Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä esitteli 100€ hopeakaulaketjua ylpeänä. - Meinasin revetä :D

Vierailija
25.12.2018 |

Ystäväni esitteli ylpeänä 100€ hopeakaulaketjuaan mulle. Ei meinannut pokka pitää , kun ystävä sanoi ” Ookkos nähny näin hienoa korua ja ajattele! mies osti 100€ kaulakorun” Hymähdin vaan, en edes viitsinyt kommentoida. Mielestäni koru oli täysin olematon, mitätön hopeinen kaulakoru. Itse en arvosta noin halpaa makua enkä ymmärrä, kuinka joku kehtaa rehvastella 100€ hopeakaulakorulla . Olen sanaton. Itse olen tottunut vähän erilaisiin hintaluokkiin.
Ihmettelen muutenkin, kun ihmiset esittelevät lahjojaan somessa ja juuri jotain 50-120€ hopeakoruja. Itse en ikimaailmassa kehtaisi näytellä tuon hintaisia hopeakoruja. Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko , että joku ajattelee teidän 50-120€ korusta, että Vau! Vähän eri asia kuin 400-800€ korut, joita jo kehtaakin esitellä.

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii erikseen mainita ” mulla on 600€ sormus” ei yhtään kehu haiskahda. Sitten toisille sanotaan ” Ei se hinta hirveästi merkitse, vaan rakkaus” ensin kehutaan ja sitten mollataan muita kun muut kehuu.

Vierailija
82/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset rakkaat, kun ette oikein ymmärrä. Kyllä on aika vaatimaton 600€ kihlasormus. Sanoisinko tavallista vaatimattomampi. Käytiin vaimon kanssa katselemassa . Eipä ollut kehumista noissa hinnoissa.

Tämä niin paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kyllä nähdä, millainen on 600€ hieno sormus. Sen verran olen pyörinyt kultasepänliikkeissä enkä ole yhtään upeaa 600€ tai halvempaa sormusta nähnyt. Joo, ehkä jonkun yksittäisen ihmisen mielestä, mutta harvemmin tuon hintaisista sormuksista tulee mitään vau elämystä!

Vierailija
84/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan kyllä nähdä, millainen on 600€ hieno sormus. Sen verran olen pyörinyt kultasepänliikkeissä enkä ole yhtään upeaa 600€ tai halvempaa sormusta nähnyt. Joo, ehkä jonkun yksittäisen ihmisen mielestä, mutta harvemmin tuon hintaisista sormuksista tulee mitään vau elämystä!

Maku asioista ei voi kiistellä. Miksi sen sormuksen pitäisi muissa saada vai elämys. Muidenko takia se sormus ostetaan? Jos ei kykene aidosti olemaan toisen puolesta iloinen oli sormus sitten hintaluokkaa 10-10 000€ et ole aito ystävä.

Vierailija
85/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mammoilla taas väittelynaiheet

Vierailija
86/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi naiset rakkaat, kun ette oikein ymmärrä. Kyllä on aika vaatimaton 600€ kihlasormus. Sanoisinko tavallista vaatimattomampi. Käytiin vaimon kanssa katselemassa . Eipä ollut kehumista noissa hinnoissa.

Tylsiä olivat 100-300€ sormukset kun yli 500€ päästiin alkoi tulla omasta mielestäni kauniita. Teettämällä saa oman näköisen. Jokseenkin jos sitä sormusta ei ole hankittu muita varten niin se on se ja sama mitä muut ajattelee.

Joskus vaatimaton on kaunista.

Vierailija
87/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan 100e sormuksen ja 500e viinaa, olutta ja hyvää ruokaa

Vierailija
88/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakkauden mittana, kuinka paljon siihen koruun laittaa. Ei hiton kermapersemammat.

Vierailija
89/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itsellä on kihlasormuksena 600€ sormus palladiumvalkokullasta kultasepällä teetetty. En oo tosin vaivutunut kenellekään hintaa sanomaan. Miks kertoisin? Pitäisikö esitellä ja prameilla hinnalla.

Halpahan tuo kihlasormukseksi on, joten eipä tuolla voi brassailla kuin köyhimmille.

Enpä tunne ketään kuka olisi yli 200€ sormukseen laittanut. Vihkisormukseen laitetaan enemmän rahaa kiinni. Veikkaan, että 1200€ kahteen sormukseen ( myös miehen kihlasormus) on hyvin monelle ihmiselle paljon rahaa.

Mutta minäpä tunnen. Sinulla on halpa sormus. Minulla on ystäviä , joilla oli 800-2000€ sormuksia.

Ystävilläsi? Sulla siis ei ole mitään sormusta. Helppo se on muiden sormuksilla brameilla.

Ei olekaan, koska en pidä sormuksia työni takia. Vastasin vain kommenttiin. 600€ kihlasormus on halpa, kun miettii, että joillakin on 1000€ eurojen kihlasormus. Kyllä minä tiedän ystävien sormuksen hinnan, kun olen hinnan nähnyt.

Se että joillakin on yli 1000€ sormus ei tee 600€ sormuksesta halpaa. Halpa se on sinun mielestäsi, jolla ei edes ole mitään sormusta. Kaikilla ei ole varaa edes 200€ sormukseen. Joillekin se 1000€ sormuskin on halpa.

Kyllä se sinun sormuksesi nyt on vaan todella halpa, jos miettii tuhansien eurojen sormuksia ja ylipäätään hintaluokkia. 600€ ei mitään näyttävää sormusta saa. Ei tässä nyt mietitä kenen budjettiin on halpa ja kenen ei, mutta jos miettii hintoja , niin se on täysi fakta. Jos hintaluokassa vertaa vaikka 7000 € ja 600€ sormusta, niin 600€ sormus on lelu. Kun on kysymys sormuksen kalleudesta, niin siinä ei katsota kenen mielestä mikäkin on kallis. Se ei ole siinä vaiheessa mielipidekysymys. Ja nyt tarkoitan siis hintaluokkia enkä tosiaankaan ihmisten mielipiteitä. Kaksi täysin eri asiaa.

Tsiisus. Sinähän tiedät miltä se sormus näyttää? Se on uniikki ja meitä varten teetetty. Toista samanlaista ei ole. Mikä on näyttävä sormus? Moni 1000-2500€ sormus ei ole näyttävä. Itse en pidä sormuksen pinnan ulkona olevista timanteista. 600€ eurolla saa hyvinkin näyttävän sormuksen kultajousesta tai timanttisilta. Olisihan sitä ollut varaa laittaa sormukseen monta tonnia, mutta ei laitettu. Mun sormus voi olla sulle lelu ja halpa, mulle se ei ole. Suomalasta käsityötä.

Ai nii ethän sinä ole edes kihloissa niin mikä sinä olet kenenkään sormuksista sanomaan.

Se sun sormus ei edelleenkään ole kallis, mutta voithan toki siinä uskossa elää. 600€ eurolla ei mitään ihmeitä saa. Olen kihloissa ja sormukseni pyörii vähän eri hintaluokassa kuin sinun, anteeksi vain. Meillä arvostetaan laatua.

T. Eri kuin äskeinen

Teillä rakkaus on kiinni korussa tuskin olisi kihloja tullut 500€ sormuksella. Pinnallista.

Vierailija
90/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen innoissani esitellyt somessa pientä Prismasta ostettua parin kympin kipsipatsasta. Sain sen pari vuotta sitten lahjaksi 😀

Se on niin ihana lahja, että olen varmasti loppuelämäni siitä onnellinen.

Vierailija
91/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teettää kultasepällä saa omien toiveiden mukaisen ja taatusti käsityönä tehdyn. Kyllä ne yleensä ovat kauniimpia kuin ns rivisormukset, kalliitkin sellaiset.

Kalliit ovat usein prameita ja mauttomia, ei e hinta ja timanttien määrä automaattisesti takaa tyylikkyyttä ja "Vau-efektiä", ainakaan hyvässä mielessä.

Vierailija
92/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas ilkeää. Sillä miehellä ei välttämättä ollut ollut mitenkään varaa ostaa mitään 400-800€ korua.

Vierailija
93/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.. Me just sovittiin miehen kanssa, että voidaan mennä ostaan mulle uusi sormus. Siis semmonen josta tykkään, eli terässormus. Maksaa ehkä 5-10 euroa.

Ja joululahjaksi sain äidiltäni pari korua, kumpikin ihan terästä, nahkaa ym. Ja oikein ovat kauniita. Ylpeänä ja mielelläni pidän yllä. Mikä hemmetti siinä hinnassa on?

Vierailija
94/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itsellä on kihlasormuksena 600€ sormus palladiumvalkokullasta kultasepällä teetetty. En oo tosin vaivutunut kenellekään hintaa sanomaan. Miks kertoisin? Pitäisikö esitellä ja prameilla hinnalla.

Halpahan tuo kihlasormukseksi on, joten eipä tuolla voi brassailla kuin köyhimmille.

Enpä tunne ketään kuka olisi yli 200€ sormukseen laittanut. Vihkisormukseen laitetaan enemmän rahaa kiinni. Veikkaan, että 1200€ kahteen sormukseen ( myös miehen kihlasormus) on hyvin monelle ihmiselle paljon rahaa.

Mutta minäpä tunnen. Sinulla on halpa sormus. Minulla on ystäviä , joilla oli 800-2000€ sormuksia.

Ystävilläsi? Sulla siis ei ole mitään sormusta. Helppo se on muiden sormuksilla brameilla.

Ei olekaan, koska en pidä sormuksia työni takia. Vastasin vain kommenttiin. 600€ kihlasormus on halpa, kun miettii, että joillakin on 1000€ eurojen kihlasormus. Kyllä minä tiedän ystävien sormuksen hinnan, kun olen hinnan nähnyt.

Se että joillakin on yli 1000€ sormus ei tee 600€ sormuksesta halpaa. Halpa se on sinun mielestäsi, jolla ei edes ole mitään sormusta. Kaikilla ei ole varaa edes 200€ sormukseen. Joillekin se 1000€ sormuskin on halpa.

Kyllä se sinun sormuksesi nyt on vaan todella halpa, jos miettii tuhansien eurojen sormuksia ja ylipäätään hintaluokkia. 600€ ei mitään näyttävää sormusta saa. Ei tässä nyt mietitä kenen budjettiin on halpa ja kenen ei, mutta jos miettii hintoja , niin se on täysi fakta. Jos hintaluokassa vertaa vaikka 7000 € ja 600€ sormusta, niin 600€ sormus on lelu. Kun on kysymys sormuksen kalleudesta, niin siinä ei katsota kenen mielestä mikäkin on kallis. Se ei ole siinä vaiheessa mielipidekysymys. Ja nyt tarkoitan siis hintaluokkia enkä tosiaankaan ihmisten mielipiteitä. Kaksi täysin eri asiaa.

Tsiisus. Sinähän tiedät miltä se sormus näyttää? Se on uniikki ja meitä varten teetetty. Toista samanlaista ei ole. Mikä on näyttävä sormus? Moni 1000-2500€ sormus ei ole näyttävä. Itse en pidä sormuksen pinnan ulkona olevista timanteista. 600€ eurolla saa hyvinkin näyttävän sormuksen kultajousesta tai timanttisilta. Olisihan sitä ollut varaa laittaa sormukseen monta tonnia, mutta ei laitettu. Mun sormus voi olla sulle lelu ja halpa, mulle se ei ole. Suomalasta käsityötä.

Ai nii ethän sinä ole edes kihloissa niin mikä sinä olet kenenkään sormuksista sanomaan.

Se sun sormus ei edelleenkään ole kallis, mutta voithan toki siinä uskossa elää. 600€ eurolla ei mitään ihmeitä saa. Olen kihloissa ja sormukseni pyörii vähän eri hintaluokassa kuin sinun, anteeksi vain. Meillä arvostetaan laatua.

T. Eri kuin äskeinen

Joo, ja jos miettii jotain miljoonan sormusta, niin joitakin tuhansia tai vaikka kymmeniä tuhansia maksava on naurettavan halpa.

Oma sormukseni maksoi muistaakseni n. 500 €

Sitä ei valittu hinnan perusteella, vaan ihan puhtaasti ulkonäön perusteella. Se on juuri sellainen sormus josta itse pidän ja joka sopii tyyliini.

Vierailija
95/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni esitteli ylpeänä 100€ hopeakaulaketjuaan mulle. Ei meinannut pokka pitää , kun ystävä sanoi ” Ookkos nähny näin hienoa korua ja ajattele! mies osti 100€ kaulakorun” Hymähdin vaan, en edes viitsinyt kommentoida. Mielestäni koru oli täysin olematon, mitätön hopeinen kaulakoru. Itse en arvosta noin halpaa makua enkä ymmärrä, kuinka joku kehtaa rehvastella 100€ hopeakaulakorulla . Olen sanaton. Itse olen tottunut vähän erilaisiin hintaluokkiin.

Ihmettelen muutenkin, kun ihmiset esittelevät lahjojaan somessa ja juuri jotain 50-120€ hopeakoruja. Itse en ikimaailmassa kehtaisi näytellä tuon hintaisia hopeakoruja. Älkää nyt hyvät ihmiset kuvitelko , että joku ajattelee teidän 50-120€ korusta, että Vau! Vähän eri asia kuin 400-800€ korut, joita jo kehtaakin esitellä.

Mua taas ihmetyttää, miksi joku vielä vuonna 2018 ostaa koruja. Vähän kuin jotkut 70-luvun rikkaat helyjään esittelemässä. Ajastaan jäljessä.

Mä rakastan koruja, ei kiinnosta muoti eikä olla ajassa.

96/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain 100e hopeakoru setin. Hinnalla ei ole väliä mutta se on minulle mieluinen.

Vierailija
97/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän mieheltäni tarkoin valitsemiani Kalevala koruja. Haluan ne pronssisena, niistä tulee jotenkin aidompi fiilis. Toinen suosikkini on Lumoava, jota pyydän hopeisena. Hinta pyörii jossain 100-150 eurossa. Minulle on aivan se ja sama, tunnistaako kukaan niitä Kalevalaksi tai Lumoavaksi, tärkeintä on, että itse tykkään korusta.

Minusta olisi todella inhaa käyttää useiden satojen tai tuhansien eurojen arvoisia koruja arkikäytössä. Mihinkään niin arvokkaisiin juhliin taas emme koskaan mene, että pääsisin käyttämään jotain erikoiskoruja. Kaikki koruni siis ovat arkikoruja. 

Ennen vanhaan hommattiin mahdollisimman kalliit kihla- ja vihkisormukset, koska niihin ladattiin tulevaisuuden hätävara. Sormuksissa oli pesämuna, jonka saattoi muuttaa valuutaksi, jos paha päivä koitti. Nykypäivänä ei ole tuollaiselle tarvetta eikä kenenkään tarvitse kantaa suurinta maallista omaisuuttaan koko ajan mukana. Sormukselle on jäänyt pelkkä symboliarvo, eikä sen sen takia edes tarvitse maksaa maltaita. 

Vierailija
98/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Mitä väliä sillä hinnalla on. Itse en ole vieläkään löytänyt omasta mielestäni kaunista vihkisormusta. Olen katsellut hintoja 500-3000€ välistä. Yli 1000€ sormukset ovat kaikki olleet hirveitä. 600-900€ välissä on ollut ihan ok sormuksia. En halua miljoonaa timanttia tai sellaista mikä elokuvissa yleensä on. Jäätävän iso kivi ja muuten ei mitään. Ehkä teetän sellaisen mistä itse tykkään jos ei valmista löydy.

Vierailija
99/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiluokkaiset kehuskelee ostoksillaan ja puhuu hinnoista. Oikeasti varakkaat eivät tee ostoksistaan numeroa.

Tää niin paljon! Vaikka itse keskiluokkainen olen, niin silti naurattaa kun joku kulkee rinta rottingilla 200€ gantin paidassa, josta logo loistaa kilometrin päähän. Jos oikeasti kalliita vaatteita jollain on, niin niissä ei kyllä logoja ole kaiken kansan nähtävillä.

Vierailija
100/136 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kyllä kunnon juntti. 800 e korut - anna mun nauraa. Tule juttelemaan vasta sitten kun olet rahoissasi - pelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän