Naapuri varasti multa pizzan?!
Tilasin itelleni pizzan, ja 55min sitten sain viestin, että tilaus on lähtenyt kuljetukseen. (Yleensä kuljetus kestää 5-20min, asun 1.5km pizzeriasta)
Kymmenisen minuuttia viestistä ja olin eteisessä (järjestin takit ja kengät siistimmin) ja kuulin oven läpi rappukaytävästä epämääräistä keskustelua ja hyvät illanjatkot, keskustelu kuulosti siis että mun pizza annettiin rappukättävässä henganneelle pojalle!
Ajattelin eka naapurilla olleen oma tilaus, jonka sai, mutta mun tilaus on ollut matkalla nyt tunnin ajan...
Mun pizza tais päätyä naapurin raikulipojalle, joka sattumalta oli rappukäytävässä ja kehtasi ottaa ilmaisen pizzan.
Kommentit (50)
Toinen soitto, linja varattu.
Kolmas soitto, kukaan ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsepä et ollut pizzaa vastassa. Turhaa syyttää naapuria omasta virheestäsi.
:D Naapuriko teki oikein vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzerian moka, jos toimitettu väärään osoitteeseen. Soita sinne.
Pizzeriassa todennäköisesti todetaan, että sorry, toimitimme pizzan kuten piti, emme lähetä toista pizzaa ilmaiseksi.
No sinä vastaat napakasti, että sait viestin, muttet pitsaa. Ja että olet maksanut siitä.
Silloin sieltä todetaan, että pizza on toimitettu, siitä on vastaanottokuittaus ja turha yrittää heiltä kerjätä toista ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan kotiinkuljetuksesta, niin tilaus pitää kyllä kuljettaa kotiin asti.
Pitsapetos! Kohujuttu!
Kerro miten kävi.
Nyt sain pizzeriaan yhteyden, mutta sieltä ei osattu sanoa mitään. Pizzerian tyyppi soittaa kuskille.
Mee laittaa sen naapurin postiluukusta joku kiva ylläri?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain pizzeriaan yhteyden, mutta sieltä ei osattu sanoa mitään. Pizzerian tyyppi soittaa kuskille.
Hyvä! Kyseessä Pizzerian huolimattomuus ja siitä seurannut virhe. Jos pizzeria alkaa vänkäämään että pizza toimitettu kuten pitikin, niin sitten yhteys iltalehteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzeriassa todennäköisesti todetaan, että sorry, toimitimme pizzan kuten piti, emme lähetä toista pizzaa ilmaiseksi.
No sinä vastaat napakasti, että sait viestin, muttet pitsaa. Ja että olet maksanut siitä.
Silloin sieltä todetaan, että pizza on toimitettu, siitä on vastaanottokuittaus ja turha yrittää heiltä kerjätä toista ilmaiseksi.
Siinä tapauksessa ainakin itse toteaisin, että vastedes tilaan sellaisesta pitseriasta, joka huolehtii pitsan perille asti. Mokia sattuu, mutta ne on syytä myöntää ja hyvittää. Yleensä firmat eivät muutaman euron takia halua menettää asiakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Kyseessä Pizzerian huolimattomuus ja siitä seurannut virhe. Jos pizzeria alkaa vänkäämään että pizza toimitettu kuten pitikin, niin sitten yhteys iltalehteen!
En halua itseäni iltalehteen :D
"Yksinäisen naisen joulu pilalla - pizza varastettiin!"
En ole ihan varma missä asunnossa pizzavaras asuu. Mutta hän on äänekäs ja juhlii usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitettu VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN.
Nyt mennyt 10min soitosta.
Pitääkö odottaa heiltä soittoa takaisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tehdä rikosilmoitus petoksesta.
Oon pelännyt että mulle käy näin kun maksan tilauksen etukäteen. Kamala tilanne jos oikeasti tapahtuu jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitettu VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN.
No nii-in!! Vai päteekö sama logiikka kaikkeen?? Kirurgi poisti vahingossa Pirkon käden kun piti poistaa Matin käsi? Mut hei käsi kuin käsi, LEIKKAUS SUORITETTU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma. Sait minkä ansaitsit. No pizza for you.
Tiedätkö mitä karma tarkoittaa?
Intialainen korma-ruoka.
Mitenköhän ko. tilanne on edennyt? Kumpi teki ns. aloitteen pizzan luovuttamiseksi, naapurissa asuva tyyppi vai pizzerian työntekijä?
Soitappa poliisille että käyvät pizzeriassa.
PÄIVITYS!
Soitin taas pizzeriaan ja sieltä pahoiteltiin paljon! Saan pizzani ja juoman kaupan päälle :'D