Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miten saadaan Suomen syntyvyys nousuun?

Vierailija
25.12.2018 |

?

Kommentit (562)

Vierailija
221/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt oman osani, joten ei enää kiinnosta.

Vierailija
222/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaan #metoo kampanja, kukaan ei enää uskalla ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Kaiketi haluat myös samalla laillistaa raiskauksen?

Hyvä kommentti sinänsä mutta #metoo on vaikuttanut myös normaalien ja ujojen miesten käyttäytymiseen siten, että eivät uskalla ottaa enää minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Juuri siksi metoota tarvittiin että nämä jotka ei tiedä mikä on ahditelua joutuivat miettimään omaa käytöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivusta seurannut muutaman noin kolmekymppisen miehen parisuhteen etsintää Tinderistä. Voi, kun on paljon nirsoja nuoria naisia - pitää natsata musiikkimaku, koulutus, ulkonäkö ja viinaakin pitää juoda, muuten ei kyllä naisseuraa heltiä. Baarissa tyttöjen kanssa heiluessa kuluu nuoruus ja jossain vaiheessa huomaa, että hups - nyt olen 35-vuotias ja lapset olis kivoja. Baarista sitä parisuhdetta ei ole löytynyt ja kilttiä miestä ei huolita. Alfa-uros on itsevarma ja naisia ei-niin-kunnioittava, mutta todella mielenkiintoinen. Lapsista ei ole kiinnostunut eli tässä syy miksi Suomessa syntyvyys on pohjamudissa. 

Yrittäkää nähdä miehissä muitakin hyviä ominaisuuksia kuin se jumalaton itsevarmuus. Turvallisessa parisuhteessa uskaltaa tehdä lapsia ja todennäköisesti se kiltti mies jopa hoitaakin heitä. Ei taatusti lähde odotusaikana paremman muijan hakuun. 

Vierailija
224/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vuorotyö estää lapset? Yleensä lääkäreillä, lentäjillä, poliiseilla, sairaanhoitajilla jne on isot lapsikatraat kotona.

Eiköhän tällaisissa perheissä yleensä se toinen osapuoli ole jossain muissa kuin vuorotöissä ja on sovittu, että hän on enemmän arjesta vastuussa. Vähän kuin Sirpa Selänne, joka antoi hienoja haastatteluja siitä, että naisen vähän kuin kuuluu se tehdä ja mahdollistaa miehelle ura. Sellaisessa asemassahan se on helppo niin sanoa :D

Vierailija
225/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla olis miljoonatulot en tekis yhtäkään kersaa ja vielä vähemmän ottasin ketää naista elätettäväks. t. nuori hetero mies

Suosittelen suomalaista naista. Niitä ei nimittäin tarvitse elättää, ne käyvät töissä.

T: keski-ikäinen heteronainen

No joo mutta ovat seksisirkusveteraaneja.

Hohhoijaa. Miten se voi vielä 2018 olla jollekin noin kova paikka, että jotkut ihmiset nauttivat seksistä?

Ei miesten ikiaikainen naisihanne muutu vaikka vuosiluku olisi 2118. Seksisirkusveteraani ei ole äidillinen ja hyvä äiti.

Millä spekseillä pääsee seksisirkusveteraaniksi? Onko näille joku rintamerkki ja järjestötoimintaa, josta ne tunnistaa? Salainen kädenpuristus?

Mulla on 6 kumppania, joista 2 aviomiestä, mutta yhteensä olen paneskellut näiden kanssa joitain tuhansia kertoja. Ja kas kummaa, aikuisen lapseni mielestä olen ollut varsin hyvä äitikin. Kaikkea sitä ehtiikin, ajatella. Kyllä tällä pitää jo tirehtööriksi päästä.

Et ole veteraani.

Vierailija
226/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuprinssiä odotellessa kirjoitti:

Olen sivusta seurannut muutaman noin kolmekymppisen miehen parisuhteen etsintää Tinderistä. Voi, kun on paljon nirsoja nuoria naisia - pitää natsata musiikkimaku, koulutus, ulkonäkö ja viinaakin pitää juoda, muuten ei kyllä naisseuraa heltiä. Baarissa tyttöjen kanssa heiluessa kuluu nuoruus ja jossain vaiheessa huomaa, että hups - nyt olen 35-vuotias ja lapset olis kivoja. Baarista sitä parisuhdetta ei ole löytynyt ja kilttiä miestä ei huolita. Alfa-uros on itsevarma ja naisia ei-niin-kunnioittava, mutta todella mielenkiintoinen. Lapsista ei ole kiinnostunut eli tässä syy miksi Suomessa syntyvyys on pohjamudissa. 

Yrittäkää nähdä miehissä muitakin hyviä ominaisuuksia kuin se jumalaton itsevarmuus. Turvallisessa parisuhteessa uskaltaa tehdä lapsia ja todennäköisesti se kiltti mies jopa hoitaakin heitä. Ei taatusti lähde odotusaikana paremman muijan hakuun. 

Ei miehiä kiinnosta parisuhde. Sitä tässä koko ketjun miehet hokeneet.

Niin ja olet siis seurannut miehiä eli et tiedä mitään naisista ja heidän haluista. Kirjoita provosi ensi kerralla vähän tarkemmin.

Vierailija
227/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyspelkoisena minut saisi lisääntymään se, että voisin olla varma siitä että saisin halutessani sektion. En kykene edes kuvittelemaan raskautta, kun päätöksen sektiosta saa vasta kun on niin pitkällä raskaudessa ettei abortti olisi enää mahdollinen. Kaikki muu elämässäni on järjestyksessä ja hyvin, mutta synnytyspelko on aina ollut niin vahva että mieluummin päättäisin päiväni kuin synnyttäisin alateitse.

Vierailija
228/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tällein 21v naisena sanon, että tällaiset keskustelut ainakin vie kaikki pariutumishalut. Samalla jäätyy se ajatus lapsistakin. Ällöttää miehet ja naiset yhtälailla. AV-palsta on muutenkin 100% ehkäisykeino, kun tajuaa miten paskoja ihmiset on. Joka ainoa muu eläinlaji saisi lisääntyä, mutta ihminen on kyllä niin läpikotaisin saastainen elukka, että toivottavasti kuoleekin pois kokonaan.

Voin kertoa, että ihmiset ovat enimmäkseen mukavia, täällä kirjoittelevat pääasiassa elämäänsä pettyneet ihmiset kuten minä itse. Ei noin nuoren naisen kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.

Vierailija
229/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vuorotyö estää lapset? Yleensä lääkäreillä, lentäjillä, poliiseilla, sairaanhoitajilla jne on isot lapsikatraat kotona.

Eiköhän tällaisissa perheissä yleensä se toinen osapuoli ole jossain muissa kuin vuorotöissä ja on sovittu, että hän on enemmän arjesta vastuussa. Vähän kuin Sirpa Selänne, joka antoi hienoja haastatteluja siitä, että naisen vähän kuin kuuluu se tehdä ja mahdollistaa miehelle ura. Sellaisessa asemassahan se on helppo niin sanoa :D

Ai sairaanhoitajilla usein kotona oleva mies, joka tukee miljoonia tienaavan vaimon uraa? :D

Lääkäreistä enemmistö on naisia myös. Tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
230/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista. Poistetaan elatusmaksut.

100% varmasti toimii.

No johan on kuningasajatus. Pohditko asiaa pitkäänkin?

Kysyttiin miten, niin vastasin. Totuus tympäsee varmasti. Niin ja se raha ei poistuisi vaan tulisi valtiolta.

Nykynaisilla ei ole mitään kunnioitusta miehiä kohtaan. Kyllä miehet alkavat jo viisastumaan, kaverit puhuu mitä tapahtuu kun tekee lapsen. Se on niin suuri riski joutua maksamaan vuosikymmeniä rahaa sellaselle joka halveksii sua, ei se ole järkevää. Mies haluaa puolison, ei niinkään lasta. Pohjimmiltaan se halu saada lapsi, lähtee aina naisesta. Tuo kunnioituksen puute johtaa lähes aina eroon ja sitten maksetaan.

Tietysti on poikkeuksia ja rakastavia pareja jotka haluavat lapsen yhdessä. Ehkä yksi kymmenestä.

Eli tarkoitat; mies ei oikeasti halua lasta, mutta uskottelee naiselle tahtovansa, jotta voi naisen pitää,, joten lapsi tehdään. Koska mies ei oikeasti lasta halunnutkaan, laiminlyö hän tällä tavalla kaiken perheeseen liittyvän. Kuvaan astuu tämä epäkunnioitus ja  lopulta nainen haluaa eron. Sitten eron jälkeen joudut maksamaan siitä lapsesta aiheutuvia kuluja, jonka ihan itse pimitetyistä todellisista haluista huolimatta olet tehnyt. Sekö on sinusta väärin ja jotenkin vain naisen vika? 

Vierailija
231/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani kyse on siitä että en aio synnyttää alakautta. Sektio kaikille sen haluaville, tiedän ystäväpiiristäni monta naista jotka juuri tästä syystä ovat päättäneet jättää lapset hankkimatta.

Ai niin kun pimppi löystyy ja sitten miehet ei enää tykkää. :(

Jengi on niin emansipoitunutta, mutta sitten miesten arviot pantavuudesta on maailman isoin juttu ja ohjaa naisten elämää viimeisen päälle...

En usko että itse tykkäisin jos pimppi löystyisi.

Seksi ja orgasmit sekä pidätyskyky ovat minulle sen verran tärkeitä että ei kiitos alatie synnytykselle.

Miesten mielipiteellä ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä.

Vierailija
232/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että moni pa.kolaisena maahan tuleva nainen olisi halukas pariutumaan suomalaisen miehen kanssa.

Selitä meille miksi. Selitä myös, puhutko tvp-hakijoista vai plaisista.

Luulen että pako.laisista ja turv.apaikanhakijoista (siis naispuolisista) moni on kulttuureista joissa eletään parisuhteissa.

Mutta mikä sinut saa ajattelemaan, että he haluaisivat parisuhteeseen suomalaisen miehen kanssa? Ja vieläpä sellaisen suomalaisen miehen kanssa, joka ei ole kelvannut edes oman maan naisille? Etkö ajattele, että kaunis "ar.abiprinsessa" erittäin todennäköisesti olisi haluttu myös niiden paikallisten "alfojen" keskuudessa. Miksi hänkään haluaisi huonomman miehen kuin parhaan mahdollisen?

Aika surkeasti menee miehellä, jos hän laskee parisuhdemahdollisuutensa sen varaan, että jossain päin maailmaa iso joukko naisia joutuu hätään ja lähtee hakemaan tvpaa juuri Suomesta, ja saa sen vain jos suostuu pariutumaan paikallisen vanhanpojan kanssa.

Vierailija
233/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaan #metoo kampanja, kukaan ei enää uskalla ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Hyvä kommentti sinänsä mutta #metoo on vaikuttanut myös normaalien ja ujojen miesten käyttäytymiseen siten, että eivät uskalla ottaa enää minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Siis voisitko avata tätä asiaa nyt mulle koska väite toistuu usein enkä kykene ymmärtämään, mitä sillä tarkoitetaan. Siis, kun yhteiskunta tuomitsee seksuaalisen ahdistelun ja kiusaamisen, se on jotenkin paha asia ja ujot miehet eivät uskalla sen takia puhua naiselle tai kysyä treffeille?

Vierailija
234/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37v asti kierretään joka viikonloppu ravintolassa ja tinderissä. Sitten kun miestä ei löydy ja ikää on liikaa niin pistetään uusi jakso Sinkkuelämää ja avataan punkkupullo. Ja sitten aletaan hamstraamaan kissoja jotka toimii lapsen korvikkeena ja niitä sitten hoivataan ja paapotaan

Suosittelen, että hankkii ne kissat jo parikymppisenä, tämä on ihanaa! Jättää baarit ja punkut sikseen, ehkä telkkaa voi katsoa. Jos siihen sattuu löytämään vielä kissoista pitävän miehen niin elämä alkaa olla suht täydellistä.

Vierailija
235/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuprinssiä odotellessa kirjoitti:

No hyi joku tavis. Kyllä miehen pitää olla salaperäinen ja jännittävä mutta silti turvallinen ja avoin. Pitää olla seikkailunhaluinen ja ex-tempore mutta samalla haluaa sitoutua ja olla aloillaan. Pitää olla komea ja kaikin puolin hyvä mutta silti lojaali vain yhdelle naiselle vaikka kysyntää ois kuinka paljon. Ja miehen pitää olla johtaja-asemassa hyvässä työssä mutta silti pitää olla aikaa parisuhteelle ja lapsille

Vierailija
236/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikään mies  jolla on enemmän kuin kaksi aivosolua sekaantuisi suomikantturoihin?

Niin vaan sinäkin viihdyt tällä mammapalstalla päivästä toiseen :-DDD

Vierailija
237/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla olis miljoonatulot en tekis yhtäkään kersaa ja vielä vähemmän ottasin ketää naista elätettäväks. t. nuori hetero mies

Suosittelen suomalaista naista. Niitä ei nimittäin tarvitse elättää, ne käyvät töissä.

Hohhoijaa. Miten se voi vielä 2018 olla jollekin noin kova paikka, että jotkut ihmiset nauttivat seksistä?

Ei miesten ikiaikainen naisihanne muutu vaikka vuosiluku olisi 2118. Seksisirkusveteraani ei ole äidillinen ja hyvä äiti.

No jos ei niitä oman ihanteen mukaisia kumppaneita meinaa löytyä, niin sitten on vaihtoehtona joko päivittää vaatimuksiaan tai olla yksin. Muiden solvaaminen omaan tahtoon alistamistarkoituksessa on lähinnä lapsellista. Ja seksistä tykkääminen nyt ei mitenkään poissulje äidillisyyttä. Pikemminkin ne on ne teidän ihailemat kävelevät pakastimet joilta ne äidinvaistotkin saattaa uupua.

Jepujep. Lisäksi koen vähän huvittavana ja ironisena sen, että se naisen seksi on niin kauhistus ja epä-äidillistävä kun tosiasiahan on se, että sitä saamarin seksiä tarvitaan, että niitä lapsia syntyy. Kaiken järjen mukaan kova paneskelija ja seksistä tykkäävähän on mitä loistavin vanhempi :D

Vierailija
238/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole hankkimassa lapsia, koska ei juurikaan vaipparalli kiinnosta. Mieluummin käytän rahani matkusteluun, vaatteisiin ja elektroniikkaan kuin huutaviin ipanoihin kaikkine tarpeineen :D

M25

Vierailija
239/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä spekseillä pääsee seksisirkusveteraaniksi? Onko näille joku rintamerkki ja järjestötoimintaa, josta ne tunnistaa? Salainen kädenpuristus?

Mulla on 6 kumppania, joista 2 aviomiestä, mutta yhteensä olen paneskellut näiden kanssa joitain tuhansia kertoja. Ja kas kummaa, aikuisen lapseni mielestä olen ollut varsin hyvä äitikin. Kaikkea sitä ehtiikin, ajatella. Kyllä tällä pitää jo tirehtööriksi päästä.

Et ole veteraani.

Pyrinkin tirehtööriksi. Moni veteraaniksi määritelty on harrastanut paljon vähemmän seksiä. Eikös siitä ollut kyse, että saada pitää? Silloin kannattaa tähdätä parisuhteeseen, myös sen alfaksi kuvittelemanne.

Vierailija
240/562 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä osoittaa vain, että #metoo tuli tarpeeseen. Jos ihminen ei erota normaalia lähestymistä ja ahdistelua toisistaan, niin ainoa oikea vaihtoehto onkin olla ottamatta kontaktia. Eikä tämä ole vitsi tai vttuilua vaan ihan fakta.