Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä esitteli 100€ hopeakaulaketjua ylpeänä. - Meinasin revetä :D

Vierailija
25.12.2018 |

Ystäväni esitteli ylpeänä 100€ hopeakaulaketjuaan mulle. Ei meinannut pokka pitää , kun ystävä sanoi ” Ookkos nähny näin hienoa korua ja ajattele! mies osti 100€ kaulakorun” Hymähdin vaan, en edes viitsinyt kommentoida. Mielestäni koru oli täysin olematon, mitätön hopeinen kaulakoru. Itse en arvosta noin halpaa makua enkä ymmärrä, kuinka joku kehtaa rehvastella 100€ hopeakaulakorulla . Olen sanaton. Itse olen tottunut vähän erilaisiin hintaluokkiin.
Ihmettelen muutenkin, kun ihmiset esittelevät lahjojaan somessa ja juuri jotain 50-120€ hopeakoruja. Itse en ikimaailmassa kehtaisi näytellä tuon hintaisia hopeakoruja. Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko , että joku ajattelee teidän 50-120€ korusta, että Vau! Vähän eri asia kuin 400-800€ korut, joita jo kehtaakin esitellä.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni esitteli ylpeänä 800€ kaulakoruaan. En tiedä miten hän oikein kehtasi, ei varmaan ymmärrä miten tyylitajuttomalta vaikutti. Itse liikun vähän eri hintaluokassa. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että niitä muutaman satasen koruja kannattaa esitellä. Vähän eri asia jos koru on maksanut 8-90000€. Silloinkin pitää muistaa mainita, että kyse on arkikorusta, juhlakäädyt sitten erikseen.

Näin juuri. Oma ystäväni esitteli juuri joululahjaksi saamaansa 80000 euron kaulakoruaan, meinasi uudenvuodenjuhliin laittaa. Vähån hymyilytti kyllä, mutta sen verran käytöstapoja on, etten viitsinyt kommentoida. 😂 Kyllähän juhlissa nyt vähintään 800000 euron helyt pitää olla, itse tosin pidän tuon hintaluokan koruja ihan arkenakin. Juhlissa sitten jotain 8000000-10000000 euron korut. Tyylitaju tuntuu olevan monelta hukassa.

Kaikenlaista rihkamaa sitä ihmiset kaulassaan kantavatkin! Tyylikkäänä rouvana päällä on arkena n. 100 000 000 euron arvosta koruja. Juhlatunnelmaan päästään parhaiten jossain 1 000 000 000 euron hintaluokassa.

Vierailija
42/136 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IkiMAAAAAAAAAAAAAAAILMASSAAAAAaaaaaaaaaaaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavan typerä aloitus.

Vierailija
44/136 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni esitteli ylpeänä 800€ kaulakoruaan. En tiedä miten hän oikein kehtasi, ei varmaan ymmärrä miten tyylitajuttomalta vaikutti. Itse liikun vähän eri hintaluokassa. Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että niitä muutaman satasen koruja kannattaa esitellä. Vähän eri asia jos koru on maksanut 8-90000€. Silloinkin pitää muistaa mainita, että kyse on arkikorusta, juhlakäädyt sitten erikseen.

Näin juuri. Oma ystäväni esitteli juuri joululahjaksi saamaansa 80000 euron kaulakoruaan, meinasi uudenvuodenjuhliin laittaa. Vähån hymyilytti kyllä, mutta sen verran käytöstapoja on, etten viitsinyt kommentoida. 😂 Kyllähän juhlissa nyt vähintään 800000 euron helyt pitää olla, itse tosin pidän tuon hintaluokan koruja ihan arkenakin. Juhlissa sitten jotain 8000000-10000000 euron korut. Tyylitaju tuntuu olevan monelta hukassa.

Kaikenlaista rihkamaa sitä ihmiset kaulassaan kantavatkin! Tyylikkäänä rouvana päällä on arkena n. 100 000 000 euron arvosta koruja. Juhlatunnelmaan päästään parhaiten jossain 1 000 000 000 euron hintaluokassa.

Menikö rouvalla vähän tunteisiin, kun verryttelyhousut koristavat yleisilmettä . Tässä on oikea esimerkki siitä, miten helppoja ihmiset ovat, kun heti menee provot tunteisiin. Ap sai siis sen, mitä halusi. Jäit toiseksi.Harmi.

Vierailija
45/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö rouvalla vähän tunteisiin, kun verryttelyhousut koristavat yleisilmettä . Tässä on oikea esimerkki siitä, miten helppoja ihmiset ovat, kun heti menee provot tunteisiin. Ap sai siis sen, mitä halusi. Jäit toiseksi.Harmi.

Tunteisiin? Huumorintaju ei taida olla vahvin puolesi.

Vierailija
46/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan.

Mä olen saanut 20 vuotta mieheltäni lahjoja. Ihan laidasta laitaan mitä vain. Matkoja, koruja, desing-tuotteita yms. Ei mitään överiä kuitenkaan, ei me rikkaita olla. Kaikista hienoin lahja minkä olen saanut on pieni humoristinen kirja, löytynyt varmaan jostain alelaarista 5 markalla. Sen kaivan esiin joka vuosi ja kyyneleet tulee väkisin silmään, siihen liittyy niin ihana tunne ja muistoja.

Yhdenkään korun kohdalla en tuota tunnetta saa enkä muista milloin sen olen saanut. Eikä minua kiinnosta niiden arvo kuten ei kenenkään muunkaan ihmisen korun, laukun tai kenkien arvo. Rehellisesti kyllä miettisin ihmisen järjenjuoksua jos hänelle tulee tarve kertoa korun hinta sitä esitellessä, olipa se halpa tai kallis. Eiköhän noissakin asioissa se ilon määrä lahjasta ole tärkeämpi kuin hinta. Tässä tapauksessa lahjan saaja ja sinä olette molemmat mauttomia.

Vinkki kaikille: Opetelkaa edes kirjoittamaan sana ”design” oikein, niin ette heti vaikuta täysin junteilta.

Vierailija
47/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itsellä on kihlasormuksena 600€ sormus palladiumvalkokullasta kultasepällä teetetty. En oo tosin vaivutunut kenellekään hintaa sanomaan. Miks kertoisin? Pitäisikö esitellä ja prameilla hinnalla.

Vierailija
48/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itsellä on kihlasormuksena 600€ sormus palladiumvalkokullasta kultasepällä teetetty. En oo tosin vaivutunut kenellekään hintaa sanomaan. Miks kertoisin? Pitäisikö esitellä ja prameilla hinnalla.

Halpahan tuo kihlasormukseksi on, joten eipä tuolla voi brassailla kuin köyhimmille.

Vierailija
49/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "meinasin revetä" ja "miehen kanssa kikatellaan" -aloitukset ovat niin selkeitä provoja, että ihmettelen miten kukaan näistä provosoituu.

Vierailija
50/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku, joka perustuu vain ja ainoastaan tuotteen rahalliseen arvoon, ei ole maku vaan wannabe -tyylikästä materialismia.

Vierailija
51/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpahan tuo kihlasormukseksi on, joten eipä tuolla voi brassailla kuin köyhimmille.

Enpä tunne ketään kuka olisi yli 200€ sormukseen laittanut. Vihkisormukseen laitetaan enemmän rahaa kiinni. Veikkaan, että 1200€ kahteen sormukseen ( myös miehen kihlasormus) on hyvin monelle ihmiselle paljon rahaa.

Vierailija
52/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, ap:llä ei oikeasti ole varaa edes siihen 100 euron koruun, eikä ketään, joka ostaisi edes 10 euron rihkamaa.

Vierailija
53/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kaunis ja mieluinen halpa koru kuin kallis ja törkeän ruma koru, kalleus ei sulje kylläkään kauneutta pois. Minustakin typerää mainita korun hinta vaan ennemmin voisi mainita sen sopivuudesta tai mieluisuudesta. Itsellänikin on hauskoja eri hintatason arkikoruja, kalliimmat makaavat rasioissaan kaapissa kun niille ei ole käyttöä, joutilaat voivat käyttää esim. sormuksia joissa on kolhoja kiviä tai möhköjä rannekoruja mutta arjessa ne ovat vain tiellä ja voivat hajota.

Vierailija
54/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tunne ketään kuka olisi yli 200€ sormukseen laittanut. Vihkisormukseen laitetaan enemmän rahaa kiinni. Veikkaan, että 1200€ kahteen sormukseen ( myös miehen kihlasormus) on hyvin monelle ihmiselle paljon rahaa.

Mutta minäpä tunnen. Sinulla on halpa sormus. Minulla on ystäviä , joilla oli 800-2000€ sormuksia.

Vierailija
55/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteisiin? Huumorintaju ei taida olla vahvin puolesi.

Voi pientä. Taas meni tunteisiin kovasti.

Vierailija
56/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minäpä tunnen. Sinulla on halpa sormus. Minulla on ystäviä , joilla oli 800-2000€ sormuksia.

Taidat olla itse ap. Sääli jos kaikki on rahasta kiinni. "Halpa" ei kelpaa. Ja mistä sinä edes tiedä paljonko ystäväsi sormukset ovat edes todellisuudessa maksaneet. Näitkö kuitin vai luotatko sanaan.

Vierailija
57/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sinun ystävilläsi halvat sormukset. Yli 5000€ pitää olla sormukset. Noi halpaa edes kukaan kehtaa pitää.

Vierailija
58/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeasta saa todella kauniita koruja tehtyä ja ainakin itse katson enemmän korun muotokieltä tms kuin hintaa. Eivät aina kulje käsikädessä.

Vierailija
59/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen naimisissa hyvätuloisen mutta pihin miehen kanssa.

Olisin varmasti itkenyt onnesta jos hän olisi ostanut 100e hopeakorun mulle sillä en koskaan saanut mitään henkilökohtaista lahjaa.

Vierailija
60/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap sai mieheltään?Pölynimurin?Vai onko miestäkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi