Sain selville jouluaattona että mies olikin saanut jo 3kk
Sitten palkankorotuksen ja ylennyksen töissä. Miksi ei kertonut aiemmin-väitti että unohti. Ei kukaan unohda 1200€/kk palkankorotuksen kertomista ja ylennystä. Löysin eilen yhtä korttia etsiessä sen palkkakuitin. Kiwa joulumökötys ollut miehen taholta eilisestä asti - miksi mies mököttää - minunhan pitäisi olla se....
Kommentit (105)
Haluaa säästää ne rahat, eikä laittaa perheen yhteiseen kulutukseen.
Mitä sinä olet miehesi rahoja kyttäämässä? Pidä vaan huoli omista rahoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Sitten palkankorotuksen ja ylennyksen töissä. Miksi ei kertonut aiemmin-väitti että unohti. Ei kukaan unohda 1200€/kk palkankorotuksen kertomista ja ylennystä. Löysin eilen yhtä korttia etsiessä sen palkkakuitin. Kiwa joulumökötys ollut miehen taholta eilisestä asti - miksi mies mököttää - minunhan pitäisi olla se....
Palkkakuitti 2018 paperilla ja kotona. Jep jep.
Minulle tulee paperinen palkkalaskelma postissa kotiin vielä vuonna 2018 ja tietääkseni myös 2019. Asiantuntija-alalla pienehkössä organisaatiossa työskentelen. Palkankorotusta ei valitettavasti ole tulossa, vain yleiskorotus joka jää reilusti alle sataseen bruttonakin.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle muka tulee paperisia palkkakuitteja kotiin? Porvoolaisille?
Minulle ainakin tulee. Ensi vuoden alusta siirrytään sähköisiin palkkakuitteihin, paitsi jos edelleen haluaa paperilla.
Oon Helsingin kaupungilla töissä jo vuodesta -91. Mulle tulee ihan paperinen palkkalaskelma postissa.
En ole koskaan ajatellun koko asiaa sen kummemmin. Onhan se toki sp:ssäkin.
Hyvä, että tuli puheeksi. Ihan turhahan tuollainen juttu on, ekologisempaan systeemin siirryn.
Ihan ohis tämä, mutta niille, jotka epäilevät... Kyllä voi tulla vielä paperisia palkkakuitteja.
Ei nyt mitenkään ole outoa, että palkkakuitti on himassa paperilla. Meille tuli postissa kotiin vielä n. pari vuotta sitten. Ja tämän jälkeen olen töissä havainnut, että porukka tulostelee niitä sähköisiä kuittejaan ja vie kotiinsa.
Meille tulee paperisena palkkakuitti kotiin. Tulee se meidän omaan järjestelmäänkin, mutta myös paperilla..
Mä luulen kans että mies haluaa käyttää sen korotuksen omiin juttuihinsa. Mököttää kun jäi kiinni eikä voikkaan hassata rahoja miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle muka tulee paperisia palkkakuitteja kotiin? Porvoolaisille?
Minulle. Ihan näin armon vuonna 2018.
Terveisin, ei-Porvoosta.
Myös minulle tulee palkkakuitti postin mukana kotiin.
Tämä on kumma palsta, jos itselle ei tule, kellekään muullekaan ei voi tulla.
Meillä myös paperinen palkkakuitti, ihan tämä "äitien tekemä" elintarvikefirma kyseessä.
Minulle myöskin tulee paperinen palkkakuitti kotiin, samoin miehelleni. Olisi mahdollista vaihtaa se tulemaan sähjöisesti verkkopankkiin, mutta en ole nähnyt mitään syytä siihen.
Ihmettelen kuitenkin, miksi ap:n mielestä mies olisi tilivelvollinen palkankorotuksestaan hänelle.
Yliopiston työntekijä
Onko niitä muunlaisiakin kuin paperiin painettuna? Kyllä posti kantaa kotia ja maarakennusalalla olen töissä.
No se on tämä palstan peruskirjoittelija, kenellä-muka-vielä-tyyppi, jolla on vankkumaton usko maailman kehitykseen ;D
Ei saanu Ap keskustelua toivomastaan asiasta, vaan porukka takertui johonkin paperiseen palkkakuittiin :D :D
Taattua av:n toimintaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei saanu Ap keskustelua toivomastaan asiasta, vaan porukka takertui johonkin paperiseen palkkakuittiin :D :D
Taattua av:n toimintaa..
Mistä tässä oikein olikaan kyse? Ai niin.... :D
Miehellä on toinen nainen, johon käyttää ne tlimääräiset ja mököttää, koska sait selville. Näin meillä kävi.