Kysy Hesburgerin työntekijältä!
Kysy mitä vain aiheeseen liittyvää, työkokemusta minulla on noin 2 kuukautta. ☺️
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on teidän henksu-edut?
Henkilökunnan etujen perään kyselen edelleen :)
En vastaa tähän.
-ap
Kauhisteletko jos läski käy hesessä?
Miltä tuntuu olla omalta osaltaan vastuussa ihmiskunnan terveyden romahduttamisesta?
Miksi ranskalaisenne maistuvat joskus yököttäviltä? Yleensä on OK makuisia, mutta silloin tällöin sivumaku on järkyttävä.
Onko työpaikan miespuoliset työntekijät käyneet jo läpi puolet työpaikan tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhisteletko jos läski käy hesessä?
En. Ei ole minun asiani.
-ap
häpeätkö? kirjoitti:
Miltä tuntuu olla omalta osaltaan vastuussa ihmiskunnan terveyden romahduttamisesta?
Ei ole minun vastuullani. Jokainen tekee itse päätöksen käydä Hesburgerissa tms, minä en ketään siihen pakota.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ranskalaisenne maistuvat joskus yököttäviltä? Yleensä on OK makuisia, mutta silloin tällöin sivumaku on järkyttävä.
Hmm.. en osaa sanoa. Kannattaa huomauttaa asiasta paikan päällä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko työpaikan miespuoliset työntekijät käyneet jo läpi puolet työpaikan tytöistä.
No eivät tietääkseni :D
-ap
kumpi on suositumpi kurkku- vai paprikamajoneesi
Vierailija kirjoitti:
kumpi on suositumpi kurkku- vai paprikamajoneesi
En osaa sanoa, molempia menee suunnilleen yhtä paljon.
-ap
Miksi Hesen ranskalaiset on niin surkeita? Vaihdetaanko sitä paistorasvaa koskaan? Tämä on ihan vakava kysymys. Hesessä on varmastikin koko maailman pahimmilta maistuvat ranskalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hesen ranskalaiset on niin surkeita? Vaihdetaanko sitä paistorasvaa koskaan? Tämä on ihan vakava kysymys. Hesessä on varmastikin koko maailman pahimmilta maistuvat ranskalaiset.
Vaihdetaan.
-ap
Henkilökunnan etujen perään kyselen edelleen :)