Onko timmi ja hyvännäköinen vaimo ylpeyden aihe?
Kommentit (47)
Todellakin on ja vielä hyvä sängyssä 👍
On varmasti hyvännäköknen puoliso aina parempi kuin ei-niin-edustava versio, eikä tähän sukupuoli vaikuta...
Sen kun alapeukutatte. Totuus ei tästä muutu.
Joo,sellasena mun miehet on mua ainakin pitany,siiis sillon jos alan ettii kumppanii tms nii kauniina on pitany ja, esitelly kavereilleen leuhkinu yms,joten omalla kokemuksella joo,plus kehuskellu muille sexielamalla :"""DD
Näille riittää kyllä ottajia liiton ulkopuolellakin.. nähty on. Kovasti en luottaisi ainakaan.
Ja,timmiven oo ollu aina,mut parhaimman nakonen ja laittautunu jos oon sugteissa:"D ja toi on ihan riittany,et on ylpee.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimo ole mikään esine, jota näytellään muille. Hyvä ja rakastava suhde on ylpeyden aihe, etenkin jos se pysyy sellaisena vuodesta toiseen.
Nämä toki eivät poissulje toisiaan, siis timmi vaimo ja hyvä suhde. Ehkä jopa päinvastoin. :)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on ja vielä hyvä sängyssä 👍
No kylilläkö olet kehumassa sänkytaitoista vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Ja,timmiven oo ollu aina,mut parhaimman nakonen ja laittautunu jos oon sugteissa:"D ja toi on ihan riittany,et on ylpee.
Mitä?
Miestäni kiihottaa kun joku toinen mies katsoo minua sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miestäni kiihottaa kun joku toinen mies katsoo minua sillä silmällä.
Eli miehesi on aisuri?
Vierailija kirjoitti:
Joo,sellasena mun miehet on mua ainakin pitany,siiis sillon jos alan ettii kumppanii tms nii kauniina on pitany ja, esitelly kavereilleen leuhkinu yms,joten omalla kokemuksella joo,plus kehuskellu muille sexielamalla :"""DD
Älykkyysosamäärällä on myös väliä.
Vierailija kirjoitti:
Edustava puoliso voi olla ylpeyden aihe mutta tuollainen leuhkiminen ja seksitaidoilla kehuskelu muille ihmisille on todella noloa. En arvostaisi sellaista kumppania.
Ei miehelle, eihän mies ole tehnyt mitään. Vaimo voi olla ylpeä itsestään.
On. Naiset voivat kääntää tilanteen:
Onko ylipainoinen, paskasiin ja rikkinäisiin vaatteisiin pukeutuva, olutta kittaava huonokäytöksinen mies häpeän aihe? Varsinkaan jos aina ei ollut näin, vaan romahdus alkoi työttömyydestä, jota on nyt jatkunut 14 vuotta.
Nyt sitä rakkautta kehiin
Minä olen ylpeä siitä että saan olla ja kulkea upean naisystäväni rinnalla.
Muodokas hyväpeppuinen ja reisinen hellyttävän kaunis nainen, olen sen hänellekin kertonut että ole ylpeä muodoistasi, häntä joskus mietityttää muotonsa koska kaikkialla ihannoidaan poikamaista naisvartaloa.
kaunis nainen on miehille status.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehelle, eihän mies ole tehnyt mitään. Vaimo voi olla ylpeä itsestään.
Kannustanut ja mahdollistanut. Sen puutteestahan miehiä syytetään kun perse leviää.
Ei vaimo ole mikään esine, jota näytellään muille. Hyvä ja rakastava suhde on ylpeyden aihe, etenkin jos se pysyy sellaisena vuodesta toiseen.