Kysy Hesburgerin työntekijältä!
Kysy mitä vain aiheeseen liittyvää, työkokemusta minulla on noin 2 kuukautta. ☺️
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet, jos joku haluaa hampurilaisen pelkällä sämpylällä ja pihvillä? Ilman siis mitään lisukkeita ja mausteita.
En oikeastaan mitään. Usein lapsille tilataan hampurilainen ilman lisukkeita ja monet tilaavat esimerkiksi ilman suolakurkkua tai sipulia. Ei se ketään ihmetytä :)
-ap
No siis kerran ajattelin, että mistä noita vammaisia oikein tulee ? Meidät on varta vasten ohjeistettu tuottamaan oikein mausteisia hamppareita, jolloin kaikki ikävät sivumaut peittyvät ja maku on suorastaan herkullinen. Esim. aromisuolaa ängetään majoneesiin ja aivan kaikkeen.
-ap
Voit vapaasti luoda oman keskustelusi aiheesta.
-oikea AP
Voisitko siis kertoa koko totuuden teidän firman hampparibisneksestä. Kuraa tavaraa asiakkaille, turha muuta väittää. Enkä oikein usko, että ainoa intressisi on vastailla täällä pelkkänä pirtsakkana Hese-tyttönä.
En ymmärrä mitä tarkoitat. Intressini on vastailla kysymyksiin, joihin mahdolliset asiakkaat kaipaavat vastausta.
-ap
Tiedätkö millaista politiikkaa ruokasi symboloi? Pidätkö esim. Vietnamin sotaa oikeutettuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että voit periaatteessa saada kirjallisen varoituksen tai potkut kun näin somessa kommentoit työpaikkaasi? En moralisoi, anna mennä vaan, kiinnostaa vain tiedätkö asiasta.
Periaatteessa kyllä. Siksi vastaan vain kysymyksiin, joihin voisin vastata työpaikallakin tai jotka asiakas pystyy (osittain) itse havaitsemaan.
-ap
Älkääs nyt menkö uskomaan tähän Hesburgerin mainokseen, jotenkin on vaan läpinäkyvää: "rivityöntekijä" nyt täällä selittää kaikki parhain päin .
Vierailija kirjoitti:
Jos ostan hampurilaisen, joka on valmiina, niin kuinka kauan se pisimmillään voi olla siinä seissyt?
Onko jokin ylhäältä saneltu määräaika, jolloin se pitää heittää vanhentuneena pois, ja jos on, niin kuinka tarkkaan käytännössä noudatetaan?
Jaha – ei vastausta.
Minkä takia kaikki Hesburgerissa työskentelevät tytöt käyttävät niin hyvin istuvia työhousuja? Mistä materiaalista housut on tehty?
Miksi syöt joka päivä heseä ? Epäterveellistä
Jos joku pyytää reseptistä poikkeavan annoksen, niin alkaako kyrsiä? Vaikka syynä on allergia eikä mikään "en vaan tykkää", esim. hampurilainen ilman tomaattia tai ketsuppia pahan tomaattiallergian vuoksi, eli helppo toteuttaa. Herättääkö tunteita?
Itse olen tomaattiallergikko, ja mietin aina että ärsyttääköhän työntekijöitä. Varsinkin kun joskus luin jonkun hampparimestan työntekijöiden anonyymejä avautumisia, ja siellä joku sanoi että sylkee hamppariin tai kaivaa nenästään räkämadon jos joku pyytää hampurilaisensa ilman suolakurkkua, ja kuulemma ainakin yhden työkaverinsa oli nähnyt tekevän samaa. En tiedä oliko valetta vai saanko oikeasti joka kerta jonkun räkähampurilaisen :(
Kassalla ainakin tunnutaan suhtautuvan ihan hyvin, kun sanon että olen tomaatille allerginen ja pyydän hampurilaiseni ilman ketsuppia tai tomattia.
Joudutko käymään suihkussa saadaksesi hajun pois hiuksista työpäivän jälkeen? Siis sen joka pinttyh käsiin hampurilaisaterian jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostan hampurilaisen, joka on valmiina, niin kuinka kauan se pisimmillään voi olla siinä seissyt?
Onko jokin ylhäältä saneltu määräaika, jolloin se pitää heittää vanhentuneena pois, ja jos on, niin kuinka tarkkaan käytännössä noudatetaan?
Jaha – ei vastausta.
Vastasin kyllä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kaikki Hesburgerissa työskentelevät tytöt käyttävät niin hyvin istuvia työhousuja? Mistä materiaalista housut on tehty?
En muista materiaalia ulkoa. Housujen malli on tietynlainen, joten melko ihonmyötäiset ne ovat.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ateriasta jättää ranskalaiset pois, ei ruoka niin epäterveellistä ole. Sämpylä, pihvi, salaatti jne.
-ap
Oletko koskaan ihastunut miespuoliseen asiakkaaseen hesellä?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pyytää reseptistä poikkeavan annoksen, niin alkaako kyrsiä? Vaikka syynä on allergia eikä mikään "en vaan tykkää", esim. hampurilainen ilman tomaattia tai ketsuppia pahan tomaattiallergian vuoksi, eli helppo toteuttaa. Herättääkö tunteita?
Itse olen tomaattiallergikko, ja mietin aina että ärsyttääköhän työntekijöitä. Varsinkin kun joskus luin jonkun hampparimestan työntekijöiden anonyymejä avautumisia, ja siellä joku sanoi että sylkee hamppariin tai kaivaa nenästään räkämadon jos joku pyytää hampurilaisensa ilman suolakurkkua, ja kuulemma ainakin yhden työkaverinsa oli nähnyt tekevän samaa. En tiedä oliko valetta vai saanko oikeasti joka kerta jonkun räkähampurilaisen :(
Kassalla ainakin tunnutaan suhtautuvan ihan hyvin, kun sanon että olen tomaatille allerginen ja pyydän hampurilaiseni ilman ketsuppia tai tomattia.
Luultavasti ja ainakin toivottavasti oli valetta! Ei minua tai muitakaan haittaa jos asiakas haluaa jättää esim. tomaatin pois. Kunhan sanot asian ennen maksua, tai tieto ei mene keittiöön. Ei sinun tarvitse asiaa perustella, sanot vain että ilman tomaattia/ketsuppia. Voit myös kysyä onko tuotteessa jompaakumpaa, jos et ole varma, kassatyöntekijä kertoo kyllä!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Joudutko käymään suihkussa saadaksesi hajun pois hiuksista työpäivän jälkeen? Siis sen joka pinttyh käsiin hampurilaisaterian jälkeen
Käyn suihkussa aina työpäivän jälkeen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö työstäsi?
Kyllä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ateriasta jättää ranskalaiset pois, ei ruoka niin epäterveellistä ole. Sämpylä, pihvi, salaatti jne.
-ap
Olet varmaan lihava kun puolustelet joka päiväistä hampparin syöntiä noin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ihastunut miespuoliseen asiakkaaseen hesellä?
En :D
-ap
Olen tietoinen siitä, että kaikkea ei todellakaan somessa ole sopivaa työntekijänä sanoa. Kuten sanoin, vastailen kysymyksiin, joihin voisin vastata myös kassalla asiakkaan kysyessä tai jotka asiakas voi itse selvittää.
-ap