Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri varasti multa pizzan?!

Vierailija
25.12.2018 |

Tilasin itelleni pizzan, ja 55min sitten sain viestin, että tilaus on lähtenyt kuljetukseen. (Yleensä kuljetus kestää 5-20min, asun 1.5km pizzeriasta)

Kymmenisen minuuttia viestistä ja olin eteisessä (järjestin takit ja kengät siistimmin) ja kuulin oven läpi rappukaytävästä epämääräistä keskustelua ja hyvät illanjatkot, keskustelu kuulosti siis että mun pizza annettiin rappukättävässä henganneelle pojalle!

Ajattelin eka naapurilla olleen oma tilaus, jonka sai, mutta mun tilaus on ollut matkalla nyt tunnin ajan...

Mun pizza tais päätyä naapurin raikulipojalle, joka sattumalta oli rappukäytävässä ja kehtasi ottaa ilmaisen pizzan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mihin asti se pizzeria on auki? Jos ei kohta kuulu niin soittaisin uudelleen, että mikä tilanne (kun heidänhän piti soittaa sille kuskille?).

Vierailija
42/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ko. tilanne on edennyt? Kumpi teki ns. aloitteen pizzan luovuttamiseksi, naapurissa asuva tyyppi vai pizzerian työntekijä?

Kaljoitellut poika sattumalta rappukäytävässä "hei ihanaa, pizzaa!"

Ja kiireinen kuski antaa pizzan ja jatkaa matkaa seuraavaan paikkaan.

Huonojen sattumusten summa :D

En ole enää vihainen, pizzerian henkilö kuulosti niin pahoittelevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tämä päättyy hyvin! Kannattaa pitää kiinni oikeuksistaan.

Vierailija
44/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÄIVITYS!

Soitin taas pizzeriaan ja sieltä pahoiteltiin paljon! Saan pizzani ja juoman kaupan päälle :'D

Arvasin että saat uuden pizzan, yleensä ne kuitenkin haluaa pitää asiakkaat tyytyväisenä. Mäkin sain joskus pizzan jossa oli lihaa vaikka tilasin kasvispizzan, ja sain tilalle uuden kasvispizzan ja sain pitää sen lihapizzan. Itse asiassa tää on tapahtunut kaksikin kertaa, toinen paikan päällä ja toinen kotiinkuljetettuna (eri pizzerioissa).

Vierailija
45/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uusi pizza löytää perille! Nyt kiinnostaa mitä täytteitä otit?

Vierailija
46/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli viimeks aivan pska pizza. Meni roskiin. Ärsyttävää kun pizzaonlinen sivuilla luki, että reklamaatiot heille niin hoitavat. Laitoin sinne reklamaation ja vastasivat, että ole yhteydessä ravintolaan mutta ovat nyt laittaneet viestin suoraan ravintolaan ja heiltä ollaan yhteydessä minuun. Ei oltu. VMP jaksa alkaa 15 euron vuoksi tappelee.

"Reklamaatio

Pizza-online-palvelun toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa, niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös tilauksen valmistavan ja toimittavan ravintolan tiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen liittyvissä asioissa voi myös olla yhteydessä suoraan toimittavaan ravintolaan nopeuttaakseen tiedon kulkua.

"

Vierailija
47/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti uusi pizza löytää perille! Nyt kiinnostaa mitä täytteitä otit?

Fantasiapizza:

Fetajuusto

Kinkku

Salami

Rucola

Ja ANANAS

Toivottavasti pizzavaras olisi näitä ananaspizzan vastustajia ;D

Vierailija
48/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin pizzaa!

Vierailija
49/50 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä opetus meille muille. Olen maksanut pizzat etukäteen ja meitä kun on monta niin summakin on iso.

Vierailija
50/50 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä että tilaisuus tekee varkaan hähhähhähhäähääääää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme