rakkauden tunne vaikuttaa paljon siihen, miten ihanana kenetkin näemme.

3

Vierailija
25/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ylpeä siitä että saan olla ja kulkea upean naisystäväni rinnalla.

Muodokas hyväpeppuinen ja reisinen hellyttävän kaunis nainen, olen sen hänellekin kertonut että ole ylpeä muodoistasi, häntä joskus mietityttää muotonsa koska kaikkialla ihannoidaan poikamaista naisvartaloa.

Ketkä on ne, jotka ihailee poikamaista naisvartaloa? Tästähän on tullut jo yleinen vitsi, että ensin ihan kaikki kehuvat muodokasta naisvartaloa ja tämän jälkeen toteavat olevansa niin yksin makunsa kanssa.

Vierailija
26/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lisää miehen tyylikkyyyttä. Vanha mies näyttäö entistä vanhemmalta nuoren rinnalla, köyhä entistä köyhemmältä ylipuetun kanssa.

Vierailija
27/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
28/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mutta yhtälailla lihaksikas, miehekäs ja komea mies vierellä lisää ylpeyden aihetta meissä vaimoissa.

Vierailija
29/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja,timmiven oo ollu aina,mut parhaimman nakonen ja laittautunu jos oon sugteissa:"D ja toi on ihan riittany,et on ylpee.

Apua, mitä kieltä tämä on? En ymmärrä kuin murto-osan.

Vierailija
30/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja,timmiven oo ollu aina,mut parhaimman nakonen ja laittautunu jos oon sugteissa:"D ja toi on ihan riittany,et on ylpee.

Mitä?

-en oo ollu aina timmi, joka ei siis liity kauneutee mitenkää paitsi joidenki mielestä tietty täytyy olla timmi ollaksee hyvännäköne vaikkei sil oo mtn tekemistä kauneuden kanssa. :DD ja siis joo suhteissa aina jos oon ollu, ,niin oon ollu tosi laittautunu eli hiukset, ripset, vaatteet, rusketukset, meikit yms ja miehet on ollu ylpeitä ja kehuskellu koko ajan kavereillee, miehet on tollasia :)9) nyt sinkku, en laittautunu, ja tyytyväinen :D

Vierailija
31/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt kiva jos puolisostaan voi ja haluaa olla ylpeä? Ei turhaan tarvitse leuhkia, mutta ei minun mielestä tarvitse olla suomalaiseen tapaan vaatimaton, vaan voi kyllä ihan avoimesti kertoa jos pitää puolisoaan kauniina/komeana, vahvistaahan se sitä mielikuvaa itsellekin.

Vierailija
32/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että tässä on haettu: "Timmihän olen ollut aina, mutta parisuhteessa ollessani laittaudun ja olen kauneimmillani. Mieheni on minusta ylpeä juuri tällaisena."

Vierailija
33/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että tässä on haettu: "Timmihän olen ollut aina, mutta parisuhteessa ollessani laittaudun ja olen kauneimmillani. Mieheni on minusta ylpeä juuri tällaisena."

Hups, väärin meni. Anteeksi.

Vierailija
34/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se itsestäänselvää, että mies on ylpeä, jos vaimo on timmi ja kaunis. Ja kateellinen, jos kaverin on. En ymmärrä, miksi sitä on niin vaikea myöntää. En itsekään ole erityisen timmi, nyt varsinkaan raskaana, mutta ei ole vaikeuksia tuota myöntää itselleni. Ei se tarkoita, että vaimo olisi esittelyesine, jos hänen vierellä on ilo ja ylpeys kulkea.

Vierailija
35/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on täällä kertonut, ettei mies vahdi lapsia edes minuuttia. Miten päästä jumppaan tai lenkille?

Vierailija
36/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan ylpeys omasta puolisosta nostaa miehenkin itsetuntoa.

Huoliteltuun olemukseen kun vielä liitetään ripaus kunnianhimoa, älykkyyttä ja tervettä itsetuntoa niin paketti on kohdillaan

Vierailija
37/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä. Kerron sen kyllä ja näytän. En kehu kylillä.

Mies.

Vierailija
38/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pitää tietysti vastata, että on ylpeä ylipainoisesta, räjähtäneestä muijasta, joka on uhrannut ensin vartalonsa ja sittemmin elämänsä lapsille. Leikkauttaa helpon ja lyhyen hiusmallin, jonka pesee kerran viikossa. Ostaa vaatteet Tokmannilta tai kirpparilta, kun on ensin ostanut lapsille sukset. Tai ehkä ei osta itselleen vuosiin mitään. Käy ehkä kerran viikossa jumpassa tai vastaavassa, mutta istahtaa sohvalle illalla ja vetää levyn suklaata. Pohtii äitikavereiden kanssa kolmannen äidin imetysongelmia. Meikkaa juhliin ja kihartaa hiukset.

Toinen ääripää voisi sitten olla nainen, joka jakaa kavereiden tai sisarusten lapsista kuvia Instassa #tädinihanatmussut, vaikka pääroolissa ovat uudet ripset tai jokin yhdentekevä mökkilaituri. Käydään salilla ja lenkillä...TAI ei käydäkään, vaan ollaan peritty ns. laihaläskigeeni. Pitkän ja hoikan varren voi koristella trendivaatteilla (tai myös kirppisvaatteilla, huvittavaa itse asiassa) ja näin hämätä ihmisiä luulemaan, että alta löytyy liikkuva, lihaksikas vartalo.

Mies voi olla ylpeä kummasta vaan tai sitten ei.

Kuitenkin jokainen nainen tietää, että kun syö terveellisesti ja liikkuu riittävästi, pukeutuu omaan tyylinsä (vaikkapa naisellisesti) ja korostaa parhaita puoliaan niin sillä jo vaikuttaa hyvin paljon omaan itsetuntoonsa, joka taas välittyy hyvänä olona ympärille.

Itse kuuluin aikoinaan tuohon ensiksi mainittuun ryhmään. Olin jo aika syvällä mukavuudenhaluisessa suossa, kunnes elämässä tapahtui jotakin ja löysin taas sen iloisen, seksikkään naisen itsestäni. Mies on tykännyt kovasti.

Ei se liity pelkästään timmiin kroppaan tai treenivaatteisiin. Kyllä se liittyy eniten siihen asenteeseen ja tunteeseen, että mä näytän hyvältä ja mä pystyn tekemään kropallani vaikka mitä. Esimerkiksi saamaan lapsia ja palautumaan takaisin kuntoon.

Mun mies on ainakin TODELLA ylpeä musta. Ei ehkä olisi ylpeä tällaisesta hieman ilkeästäkin viestistä tänne av:lle, mutta NAISET, laittakaa itsenne kuntoon!! Tehkää se ensin itsenne takia.

Vierailija
39/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremman mies on naisvihaaja. Halveksii omanikäisiä ja luulee itsestään liikoja.

Vierailija
40/47 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan siitä täällä saa kuulla, että ei ole aikaa käydä salilla, kun kukaan muu ei hoida kotia ja lapsia. Mies hoitaa askareet ja naisella sit aikaa käydä kuntoilemassa. Molemmat voittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan