Jos kumppanisi pettäisi sinua. Mikä seuraavista olisi pahin vaihtoehto?
Mikä seuraavista olisi pahin vaihtoehto? Antaisitko anteeksi mitään näistä ja minkä helpoiten ja miksi? Pettäminen tarkoittaa näissä vaihtoehdoissa seksin harrastamista. Jota olisi tapahtunut kerran.
1. Kumppanisi pettäisi sinua exänsä kanssa. Kyseessä olisi ex, jonka kanssa kumppanisi on ollut joskus pitkässä suhteessa ja heillä on selkeästi yhteinen menneisyys.
2. Kumppanisi pettäisi sinua työkaverinsa kanssa. Kyseessä olisi työpaikan yhteinen illanvietto, jonka seurauksena menisi sänkyyn työn kautta tutun ihmisen kanssa.
3. Kumppanisi pettäisi sinua risteilyllä tms jonkun ihan random tyypin kanssa, jonka nimestä ei olisi enää varma kotona
4. Kumppanisi pettäisi sinua jonkun ennestään tuntemansa kanssa, jonka kanssa ei ole aikaisemmin harrastanut seksiä. Henkilö ei ole sinulle läheistä sukua, eikä kaverisi.
Kommentit (6)
1 pahin. Siinä on eniten tunnetta mukana.
3 olisi helpoin antaa anteeksi.
4 1 2 3 pahimmasta vähemmän pahaan. Tosin kaikki pahoja.
Mikään ei olisi helppo, ehkei edes mahdollinen anteeksiantaa. Vastaan silti.
Kolmonen "helpoin", varmaan kakkonen pahin.
1 on pahin ja tätä joskus pelkäsin. Entinen vaimo soitteli miehelle ja vikitteli luokseen un oli kuullut meidän seurustelusta.
Huom! En ollut syy eroon enkä edes tuntunut miestä vielä kun ex-vaimon lähti toisen mukaan. Näillä ei ollut yhteisiä lapsia.
Muutkin on kamalia. En usko että antaisin niitäkään anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Mikä seuraavista olisi pahin vaihtoehto? Antaisitko anteeksi mitään näistä ja minkä helpoiten ja miksi? Pettäminen tarkoittaa näissä vaihtoehdoissa seksin harrastamista. Jota olisi tapahtunut kerran.
1. Kumppanisi pettäisi sinua exänsä kanssa. Kyseessä olisi ex, jonka kanssa kumppanisi on ollut joskus pitkässä suhteessa ja heillä on selkeästi yhteinen menneisyys.
2. Kumppanisi pettäisi sinua työkaverinsa kanssa. Kyseessä olisi työpaikan yhteinen illanvietto, jonka seurauksena menisi sänkyyn työn kautta tutun ihmisen kanssa.
3. Kumppanisi pettäisi sinua risteilyllä tms jonkun ihan random tyypin kanssa, jonka nimestä ei olisi enää varma kotona
4. Kumppanisi pettäisi sinua jonkun ennestään tuntemansa kanssa, jonka kanssa ei ole aikaisemmin harrastanut seksiä. Henkilö ei ole sinulle läheistä sukua, eikä kaverisi.
Jos minua petetään, niin minulla ei ole kuin yksi vaihtoehto ja se on ero. Kerrasta poikki periaate minulla. Yksikään ihminen ei ole niin tärkeä minulle, että jos pettää luottamuksen niin jäisin pohtimaan anteeksiantoa. ( koskee siis parisuhdetta )
Kaikki yhtä pahoja, kenkää tulisi joka tapauksessa.